|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 21:49, 09 Lut 2013 Temat postu: SPALANIE OLEJU |
|
|
Witam mam pytanie odnośnie sporego spalania oleju w lc4 z 2001r.wynosi ono 100ml/150km nie orientuje się w temacie jak takie spalanie powinno wyglądać?silnik ok głowica szczelna na tłoku nie widać przedmuchów i silnik nie dymił.jeżdżony w terenie o ile ma to jakieś znaczenie.pali na dotyk.poproszę o jakieś wytłumaczeni tego spalania.a może tek ma być????????????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek222 dnia Sob 21:51, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 22:32, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tam masz jeden obieg oleju od wszystkiego, czy inny olej silnikowy a inny silnikowy? Jeśloi atk może uszczelniacz ci przeuszcza olej z silniika do skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:27, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak to na tłoku nie widac przedmuchów ?? jestes pewiem ze uszczelniacze zaworowe szczelne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:09, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
moja landara nie pali ani grama , mam duzy obieg oleju ale na semie wiec magneto suche....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 2:03, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Lc4 ma jeden olej na cały silnik.mam rozebrany silnik glowice zalalem nafta. uszczelniacze trzymaja tylko sacza zawory wydechowe ale to kyestia dotarcia ich.tlok tak jak pisalem nie ma chyba przedmuchow bo jest srebrny po obwodzie.u gory nagar spod tloka żultawy.na plaszczu tloka od ssacej stromy leciutkie przytarcie i dwie ryski jak wlos.cylinder ok.co dziwne mam padnieta gorna pape olejowa.nie daje sie obrucic w palcach.widac na niej jak by cos przemielíla.na magnesie níc nie znalazlem prucz pylu stalowego.ale to chyba normalne.rok temu byla wymieniana korba,lozyska,symeringi.ma tn nalatane cos kolo 5000km.filtr czyszczony 2 razy w miesiacu.moze pora na pierscienie albo tlok?tylko ze silnik chodzil ok jak zegarek i dlaczego níe kopci skoro znika olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:09, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dalej bez konkretnych informacji, nie masz pewnosci ze uszczelniacze zaworowe sa szczelne, jaka srednica cylindra? jaka owalizacja czy baryłkowatosc? jaka srednica tłoka ? jakie przerwy w pierscieniach po włozeniu w cylinder ? Jak masz zatarta pompe oleju to bardzo powazna usterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 13:47, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jutro dam cylinder z tlokiem do pomiaru.pierscienie maja szczeline 2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:51, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no to juz masz pierwszą odpowiedz dlaczego pozera olej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 13:58, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
2mm . . .
Zobacz sobie w seriwuwce jaka powinna być i będziesz miał odp na nurtujące Cię pyatnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19:50, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam cylinder pomiezony ma prawidlowy wymiar tolk tak samo.pierscienie zlom.dzis dostalem nowe i szczelinka super 0.30 a nie 2mm.tylko mam jedno pytanie odnosnie srodkowego pierscienia.ma on lekie przetoczenie na zewnecznej krawedzi i nie wiem jak go mam zamatowac przetoczeniem do dolu czy do góry.poza tym ma oznaczenie literowe na jednej ze stron litere E I napis TOP .No i olejowy tak samo. Pytam bo nie moge otwozyc pdfa z serwisowka!jezli ktoś ostatnio zmienial pierscienie to prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:37, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak napis TOP to raczej napisem do góry u mnie były tylko kropki i też do góry się je montuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 16:17, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisałeś napisem do góry.dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 6:18, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam trzeba moto docidrac na nowych pierscieniach? jak dlugo?i jak powinno wygladac takie docieranie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek222 dnia Nie 6:24, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:59, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Co to nikt pierscieni nie zmienial?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:19, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
mysle ze 500 km wystarczy , olej zalej polsyntetyk , po 500 zmien z filtrami , nie oszczedzaj silnika jezdzij normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|