|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:22, 07 Sty 2009 Temat postu: Silnik w KTM LC4 640 !!!!_-korbowód,łańcuszek |
|
|
Witam wszystkich.Jeszcze nie posiadam ktm ,ale zamierzam go kupić.Proszę o wasze opinie na temat modelu z 2000r lc4 640.Generalnie chodzi mi o silnik.czy jest on trwały i niezawodny?Mam na oku jednego,tylko że gość pisze mi że wymienił w nim korbowód i łańcuszek rozrządu!!!!co o tym sądzić?czy moto będzie chodziło dobrze po wymianie,czy to juuż oznzaka zuzycia i w niedługim czasie czeka mnie remont.może ktoś z was robił podobny remont i napisze mi jak chodzi maszyna po nim!!moto ma przejechane 27 tys.proszę o opinie!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:40, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wymiana rozrządu i korbowodu świadczy o dobrym serwisowaniu sprzętu, w exc rozrząd zmienia się co około 5000 km, więc jest to standartowa czynnośc serwisowa,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:51, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wieć chcesz mi powiedziec że to normalne i wszytsko jest w normie?wiesz co ile wymienia sie te elementy w tym modelu??wiem że to zależy od użytkowania,ale tak średnio.przesiadam sie z małej maszyny na duża wiec m , am troche pytań i obaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 16:16, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak: wiem jak serwisuje się 525EXC i 450SX, ale uważam że na 27000 km, wymiana rozrządu i korbowodu nie znaczy że sprzęt był katowany, najlepiej znaleźć manuala do lc4 i wszystko się wyjaśni:
jest tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
i tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 16:20, 07 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:27, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki wielkie.zaraz sprawdze.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3karol
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 0:01, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Witam widzę że kolega z Wrocławia tak jak ja.Ja posiadam Ktma lc4 640 z 2000r, mam go niedługo około 7 miesięcy i polecam w teren nie na drogę.Maszyna jak na razie bezawaryjna, ale to zależy jak się trafi jak ze wszystkim.Pozdrawiam i udanego zakupu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|