|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziewan
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:39, 28 Wrz 2013 Temat postu: Temp. KTM LC4 620 |
|
|
Witam posiadam KTM LC4 620z roku 97. Wszystko było w miarę ok. ale postanowiłem zaplanować głowicę, zrobili mi to wszystko dobrze, złożył mi to fachura wszystko pozakręcał, po dokręcał, porobił niby na celujący+. Jak go odpaliłem strasznie zaczął dymić/parować przy chłodnicy płyn kapał na kolektory, więc wymieniłem przewody i opaski. Niby jest ok. ale strasznie sie grzeje w miejscu, cylinder po 1-2 min. pracy jest okropnie gorący a chłodnice zimne... Wcześniej zapalił mi się komunikat. TEMP. więc szybko go zgasiłem. Pytanie co może się dziać, co już się ewentualnie stało i czy jeśli termostat jest uszkodzony to pokaże się komunikat temp.? Proszę o pomoc i jakieś objaśnienie tej całej sytuacji. Bo wcześniej tak nie było
P.S pomyślałem też o pompie wody, ale co by świadczyło o jej uszkodzeniu, jeśli łopatki były całe i obracała się "chyba dobrze"
Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:49, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Może pompa wody, może termostat może jest układ zapowietrzony.
zacznij od odpowietrzenia
jak to nie pomoże to sprawdź termostat
jak termostat okaże się sprawny to pozostaje pompa wody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziewan
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:53, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak go odpowietrzyć? może to śmieszne pytanie, ale dla mnie sprawa poważna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 12:03, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsze co powinieneś zrobić to ściągnąć sobie manuala do swojego motocykla.
Nie wiem jak można użytkować motocykl powiedzmy wyczynowy, nie mieć wiedzy i do tego instrukcji obsługi.
Odpowietrzanie.
Jak zalewasz płyn do chłodnicy to odpalasz silnik przy otwartym korku chłodnicy.
Pompa zaciągnie płyn, przestaną lecieć bąbelki, wyłączasz silnik, dolewasz płyn do ustalonego poziomu i zakręcasz korek.
Koniec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|