|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 17:13, 17 Sty 2011 Temat postu: Sprzegło hydrauliczne |
|
|
Po zmianie silnika na nowy muszę zmienić tez sprzęgło z tradycyjnego na hydrauliczne, czyli założyć klamke z pompką sprzęgła. Taka rzecz w wydaniu KTM kosztuje grubo ponad 500zl!! co jest chorą cena dlatego wpadłem na pomysł żeby założyć jakąś inna, od innego motocykla np:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi sie, ze pomysł wypali - jak myślicie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 18:05, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
daj nr czesci to zalatwimy taniej:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 19:44, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sobek1985 napisał: | daj nr czesci to zalatwimy taniej:) |
Hydraulic clutch Cover 4 stroke
SXS05450230
jesli dobrze szukam, czy mam szukac w OEM parts?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 9:19, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
to co podales SXS05450230 to jest tuningowa pokrywa pompy sprzegla ktora kosztuje w detalu 180zl. poszukaj w OEM i daj znaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 10:02, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sobek1985 napisał: | to co podales SXS05450230 to jest tuningowa pokrywa pompy sprzegla ktora kosztuje w detalu 180zl. poszukaj w OEM i daj znaka |
Ciężko cos znaleźć w tym necie.
[link widoczny dla zalogowanych]
to na pewno to, tylko gdzie te nr'y?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 10:04, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
30:
MASTER CYLINDER CPL. SXC/SM 03
953639
(4382833-001) Enter
0-99
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 11:15, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Znalazlem chyba w koncu:
30. 58602030000 MASTER CYLINDER CPL. SXC/SM 03
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 11:27, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki jest rozmiar nakrętki trzymającej zębatkę zdawcza? w starszym silniku była śruba 17, w nowym jest nakrętka..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 13:54, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
58602030000 - 1100zl dla ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miloova
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 14:20, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Pompa powinna podpasować od czegokolwiek prawie...ale zabawa będzie po stronie silnika, wycisk musi być oryginalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 14:39, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sobek1985 napisał: | 58602030000 - 1100zl dla ciebie |
Faktycznie taniocha;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 14:41, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
miloova napisał: | Pompa powinna podpasować od czegokolwiek prawie...ale zabawa będzie po stronie silnika, wycisk musi być oryginalny. |
Tez tak myślę, po stronie silnika muszę zobaczyć jak to wygląda właśnie..
ps.
moja córa tez ma takiego smoka:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:44, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Też właśnie robię taką rzeźbę (wymiana starszego silnika na nowy), ale głównie dlatego, że stary musiałbym rozpoławiać, a nie chce mi się - kupiłem ładnego HFa za 1000zł
Nową pompkę sprzęgła można kupić taniej na allegro (poniżej 600zł), ja już kupiłem, więc mogę podpowiedzieć, że gość który sprzedaje graty do lc4 adv (aukcja od 10zł) ma 2 pompki, po 400 i 500 zł - i to jest niezła oferta, bo jest od razu przewód i dolna śruba z odpowietrznikiem.
Pasuję też od LC8 i EXC 400 w górę, ale te ostatnie nie mają dźwigienki dekompresatora.
Na allegro jest właśnie aukcja takiej naprawianej pompki (po typowym dla niej problemie - urwane mocowania klamki - dlatego tak trudno używkę kupić), ale jakoś wątpię czy to jeszcze działa. No i to jest 9,5 a do HFa jest zalecana 10.5
Dystrybutorem magury na polskę jest Olek Motocykle, więc też ma te pompki w ofercie - jeśli masz tam jakiś dobry rabat to jest to ciekawa opcja.
Tak od razu przypomnę, że zalewa się toto specjalnym olejem a nie płynem hamulcowym (dziś kupowałem w larssonie - 20zł).
Być może za tydzień-dwa będę miał luzem jeszcze jeden przewód i odpowietrznik.
W tych silnikach sam wysprzęglik (zakładam że go masz) jest odkręcany i jakby się mocno pobawić to można by go zdjąć i dorobić mechanizm na linkę, ale na to jest trochę mało miejsca. Trzeba też uważać na łańcuch, bo znane są przypadki gdy ten urywając się kasował wysprzęglik.
Szczerze pisząc to jeśli masz zdrowy dół to radziłbym Ci raczej przemontować samą głowicę, jeśli zależy Ci na 2 mm większych zaworach wydechowych - innych znaczących różnic nie ma (wałek ten sam). Ja starą głowicę zostawiam, bo HF potrafi pęknąć (trzeba dobrze rozgrzać silnik przed pałowaniem).
Aha, prośba - jakbyś mógł sprawdzić, czy kolektory ze starego silnika pasują do nowego. Ja niestety nie mam w tym momencie takiej możliwości, a katalog sugeruje, że HF może mieć większą średnicę rur.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 17:04, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Też właśnie robię taką rzeźbę (wymiana starszego silnika na nowy), ale głównie dlatego, że stary musiałbym rozpoławiać, a nie chce mi się - kupiłem ładnego HFa za 1000zł
Nową pompkę sprzęgła można kupić taniej na allegro (poniżej 600zł), ja już kupiłem, więc mogę podpowiedzieć, że gość który sprzedaje graty do lc4 adv (aukcja od 10zł) ma 2 pompki, po 400 i 500 zł - i to jest niezła oferta, bo jest od razu przewód i dolna śruba z odpowietrznikiem.
Pasuję też od LC8 i EXC 400 w górę, ale te ostatnie nie mają dźwigienki dekompresatora.
Na allegro jest właśnie aukcja takiej naprawianej pompki (po typowym dla niej problemie - urwane mocowania klamki - dlatego tak trudno używkę kupić), ale jakoś wątpię czy to jeszcze działa. No i to jest 9,5 a do HFa jest zalecana 10.5
Dystrybutorem magury na polskę jest Olek Motocykle, więc też ma te pompki w ofercie - jeśli masz tam jakiś dobry rabat to jest to ciekawa opcja.
Tak od razu przypomnę, że zalewa się toto specjalnym olejem a nie płynem hamulcowym (dziś kupowałem w larssonie - 20zł).
Być może za tydzień-dwa będę miał luzem jeszcze jeden przewód i odpowietrznik.
W tych silnikach sam wysprzęglik (zakładam że go masz) jest odkręcany i jakby się mocno pobawić to można by go zdjąć i dorobić mechanizm na linkę, ale na to jest trochę mało miejsca. Trzeba też uważać na łańcuch, bo znane są przypadki gdy ten urywając się kasował wysprzęglik.
Szczerze pisząc to jeśli masz zdrowy dół to radziłbym Ci raczej przemontować samą głowicę, jeśli zależy Ci na 2 mm większych zaworach wydechowych - innych znaczących różnic nie ma (wałek ten sam). Ja starą głowicę zostawiam, bo HF potrafi pęknąć (trzeba dobrze rozgrzać silnik przed pałowaniem).
Aha, prośba - jakbyś mógł sprawdzić, czy kolektory ze starego silnika pasują do nowego. Ja niestety nie mam w tym momencie takiej możliwości, a katalog sugeruje, że HF może mieć większą średnicę rur.
pozdrawiam, Adam |
Moj HF jest nowy, nie uzywany, nie zakladany, nie dotarty, napewno nie bede z niego robil frankensteina - poza tym stary silnik juz sprzedałem.
jak cos to kupie to co trzeba i nie będę dziadował.
Z tym pękaniem HF to jakas bzdura, tak jak z gaznikami DellOrto - zabobony.
Jak sie dba to sie ma..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:27, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Fajnie - drogo wyszło ?
Co do HF - mogę Ci podesłać kilka fotek takich "bzdur". Niestety jak się powiększa zawory to odbywa się to kosztem wytrzymałości głowicy. XLki mają ten sam problem.
A co do zabobonów - miałem huskę z dellorto, w ktmach 2x na żywo widziałem jak ten zabobon wystrzelił z króćca ssącego i po prostu przetestowałem, że to jest chimeryczny gaźnik. Nie mówię, że zły (bo ma swoje zalety), ale ciężko go wyregulować i ma swoje humory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|