![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pon 19:33, 29 Sie 2011 Temat postu: Uszczelnienia osi wahacza LC4 620. |
|
|
Witam, mam problem z LC4 otóż w miejscu w którym przechodzi mi oś wahacza przez silnik, silnik cały upocony w oleju, i chciał bym to ogarnąć żeby mi się nie pocił nigdzie. Wydaje mi się że musi być tam jakiś uszczelniacz tylko jaki ?? Zna ktoś wymiary ?? W serwisówce nic konkretnego nie znalazłem więc założyłem ten temacik. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:36, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Oś wahacza nie przechodzi w okolicach oleju z silnika.
Sprawdź ew. śrubę blokady kopki (po lewej stronie silnika, za kopką) i simering kopki i wałka zdawczego - to najbliższe miejsca gdzie może pojawiać się olej.
Ew. zobacz skąd Ci może to podciekać.
Jeśli ewidentnie z tunelu osi wahacza to w najlepszym przypadku masz uszkodzoną uszczelkę połówek karterów, a w gorszym są pęknięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pią 18:03, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
@fxrider wykrakałeś, karter pęknięty teraz pytanko czy musze wymienić kartery parą czy moge wymienić tylko jeden (prawy) ??? na co zwrócić uwage przy rozpoławianiu?? na bank zmienie oringi wałka zmiany biegów jak i wałka startera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:01, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo kartery powinno się zmeniać tylko i wyłącznie parami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:36, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
parami , ale jesli nie jest to miejscre narazone na obciazenia , to ja proponowal bym to zakleic , chyba ze i tak miales rozbierac silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|