Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rozrzad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubieto
Gość






PostWysłany: Pon 22:21, 14 Maj 2012    Temat postu: rozrzad

Bardzo prosze o porade jak rozpoznac zuzyty lancuszek rozrzadu w kacie lc4 600,wiem ze mozna sprawdzic ile zostalo zabkow na napinaczu ale czy da sie to jakos "uslyszec" z silnika podczas pracy, martwie sie troche bo chodzi jakby byly tam wsypane jakies metalowe kapsle ale czytalem ze tak chodza te ktmy..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:26, 14 Maj 2012    Temat postu:

ktmy słyną z tego że chodzą dosyc głosno, ale są tez pewne granice. na słuch raczej nie usłyszysz łkancuszka. sprawdź na napinaczu to 5 minut roboty...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 7:44, 15 Maj 2012    Temat postu:

Sprawdź na napinaczu. Jak zostało więcej niż 2 ząbki to śmigasz. Jak mniej 1ząbków i mniej rozrząd do wymiany. mówi się że jak 2 i mniej do wymiany. Ogólnie także da radę zobserwować na słuch, tzn jak rozrząd jest na skraju moto pracuje bardziej nie równo klekocze i słabiej ciągnie. nie oddaje tej mocy. Ale lepiej zobaczyć napinacz i bez zmartwień wymienić jak co bo koszta nie są jakieś przerażające a spokój wtedy masz i wiesz kiedy był wymieniany co jak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:57, 15 Maj 2012    Temat postu:

jak niby łancuszek miałby sprawić że moto słabiej ciągnie oO co ty za teorie wypisujesz ? po 2 to LC4 i tam łancuszek inaczej sie zuzywa niz w EXC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 8:03, 15 Maj 2012    Temat postu:

Po może w lc bedzie inaczej ale w exc moto na wyjechanym łańcuszku całkowicie inaczej pracuje i da się to wyczuć Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:06, 15 Maj 2012    Temat postu:

tak ale nie traci mocy Razz a żeby dzwonił ? musiał by byc na prawde mocno wyciągniety ja dojeździłem juz 2 łancuszki zmieniałem jak juz nie było naciągu i jakos duzej róznicy nie czułem. na pewno nie w mocy motocykla:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 8:10, 15 Maj 2012    Temat postu:

To może źle się wysłowiłem ale na pewno czuć po prostu różnicę w samej pracy motocykla i da się zauważyć, ale koledze proponuję sprawdzić na napinaczu i ewentualnie wymienić rozrząd dla własnego spokoju, chociażby dla wiedzy ile ma najechane, bo jak kupujesz moto od kogoś nigdy nie wiadomo co ile przelatało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:22, 15 Maj 2012    Temat postu:

Może się mylę ale wyciągnięty łańcuszek rozrządu powoduje, że rozrząd zaczyna się troszkę przestawiać.
Dłuższy łańcuszek i wałek rozrządu jest już w innej pozycji niż w przypadku łańcuszka nie rozciągniętego.
Dlatego też uważam, że może być inna praca silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 10:22, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:45, 15 Maj 2012    Temat postu:

róznica jest praktycznie niezauwazalna. porównywałem 2 łancuszki 1 nowy drugi stary, i gdyby nie to że nowy ładniej wyglądał to bezproblemu mozna było oba łancuszki pomylic Razz były identyczne w wymiarach a mierzyłem dokładnie kilkanascie ogniw i róznice były na oko nie zauwazalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubieto
Gość






PostWysłany: Wto 15:10, 15 Maj 2012    Temat postu:

wszystko jasne wiec rozbiore i sprawdze na napinaczu ile zabkow zostalo, macie moze jakies zdjecie od ktorej strony sprawdzac te zabki i jak to mniej wiecej wyglada.. bylbym bardzo wdzieczny bo bede 1 raz to robil w tym motorze (wiem jak to rozkrecic i zlozyc lecz nie do konca wiem jak to sprawdzic) pozdrawiam Cool
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:25, 15 Maj 2012    Temat postu:

masz 3 srubki w napinaczu, 2 mocuja napinacz, 3 jest za spręzynka. po 1 odkręcasz tą na srodku ( ostroznie) jak ją wykrecisz za nią wyjdzie spręzynka. wyciagasz ją. potem normalnie wykrecasz cały napinacz. i jak wyjmiesz go z silnika to bedziesz widział ten trzpien który naciaga łancuszek, on ma na sobie ząbki, wyciągnij go do konca pomału liczac ząbki. i tyle ;P potem go wciskasz montujesz w silniku, zakładasz spręzynke, dociskasz srubką i gotowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 21:13, 15 Maj 2012    Temat postu:

Wciskasz trzpień naciskając tam udału taką zapadkę jakby by mógł się on zchować całkowicie. Potem jak włożysz sprężynkę powoli dokręcaj śrubę bo wtedy napinacz ten trzonek będzie się wysuwać z powrotem by odpowiednio napiąć łańcuch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin