|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Śro 14:15, 18 Lip 2012 Temat postu: Witam |
|
|
Witam
Nazywam sie Michal jestem z Ostrołęki wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje) posiadaczem KTM LC4 ADV 2000 motocykl zwiedzil z poprzednim wlascicielem kawal swiata i z ostatniej podrozy wrocil z zatartym silnikiem. Zastanawiam sie co robic remontowac na orginal czy wsadzac jakis inny silnik co polecacie ?
gdybym na tej bazie chcial stworzyc maxymalnie odchudzona wersje z najlepszym/najtrwalszym silnikiem jaki mozna tam wsadzic ?
Mam dosc duze doswiadczenie jesli chodzi o przerobki i modyfikowanie sprzetu (GS1100x z rozwierconym i mocno podkreconym silnikiem, Ducati 748 z podkreconym silnikiem od ST4S itd itp) niestety KTM rodzaje i modele to dla mnie czarna magia wiec by nie wywazac otwartych drzwi moja obecnosc na tym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Czw 9:45, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
siemka, ja jestem z makowa maz. tak że siema sąsiad, również kupiłem niedawno ADV z 97r. ja bym ci polecał kupić sprawny oryginalny silnik od nowszego ktm z jakiegoś 2005r. można stary zrobić ale to już nie będzie to i nie zrobisz takiego przebiegu jak na oryginale, można wsadzić najlepsze tłoki np. wossner i łożyska, ale oryginalne części ktm są najlepsze i najtrwalsze. Ja miałem lc4 600 z 92r. na tłoku wossnera i głowicy po regeneracji ale to już nie było to samo co oryginał tak że polecam namierzyć jakiś wmiare zdrowy piec i śmigać.
a co do odelżenia moto to co planujesz? wywalasz wszystkie owiewki i jakaś czasza polisporta?? ja planuje w swoim wsadzić mniejszy bak od 640
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 20:38, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
"siemka, ja jestem z makowa maz. tak że siema sąsiad, również kupiłem niedawno ADV z 97r. "
Witam milo mi chetnie bym wpadl obejrzal twojego ADV
"ja bym ci polecał kupić sprawny oryginalny silnik od nowszego ktm z jakiegoś 2005r. "
Jakie oznaczenia silnika? z jakich modeli? osprzet modol bedzie pasowal ?
" tak że polecam namierzyć jakiś wmiare zdrowy piec i śmigać."
masz/macie jakies sprawdzone miejsca/dostawcow?
"a co do odelżenia moto to co planujesz? wywalasz wszystkie owiewki i jakaś czasza polisporta?? ja planuje w swoim wsadzić mniejszy bak od 640 "
sam nie wiem co planuje dotychczas jezdzilem po lesie i polach tw200 i xt225 to moje piewsze i jedyne "enduro" ktm ADV zawsze mi sie marzyl i mysle wykorzystac go w terenie wiec zalezalo by mi na jak najnizszej wadze ew w przyszlosci 2 zestaw kol do jedzenia teren/szosa turytycznie bardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Czw 21:28, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
no jak coś to wpadaj śmiało, z chęcią bym porównał sprzęty ale pewnie taraz i tak nie dasz rady. Co fo silnika to szukaj normalnego pieca od ktm 640 lc4/ duke 640 wszystkie te piece to jedna ta sama bajka które można przerzucać bez problemu między różnymi modelami ktm lc4. różnią się jedynie głowicami były szare piece z czarną głowicą jak u mnie, z głowicą high flow szarą lub całe czarne piece ale to już od starszyvh modeli poniżej 2000r. na któr już bym nie patrzył. A z kąd to nie wiem, może ktoś się wypowie, ja bym szukał ktm na części z możliwością odpalenia silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pią 10:18, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
"no jak coś to wpadaj śmiało, z chęcią bym porównał sprzęty ale pewnie taraz i tak nie dasz rady. "
Daj jakies namiary na siebie na PW wpadne Ducatem swojego KTM przywoze dopiero za jakies tydzien/dwa
a jak z zawieszeniem moj to wersja z klasycznymi lagami potem dawali "odwrocony" jest sens zamieniac ?
Planuje motocykl rozebrac do zera i zlozyc jeszcze raz wprowadzajac poprawki jakie sie da, wymieniajac wszystkie mozliwe czesci typu np lozyska na nowe. Zawsze tak remontowalem sprzety i ten system sie sprawdza i sprawia duzo satysfakcji . Niestety do tego potrzebne sa informacje co warto zmodyfikowac i w jaki sposob .
Jak bardzo rozni sie ostatni wypust od wersji z 2000r ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Pią 10:59, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ja też mam normalne lagi nie USD ale jest to wersja WP extreme tak żę nie ma tu co zmieniać i kombinować bo zawiecha jest mistrzowska Co do poprawek to myśle że dużo nie wprowadzisz bo to ktm heh ew. poprawki po poprzednich właścicielach a co do wymieny wszystkich łożysk itp. to bardzo słusznie, maszyna wiele ci posłuży. a różnic w modelach ADV 640 chyba dużych nie było, jedynie nowsze silniki i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pią 11:49, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wlasnie przegladam forum i znalazlem informacje o tym ze w niemczech ktos wkladal silnik 660 moze takiego szukac ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kigam dnia Pią 12:00, 20 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Sob 11:43, 21 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nie, to jest bez sensu bo to rozwiercony 640 tak że automatycznie robią miejsze przebiegi i silnik jest bardziej wyżyłowany, najlepiej szukaj 640
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Nie 22:06, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
na chwile obecna znalazłem 2 silniki jeden jest jeszcze w ramie:
[link widoczny dla zalogowanych]
niby gwarancja i 7 tysięcy przebiegu
drugi młodszy:
[link widoczny dla zalogowanych]
silnik z "powypadka" bez możliwości odpalenia bez gwarancji
biorąc to pod uwagę cena kosmiczna moim zdaniem jak za kota w worku
zna ktoś sprzedających? dla mnie to 2 koniec Polski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kigam dnia Pon 9:43, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:41, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To nie jest ten KaT z Syberii ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kigam
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 7:11, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
czlowiekzprzyszlosci napisał: | To nie jest ten KaT z Syberii ?? |
Dokladnie !!! jakies komentarze , opinie na jego temat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:16, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej zrobic ten silnik co masz ? uzywka to kot w worku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Wto 8:17, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
niby kot w worku, ale oryginał, a silniki KTM po remoncie to już nie to samo, przebiegi o połowe mniejsze albo i lepiej i nie ta praca silnika, jeszcze jak by cylinder był porysowany to już wgl. kaplica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:18, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jak ktos dobrze ogarnie temat remontu to robisz takie same przebiegi jak złozonym fabrycznie, a ze wiekszosc drutuje i idzie tanim kosztem to puzniej takie opinie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Wto 20:39, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ale wiesz, oryginalny tłok czy korba to już nie to co wossner czy prox, sam tłok jest z 3x droższy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|