Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WP 40 problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 11:04, 20 Maj 2012    Temat postu: WP 40 problem

Cześć!
Od pół roku mam problem z lewą lagą, ciągle puszczają mi w niej uszczelniacze. W ciągu pół roku zmieniałem już 4 razy, prawa laga trzyma normalnie i nic się z nią nie dzieje ale lewa co chwile cieknie - dosłownie 200km po zmianie już zaczyna się pocić (wypróbowałem, już wszystkie możliwe uszczelniacze). Nie wiem jaka jest tego przyczyna? Lagi mają nowe tuleje, nie ma luzów. Dziwnie jest to, ze bardzo szybko się zapowietrza, po kilkudziesięciu km z odpowietrznika syczy jak z wykręconego wentyla. Procedurę zalewania olejem robię na pewno dobrze. Zresztą tak jak mówiłem prawa laga trzyma normalnie i się tak nie zapowietrza. Co to może być??????????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:17, 20 Maj 2012    Temat postu:

masz wentylki czy srubki ? u mnie mam jedna nieoryginalna srubke odpowietrznika i tez jedna laga pompuje sie szybko , a druga prawie wcale , jak zmienie srubki miejscami to sytuacja odwraca sie. Ja mialem problem z prawa laga, wymienilem owe tuleje i poki co od 3 tys km jest spoko , acz ostatnio cos tam sie pojawilo troszke oleju na ladze ale przeszlo samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:29, 20 Maj 2012    Temat postu:

sa 2 opcje
1) albo ma nieco luzów na panewkach. jak one wyglądały ? miały teflon na całej powierzchni ?.
2) wytarł sie chrom choc dziwne że na jednej ladze Razz wtedy własnie dzieja sie takie cyrki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 12:08, 20 Maj 2012    Temat postu:

Śrubki odpowietrzników sa identyczne i oryginalne - zamienię je miejscami ale chyba tylko w ramach voodoo;) - tuleje sa nowe, wymienione w lutym a chromy na ladze nie maja zadnych zadrapań czy szczerb..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:54, 20 Maj 2012    Temat postu:

moze byc poprostu krzywa, przy wymianie dobrze jest przepolerowac lage, no i z lewej stronie masz zacisk hamulcowy przez co laga mocniej pracuje przy hamowaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:57, 20 Maj 2012    Temat postu:

a jeszcze jedno - moze masz lagi zakosowane ? kiedys w CR tak miałem ;P na osce masz regulacje i musisz ustawic żeby obie lagi były równeległe do siebie, jak złozysz bez ustawienia tego może po prostu jedna laga jest prosto a druga jak scisnieta za mocno i przez to uszczelniacz szybko siada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 20:38, 12 Cze 2012    Temat postu:

myslisz, ze za mocno do ciagam oske - o taka regolacje ci chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:45, 12 Cze 2012    Temat postu:

Za mocno mogłeś co najwyżej ściągnąć i zgnieść dystanse, efektem było by naprężenie zawiechy i nierównomierne zużycie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:11, 12 Cze 2012    Temat postu:

nie o to chodzi. masz oske najpierw sobie blokujesz(skrecając tymi małymi srubkami ) prawą strone ( tam gdzie ośka jest grubsza) i dokręcasz głowną srube osi. nie da sie dokrecic za mocno tu zadnej regulacji jeszcze nie ma. potem skręcasz juz na gotowe te małe srubki przy srubie ośki. i luzujesz tamte które dokręcałes wczesniej. teraz siadasz na moto i skaczesz na nim/dociskasz przód. tak żeby prawa laga ustawiła sie po swojemu. jak bys nie poluzował prawej strony ponownie, to miałbys zaukosowane lagi o tak \ o / .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieeru




Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gozdnica woj.Lubuskie

PostWysłany: Śro 19:24, 06 Lut 2013    Temat postu:

Sorki ze tak trochę z innej beczki, ale skoro jesteśmy przy uszczelniaczach to może Wy mi pomożecie w znalezieniu uszczelniaczy do lag, ale pyłowych. Tych kapturkowatych.
Oczywiście do Lc4 620 1997r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 19:47, 06 Lut 2013    Temat postu:

Jak nigdzie nie możesz znaleźć w serwisie na pewno beda mieli
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na fiszkach nie ma, to dzwoń do nich i na pewno znajdą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 19:48, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:50, 06 Lut 2013    Temat postu:

tylko serwis ma do WP40 :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin