|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:16, 20 Paź 2014 Temat postu: Serwis LC4 |
|
|
Chaciałbym sie rozeznac jak wyglada serwis starszych LC4 czyli 620, 640 itp (pomijajac tego na wtrysku, 690). Wymiana oleju, tłoka, korby, zaworów, ewentualnie innych podzespołów, jaka jakosc skrzyni biegów. W przyszłosci chciałbym nabyc własnie takie moto..., prosze podzielcie sie swoimi doswadczeniami na temat tego motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal125
Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pon 21:20, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Polecam też serwisówke
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michal125 dnia Pon 21:30, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal125
Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pon 21:20, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tyle w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michal125 dnia Pon 21:21, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:18, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
no dobra... według serwisówki wymiana oleju i regulacja zaworów co 5000 km, to jest jasne ale co ile tłok i zawory??. Dla przykładu wymiana swiecy w EXC serwisówka mówi o 30 mth, załoze sie ze wiekszosc z was wymienia swiece raz w sezonie albo co 100 mth, moja ma 90 mth i wizualnie jest jak nowa a w praktyce motocykl chodzi bajecznie tak samo jest o cylindrze i tłoku zeby sprawdzic i ewentualnie wymienic juz od 45 mth!!! potem 90 mth i nastepnie 135mth, a ja na tłoku zrobie 200mth...., wiec pytam tych co sa w posiadaniu lc4 ja to sie ma do zeczywistosci? Przejarzałem serwisówke lc4 640 nie ma nic o tłoku...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 23:12, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:22, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
bo lc4 to nie wyczyn , tu grzebiesz wtedy jak masz oznaki zuzycia , tzn slaba kompresja , palenie oleju , lomot z silnika , LC4 zadbane zrobi i 100 tys km bez remontu , ja mam ok 60 tys km na oryginalnych podzespolach i nie mam powodow aby grzebac w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:27, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
zalezy jak sie uzytkuje. jak kolega mówi - jak dbasz, umiesz jeździc, nie katujesz, dbasz o serwis to przebiegi sa na prawde ogromne w porównaniu z np EXC. ale jak sie zaniedba sprzet i przykatuje to możesz co roku tłoczek zmieniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:55, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
rysiek, nawet łancuszek rozrzadu masz oryginalny??
Widze tez ze jezdzisz albo jezdziłes na XR600r jak wypada KTM LC4 620 w porównaniu z tym moto...?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 11:22, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:23, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Różnica między LC4 a Xr600 jest ogromna na korzyść KTM moim zdaniem. Moc, zawieszenie, precyzja działania skrzyni biegów. Oba motocykle dzieli bardzo duża różnica wieku więc nie ma się co dziwić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:45, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jakie LC4 jest najbardziej agresywne? 620 SX? i czy ta wersja miała homologacje? wiem ze to bylo cos w rodzaju crossa wiec pewnie nie maiała elektrycznego startera ale czy posiadała swiatła??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:44, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
sx seryjnie nie posiadal swiatel - ale takiego to ze swieca szukac
zmienialem rozrzad i lozyska walka - ale bardziej na zapas niz z potrzeby , mozna bylo jeszcze 2 lata na tym poganiac.
Xr 600 a LC4 to inne swiaty nieco , jedyny + XR to wieksza zwrotnosc i dostep do regulacji zaworow , reszta to juz tylko minusy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|