|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:46, 26 Maj 2011 Temat postu: Wentylator VS kontrolka TEMP |
|
|
siema
czy wyrabia wam zawsze wentylator ? , nawet jak moto jest mocno nagrzane po dluszej jezdzie . Ja dzis robilem test i po 10 min katowania w kopnym piasku i podjezdzaniu pod stroma gorke z piasku , wlaczyl sie wentylator a po nastepnych paru min pracy silnika juz na postoju kontrolka TEMP . Sadzilem ze wentylator wyrobi sie ze schlodzeniem silnika , czy po zapaleniu sie owej kontrolki , nalezy bezwzglednie wylaczyc silnik badz przechlodzic szybsza jazda , czy po prostu ostrzega ze robi sie mu za cieplo ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:48, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 16:25, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Chaba kazdy kat sie tak grzeje jak jest kreci w kolko w piachu. Mi tez po 10-20min zapala sie kontrolka przegrzania. W 640 gasilem silnik i chodzil sam wentylator, az sie wylaczyl. W 620 gasze silnik, po kilkunastu min odpalam i jade na szybszy przelot. Wedlug mnie kontrolka pokazuje ze juz silnik jest przegrzany. Mysle tak dlatego ze po 3 takich akcjach z palaca sie kontrolka poszla mi uszczelka pod glowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:47, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
czyli kontrolka to natychmiastowy stop lub przechlodzenie dynamiczna jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:49, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mnie w 640 na żwirowni często zapalała się kontrolka i wentylator wył na wysokich obrotach i nic sie nie działo. Jednak zawsze gdy zapalała się lampka wynosiłem się ze żwirowni i leciałm przegonic moto na średnich obrotach na wysokim biegu zeby go schłodzić i po 1.5km lampka gasła. Myślę że nie zdrowo jest natychmiast gasić silnik i lepiej przejechać się gdzieś po trasie. Tak patrzę że wersja lc4 SX nie miała wentylatora i jakichś specjalnych rozwiązań i jakoś daje radę. Kontrolka ostrzega o zbliżaniu się momentu krytycznego, a moment krytyczny to jest jak Ci wywali zawór w korku od chłodnicy... tak mi się wydaje..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|