|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Gość
|
Wysłany: Nie 13:26, 21 Sie 2011 Temat postu: Tragedia |
|
|
Witam, stanął tłok i niewiadomo co jeszcze , ktm 600 er '93, od czego zacząć i jaki budżet szykować czy może sprzedać w cenie złomu???wszelkie porady mile wskazane, pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:42, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
może zrzuć głowicę zrób fotki i dalej będzie się kombinować. Jeśli chodzi o porządny remont to koło 3000 zł musisz już szykować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 19:26, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jednym słowem, nie opyla sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 1:17, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Z 600 jest cokolwiek przekichane, bo ciężko już o części.
Dziś właśnie skończyłem składać silnik i wymiana (niemal) wszystkich łożysk w silniku+pierścienie+wszystkie możliwe uszczelki/uszczelniacze + trochę popierdółek z ASO i już same te części kosztowały mnie ok. 1800zł.
Dobrze, że tłok, wał, cylinder i głowicę miałem jeszcze w zapasie i z tym nie musiałem nic robić. No i że sam mogę to sobie poskładać, bo to też by trochę kosztowało.
P.S. Jak coś się nadziało Wam w silniku to zajrzyjcie potem (albo profilaktycznie) do pompy oleju (tej dolnej/głównej) bo niezłe kwiatki tam potrafią wyjść. Teraz przy okazji składania zbadałem łącznie 6 pomp z 3 różnych silników i :
- 2 nie nosiły istotnych śladów zużycia
- 2 nadawały się "od biedy" i to raczej jako pompa skrzyni biegów
- 2 nadawały się do kosza bo były całkiem zjedzone w środku
Najgorsze, że ewidentnie pierwsze lecą pompy główne (smarowanie komory korbowej), bo pierwsze zaciągają cały syf - z tych 3 silników raptem jedna pompa główna jeszcze do czegoś się nadawała. Te 2 nie ruszone to pompy skrzyni - a tam akurat nie trzeba dużego ciśnienia.
Sugerowałbym sprawdzić pompki i ew. zamienić miejscami (da się bez problemu).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 1:25, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Gość
|
Wysłany: Śro 5:36, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie, tragedia być może nie do końca, tak więc tłok, cylinder ok, łańcuszek zerwany w x miejscach, a przynajmniej tak to wyglądało, na szczęście bez dziury w karterze, teraz do rzeczy, przepraszam jeżeli jest gdzieś to już napisane, ale latam z jednej do drugiej roboty ciężko się po tyłku podrapać, że tak powiem, do rzeczy:
1.Jak idzie wał?niby na łożysku powinno być lekko tak mi sie wydaje ale kręce za magnes z dużą siłą żeby to ruszyć, czy ten łańcuch mógł zgiąć wał(?!) lub przytrzeć łożysko?
2.Jak się je sprzęgło?czy trzeba rozkręcać żeby zdjąć, jest jakaś dziwna śruba+kontra, nie wiem, proszę o info jak można,
z góry dzięki, pozdro,
konrad.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|