Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

specyfikacja pracy silnika LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stadler




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Czw 9:29, 02 Cze 2016    Temat postu: specyfikacja pracy silnika LC4

Cześć wszystkim!
Jestem nowy na forum i bardzo świeżym posiadaczem Kaciora. Wcześniej jeździłem japońską szosówką i po przesiadce na KTM LC4 640E jest całkiem inna kultura albo jej brak. Czy w tym silniku jest normalne, że przy odpalaniu z kopa na zimno trzeba się trochę upoić i silnik zanim odpali na dobre to parę razy pochodzi sekundę i zdycha? Przy odpalaniu rozrusznikiem słychać w silniku strzały jakby wybuchała petarda ze śrubkami. Zanim się nagrzeje obroty skaczą nie chodzi równo i czasem gaśnie. Kolejnym zdziwkiem jest to ze w trakcie jazdy po zamknięciu przepustnicy strzela z tłumika i na niższych obrotach dusi sie i gaśnie. Jest to kwestia regulacji czy ten typ tak poprostu ma?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurson




Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:07, 02 Cze 2016    Temat postu:

W pierwszej kolejności gaźnik do wyczyszczenia i regulacji

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jurson dnia Czw 13:07, 02 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:05, 02 Cze 2016    Temat postu:

Dokładnie - czysty, wyregulowany gaźnik i dobrze wyregulowane zawory to podstawa.
Poza tym ten silnik to taka trochę "sieczkarnia" - trzęsie sie jak by miał parkinsona, od wibracji przy dłuższej jeździe można dostać pier...ca, hałasuje jak by ktoś wrzucił do niego garść śrubek ale ten typ tak ma. Taki jego urok. Zaakceptujesz/pokochasz albo znienawidzisz i sprzedasz. Nowsze sa bardziej kulturalne, prawie wcale nie wibrują ale dalej daleko im do kultury typowego japońca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:53, 03 Cze 2016    Temat postu:

Może wystarczy użyć zimne ssanie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 7:54, 03 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurson




Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:26, 03 Cze 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Może wystarczy użyć zimne ssanie?


Nie tylko przy odpalaniu są problemy, podczas jazdy również


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 12:43, 03 Cze 2016    Temat postu:

nie powinien gasnąć ani na zimnym ani na ciepłym , a juz wogóle przy zamknięcu gazu, zacznij od gaźnika, później zawory, śieca, nieszczelności tłumika też mają na to wpływ. perfekcyjny silnik to nie jest ale tak nie powinien chodzić, miałem starą LC4 z 94r i chodziła normalnie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 12:43, 03 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stadler




Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią 20:13, 03 Cze 2016    Temat postu:

Czyli gaznik i zawory. Mniej wiecej jaki koszt w nieautoryzowanym serwisie?
Czy ktos z was spotkal sie z zablokowana lc4 do 20kw? Znalazlem w wypisie homologacji z salonu w danych ze ma 20kw. Idzie raczej dobrze do 140km/h lekko. Ale salon cgyba by nie wystawil lipnej homologacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:20, 03 Cze 2016    Temat postu:

czasem tak wychodziły, zwłaszcza na rynek niemiecki. i w papierach cudą piszą. spotkałem sie z exc 525 co miały po 13KW wklepane. kto co gdzie i jak wpisywal - nie wiem... ale na dane w dowodzie to nie ma co patrzec. swoja drogą moje EXC wg dowodu wazyło ponad 150 kg ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin