Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłok Wossner - są jakieś przeciwwskazania?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:15, 08 Sie 2011    Temat postu: Tłok Wossner - są jakieś przeciwwskazania?

Hej,
zastanawiam się nad Wossnerem, bo w swoim tak czy siak musiałbym pierścienie wymienić. Jest sens?
Nie chodzi mi o jakieś zwiększanie osiągów, tylko o trwałość - żeby n.p. nie zjadało nikasilu szybciej niż powinno.
Miał ktoś okazję dłużej potestować oryginał i wossnera? Nie wibruje na nich bardziej ?

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 9:30, 08 Sie 2011    Temat postu:

To jedne z najlepszych tloków, wkładaj bez obaw - zmień cały tłok, nie ma sensu tylko pierścieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:58, 08 Sie 2011    Temat postu:

ogolnie tloki elko do ktm sa trwalsze od wossnera czy wiseco , ale jesli oryginal ma dosc , to wkladaj bez obaw wossnera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:29, 08 Sie 2011    Temat postu:

Też właśnie spotkałem się z takimi opiniami.
Oryginalny nie ma dość - jest ok, po prostu nie jest już nowy, a mam jeszcze b.ładny nikasil i chciałbym aby tak zostało.
Po prostu mam teraz silnik w częściach pierwszych i robię go pod siebie: wszystkie łożyska nowe, kompletowanie skrzyni z kilku innych, wszystko wypucowane, gwinty posprawdzane i chcę to zrobić na tip top, tak, żeby nie tykać dołu przez najbliższe 50-60 kkm.
Tłok na razie jeszcze zostawię poprzedni, tylko zafunduję mu nowe pierścionki - ze 30kkm powinien jeszcze zrobić nie zjadając cylindra. W razie czego zrobienie potem góry to nie jest potem duży problem.

Jakby ktoś potrzebował to mogę jeszcze porobić zdjęcia wszystkich gratów silnikowych luzem. Rozebrałem też inny silnik na części - okazał się w b. ładnym stanie więc jakby ktoś coś reflektował to jest trochę gratów na handel (nie ma cylindra, tłoka).

Co do tłoków wossner - rozmawiałem w międzyczasie z mechanikiem orlen teamu i powiedział, że wossnery robione na zamówienie pod konkretne moto wytrzymywały 5 dni rajdu. Powiedział też, że do normalnej eksploatacji nie ma to większego znaczenia i można śmiało zakładać.

Aha, jakby ktoś był zainteresowany to jest na handel zapasowy silnik z byłej orlenowej dakarówki 660 po przeglądzie fabrycznym (to te z pompami w karterze). Cena 4kPLN - mogę dać namiar.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 12:42, 14 Sie 2011    Temat postu:

ja jeżdżę na wossnerze sel B, żadnych przeciwskazań. wytrzymal nawet pad korby, trochę go spiaskowało od spodu ale dalej, jeżdzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin