Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simmer pod kopka i widocznosc na bagnecie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:00, 19 Cze 2011    Temat postu: Simmer pod kopka i widocznosc na bagnecie

witam

jaki simmering jest na walku kopki , zna ktos wymiary ? moge go wyjac bez spuszczania oleju ?

i pytanko drugie , co zrobic aby na bagnecie oleju lepiej widac bylo stan oleju ? ja mam "srebrny" bagnet i w sumie ciezko polapac sie ile oleju jest w silniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:53, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja pomalowałem bagnet podkładem akrylowym na biało i było znacznie lepiej, ale trochę już farba mi się starła po roku czasu i trzeba by go znowu prysnąć :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:32, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja mysle na czarny mat , bo pomalowalem na czarny polysk i tez gowno bylo widac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:19, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja mam właśnie biały mat;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:58, 21 Cze 2011    Temat postu:

naprawde nikt nie wymienial tego simmeringu ? ja mam oryginalny na blaszanym pierscieniu , ciezko wyjac go od zewnatrz , obawaiam sie ze moze dosjc do rozkrecania silnika aby go wybic od srodka :/ fuck :/

edit:

simmer wyjety , ale ciezko bylo go wyjac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 11:13, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowal
Gość






PostWysłany: Wto 14:47, 21 Cze 2011    Temat postu:

Rysiek24 ale musiales cos wiecej silnika rozkrecac?dostales zamiennik czy tylko oryginal do tego bo tez mnie to czeka
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:43, 21 Cze 2011    Temat postu:

mozesz go wyjac bez spuszczania oleju. błotek srubokret i do roboty Very Happy wydłub go potem nowy bedzie łatwiej zamontowac a stary do niczego ci sie nie przyda. a olej zapewne nic nie wycieknie a jak zacznie to mozna moto przechylic na bok ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 6:33, 22 Cze 2011    Temat postu:

Ja wymieniłem wszystkie simeringi dostepne od zewnatrz tzn pod kopka, pod wajcha od biegów, pod zebatka w pompie wodnej tez i nie musiałem rozkręcać silnika wystarczy cos ostrego i twardego wbijasz w uszczelniacz przy kołnierzu wydłubujesz nabijasz nowy i z głowy, założyłem zamienniki (nie widac metalowego kołnierza średni koszt 4zł/szt) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:46, 22 Cze 2011    Temat postu:

olej sie soczy po wyjeciu simera , nawet na dosc mocno pochylonym moto , wbic srubokret pod simer , i krecic simerem pukajac mlotekiem i ciagnac za razem do siebie . Niestety moj simer nadal cieknie , ale tym razem z dolu , miedzy karterem a simerem , zmienilem go ponownie , ale tym razem dalem na taka nieschnaca paste zastepujaca uszczelki - obaczymu co z tego wyjdzie , poprzenio nieco zle go wbiljalem (krzywo).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:59, 22 Cze 2011    Temat postu:

jak zniszczyłeś śrubokrętem karter to będzie ciekło Wink
Podobają mi sie sliniki w ktorych pokrywy i kartery ludzie śruborętami rozdzielają, a potem się dziwią że coś cieknie a nowa uszczelka jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Śro 10:36, 22 Cze 2011    Temat postu:

dlatego wbijasz w simering(uszczelniacz) a nie miedzy simering a karter i wydłubujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:36, 22 Cze 2011    Temat postu:

srubokret wbijalem miedzy walek a simmer , wiem czym grozi zniszczenie kartera , nie jestem lama z mechaniki , Mz mnie duuzo nauczyla Very Happy . Poza tym cieklo z dolu , na 1/4 obwodu , a ja wbijalem srubokret w jednym miejscu z gory. Poprzedno zrobilem blad , ze nie chcialo mi sie szukac rurki do wbicia go rowno i tak przez stary simmer wbilem najpierw dol , a potem gore , tym razem wszedl rowno poprzez rurke i nie cieknie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 15:40, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:39, 29 Cze 2011    Temat postu:

niestety uszczelnienia walka biegow w LC4 wymienia sie tylko po rozpolowieniu silnika... co za kretyn to wymyslil....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin