|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Czw 16:12, 09 Sty 2014 Temat postu: strzelanie z rury lc4 640 |
|
|
Witam niedawno kupilem lc4 640 z 2003r. Na poczatku jak jezdzilem i spuszczalem go z gazu przy wysokich obrotach nic sie nie dzialo, dopiero pozniej po ok 2 ty jazdy przy takim samym zachowaniu zaczal strzelac mi z tlumnika, mozna powiedziec ze za kazdym razem jak tak zrobie a wczesniej tak sie nie dzialo. Czym to jest spowodowane? Moglo sie cos przestawic,rozregulowac itp??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Czw 18:04, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Zawory, lewe powietrze, mieszanka dopala się już w wydechu, nieszczelny układ wydechowy, ogólnie sporo może być przyczyn.
Na początek wyczyść i wyreguluj gaźnik, sprawdź luzy zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Czw 18:12, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
bede musial zaprowadzic do mechanika bo samemu wydaje mi sie ze nie ogarne zaworow....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Czw 18:14, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a moze inaczej jak moge sprawdzic luzy zaworowe??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:24, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8
[link widoczny dla zalogowanych]
Luzy musisz ustawić na 0,15.
Jak robisz to pierwszy raz, to lepiej pod okiem kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:32, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak IRO napisał, jak nie ogarniasz to daj moto do mechanika, po zakupie nich Ci przejrzy górę silnika, wałek, autodeko, zawory, napięcie łańcucha rozrządu. Płyny i całą resztę, szkoda to odkładać na sezon bo w Polsce i tak jest krótki Powiedz mi jeszcze, 2 tygodnie temu było dobrze i nagle się pogorszyło. Przy jakich temperaturach to zaobserwowałeś? Jak było cieplej było dobrze, a przy ujemnej temp. się pogorszyło? Może silnik nie był do końca zagrzany? Wiem że to nie 2T, ale przy moim LC4 przed regulacją zaworów czułem różnicę przy niskich temp. szczególnie jak był jeszcze mikuni założony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Pią 19:53, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja tez mam mikuni. Zauwazylem to przy podobnych temperaturach,a silnik byl rozgrzany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|