|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:40, 15 Lut 2012 Temat postu: światła lc4 |
|
|
czy może ktoś się oriętuje jakie światła są wymagane przy przeglądzie motocykla typu cross enduro w tym przypadu będzie akurat lc4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:57, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zalezy u kogo
standardowo przód długie krótkie, tył pozycja i stop. czasem sie czepiaja żeby pokazac stop z klamki przód i dzwigni tył. co do kierunków teoretycznie są wymagane i jak nie masz to mogą sie przyczepić. ale niektórzy rozumieją że to sprzęt w teren i kierunki są dosyć zbedne. i przymykają na to oko. to mowa o enduro :d
cross nie ma potrzeby robienia przeglądu a wiec nie wymaga zadnych swiateł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:11, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czyli pozycyjne przód razej nie będą jakoś wymagane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Śro 21:12, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:42, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hmm zapomniałem o nich
mi akurat specjalnei ich nie sprawdzał, nie mam mozliwosci nawet wyłączenia swiateł mijania czy drogowych żeby pokazać same pozycje. mi na przeglądzie po prostu nic o nich nie wspominał moze zauwazył że sie swiecą i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:54, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czasami czepiaja sie o lusterko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:39, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
taak ale mowa była o światłach wiec o swiatłach pisałem
ale tak czepiaja sie jeszcze czasem głośności wydechy, lusterka i opon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:52, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
taaa....przegląd to jest indywidualna sprawa diagnosty.
I to on stanowi przepisy według których będzie oceniał stan twojego motocykla.
W jednym z warsztatów koleś przyczepił mi się do braku osłony łańcucha oraz podnóżków pasażera - ponieważ miałem wbite że motocykl jest 2 osobowy.
Sprawdzał wszystkie światła, zwłaszcza stopu z hamulca przedniego i tylnego.
Nie musiałem włączać silnika więc nie przyczepił się do przelotowego wydechu:)
Koledze np. jeden diagnosta kazał wjechać motocyklem na rolki.
Sprawdził hamulce i zawieszenie:)
Na ostatnim przeglądzie ( w u lepszego diagnosty motocyklisty nie musiałem nawet podchodzić do motocykla. Pokazałem tylko, że mam w plecaku lusterka i git:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:59, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał hacker33: zależy gdzie. Na jednym będą z decybelometrem podchodzić a na innych sprawdzą światła i numer ramy. Mi jeszcze nigdy nie cofnęli moto, a zdarzało się, że kierunek nie działał, stop nożny, łysa opona na tyle, cieknące lagi, że o oponach bez homologacji nie wspomnę (tzn. kostki). Nawet moto z napisami Honda na silniku, kanapie i Yamaha w papierach przeszło
Ale gdzie indziej może to zupełnie inaczej wyglądać. W GSie na innej stacji czepiali się, że świateł ma za dużo (2 dodatkowe halogeny), że w tłumiku coś brzęczy (sam od 45kkm od tamtego czasu nie potrafię się tego dosłuchać).
Z drugiej strony pchanie moto na rolki samochodowe wydaje mi się być już blisko szczytu absurdu.
Tak sobie jeszcze przypomniałem: zdarza się, że diagnosta chce rundkę na moto zrobić w ramach testów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 13:00, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 13:27, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
haha co do jazdy na moto przez diagnoste, słyszałem historie że próbują tak motorowerki czy nie przekraczają dozwolonych 45 km/h - jednym słowem samowolka diagnostów ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|