Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

!!! SPRZEDAJE SWOJ SILNIK LC4 620 EGS-E !!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 17:45, 04 Sty 2011    Temat postu: !!! SPRZEDAJE SWOJ SILNIK LC4 620 EGS-E !!!

Zanim wrzucę ogłoszenie na allegro zamieszczam tutaj info - sprzedaje silnik swojego Kata (rocznik 97). Zakupiłem właśnie nowy silnik 640 high Flow i będę go wymieniał, zawsze chciałem taki mieć ale nie było mnie stać na SXC:)).
Silnik ma nowy tłok i korbowód, (wossner i prox), wymieniłem w nim tez kolo magnesowe z 640'tki, remont robiłem w sierpniu 2010, od tego czasu silnik najechał niecały 1000km.
Silnik nie jest na części - jest jak najbardziej sprawny, zero wycieków czy innych historii. Silnik z podwójnym obiegiem powietrza - rzadka rzecz.
Silnik ma przebieg 31 tys km, remont robiłem po 30 tys.
Foty silnika do obejrzenia na moim profilu wrzuta.pl
[link widoczny dla zalogowanych]

Chce go wystawić za 2500tys zl, ale jeśli będzie zainteresowany ktoś z forum to za 2 oddam. Jeśli znacie kogoś kto chce kupić to zapraszam.
Silnik z rozrusznikiem elektrycznym oczywiście..

ps.
Foty silnika jeszcze w ramie motocykla, jeszcze go nie wyjąłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:20, 05 Sty 2011    Temat postu: Re: !!! SPRZEDAJE SWOJ SILNIK LC4 620 EGS-E !!!

Karambol napisał:
Silnik z podwójnym obiegiem powietrza - rzadka rzecz.


jak to działa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 17:11, 05 Sty 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:01, 05 Sty 2011    Temat postu:

Witam Karambol mam pytanie o ten silnik czy byly by jakies problemy zeby wstawic go w rame lc4 620 SC 97r. z malym obiegiem oleju mam taki i chcialbym rozrusznik oraz czy jest on slabszy niz moj silnik lub byl by porownywalny?mam na oku 520 za 5500 ale nie znam za bardzo jego histori a o tobie troche czytalem na forum i nie widze zebys byl mechanikiem z mlotkiem i przecinakiem ps. czy ten silnik byl by z osprzetem do odpalenia go na stojance?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:32, 05 Sty 2011    Temat postu: Re: !!! SPRZEDAJE SWOJ SILNIK LC4 620 EGS-E !!!

doktor napisał:
Karambol napisał:
Silnik z podwójnym obiegiem powietrza - rzadka rzecz.


jak to działa?


tzw. dopalanie spalin ;] Dodali to, żeby LC4 spełniało normy emisji spalin. Niektóre motocykle np. Dominator czy DR650 sprowadzane ze Szwajcarii też miały takie coś dodatkowo montowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 10:06, 06 Sty 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
Witam Karambol mam pytanie o ten silnik czy byly by jakies problemy zeby wstawic go w rame lc4 620 SC 97r. z malym obiegiem oleju mam taki i chcialbym rozrusznik oraz czy jest on slabszy niz moj silnik lub byl by porownywalny?mam na oku 520 za 5500 ale nie znam za bardzo jego histori a o tobie troche czytalem na forum i nie widze zebys byl mechanikiem z mlotkiem i przecinakiem ps. czy ten silnik byl by z osprzetem do odpalenia go na stojance?


Siema!

W ramę "bez filtra" na pewno wsadzić sie da tylko pojawaja sie dwa pytania: czy (bo widzę, ze twój SC tez jest rocznik 97) twój ma moduł zapłonowy CDI, czy ten starszy zapłon - ustawiany przy magneto? - jesli ten starszy to sprawa sie komplikuje. No i jak zamierzasz załatwić sprawę z akumulatorem? - masz tam miejsce pod kanapą?
Co do mocy to silnik jest taki sam jak twój.
I co tzn "osprzęt do dopalania na stojance"? - o kopkę chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 10:22, 06 Sty 2011    Temat postu:

Ps. i musze jeszcze sie upewniec jak to jest z przewodem olejowym, ktory wychodzi z ramy przy filtrze oleju i wchodzi do silnika w pokrywie sprzegla.
Musze przestudiowac roznoce w malym i duzym obiegiem oleju..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:33, 06 Sty 2011    Temat postu:

witam karambol o odpalenie na stojance chodzilo mi czy wszystko do niego bedzie np.modul i cewka bo gaznik mam moj SC ma zaplon z modulem TM 14-05 czyli ten starszy akus jakos bym zmiescil tylko ty masz przynim obieg w ramie chyba i to juz jest znaczny problem mi sie wydaje bo moj silnik mam mikrofiltr w miejscu rozrusznika
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 13:56, 06 Sty 2011    Temat postu:

Faktycznie, zgadza sie, w miejscu rozrusznika, ale przewod olejowy z tego mikrofiltra gdzie wchodzi? Cewka to jest taka sama jak kazdym innym modelu, najwazniejsze zeby byl zaplon elektroniczny, czylio ten modul zaplonowy o ktorym pisalem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:13, 06 Sty 2011    Temat postu:

Niestety ale wasze zapłony są inne. Dopiero po 2000r zaczęli zakładać KOKUSANA do modelu SC.
Silnik na pewno pasuje do ramy, która miała wałek wyrównoważający. Podobno da się przerobić duży obieg na mały z tego co wyczytałem u niemców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 17:19, 06 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Niestety ale wasze zapłony są inne. Dopiero po 2000r zaczęli zakładać KOKUSANA do modelu SC.
Silnik na pewno pasuje do ramy, która miała wałek wyrównoważający. Podobno da się przerobić duży obieg na mały z tego co wyczytałem u niemców.


Wlasnie ten zaplon najbardziej mi po glowie chodzil.
Zeby to dzialo musil by zakupic dodatkowo modul zaplonowy..a to juz pewnie jakis konkretny koszt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:11, 06 Sty 2011    Temat postu:

Ja mam moduł do zapłonu kokusan (z 640 EGS) za 200zł do oddania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Czw 23:12, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:55, 08 Sty 2011    Temat postu:

Karambol napisał:
http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/34svkVuWbHd/podwojny_obieg_pow


słyszałem coś o tym, tylko z taką nazwą się nie spotkałem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:47, 08 Sty 2011    Temat postu:

to w oryginale nazywa się SLS, czyli Sekundar Luft System, czyli podwójny obieg powietrza ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuchar




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Warszawa

PostWysłany: Śro 1:13, 19 Sty 2011    Temat postu:

Cześć Karambol

Mam pytanie dotyczące Twojej dźwigni zmiany biegów.
Gdzie mogę taką kupić?
Moja oryginalna jest przestrzelona i muszę wymienić właśnie na coś w tym stylu.
Z góry dziękuję za info

Maciek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin