|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarM79
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 23:59, 06 Cze 2015 Temat postu: Skrzynia biegow lc4 690 2010 rok |
|
|
Witam wszystkich i przepraszam jesli cos namotałem i wpisałem nie tam gdzie trzeba .Mam mały problem ,a moze nie taki mały bo przy grzecznej zmianie biegow z 3 na 4 cos strzelilo i zaczelo chrupac w silniku.Zdjolem pokrywe od strony sprzegla i znalazlem cztery urwane zęby wiec pewnie któryś bieg poległ.Moje pytanie jest takie ,ile trwa naprawa i jakie moga byc mniej więcej koszty takiej naprawy ? Czy ktoś juz przerabial taki problem w takim silniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 9:51, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jak już będziesz miał wszystkie części to naprawa potrwa jedną noc i 5 piw:) Po prostu kilka godzin na połowienie silnika i kilka na złożenie. Najwięcej czasu zajmie czekanie na części, więc spiesz się z rozbiórką i oceną zniszczeń. Ceny...po 200zł za tryb mniej więcej (a wymienia się parami) - komplet uszczelek 300-800 plus to co przy okazji dojdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:30, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
warto przy okazji zmienic profilaktycznie łozyska skrzyni - bo skoro cos strzeliło to i one oberwały. teraz moze nie byc nic widać ale mogą sie szybciej zuzyc w przyszłosci. 2 sprawa to sprawdzic trzeba wodziki itp itd. czyli całość do przejżenia, pytanie czem ustrzeliło, czy nie wysprzęgliło a ty zmieniałeś bieg czy jak. samo z siebie nie powinno sie nic zrobić.
też bym proponował na szybko wszystko rozebrać. najwiecej czasu potem czekasz na częsci i przygotowujesz do składania - czyli mycie wszystkiego i kontrola zuzytych częsci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:12, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
widze ze im nowszy KTM, tym gorsza jakosc wyrobu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 10:20, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | widze ze im nowszy KTM, tym gorsza jakosc wyrobu.. |
Coś w tym jest... Nawet widać to po jakości podnóżków, czy zastosowanych śrub. W 15letnim lc4 te elementy wyglądają dużo lepiej niż w 5 letnim exc Jednak skrzynie w KTMach są raczej pancerne, najczęściej sypią się wodziki, dlatego z niecierpliwością czekam na rozbiórkę, a nie zdziwiłbym się jakby to wcale nie były tryby skrzyni, tylko np wieniec kosza sprzęgłowego, albo sprzęgiełka rozrusznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|