|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MajkiWroc
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:56, 22 Paź 2011 Temat postu: Wyciek oleju przewodem z filtra powietrza LC4 640 SM |
|
|
Witam.
Zwracam się z pytaniem do znawców, bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Jeżdżę od niedawna KTM LC4 640 supermoto. Zaczynam swoją naukę jazdy na gumie i dziś zaczęło mi to wychodzić już znacznie lepiej. Po trzaśnięciu kilkunastu pionowych długich gum gdy się zatrzymałem to zauważyłem, że wali mi olejem z przewodu który wychodzi z filtra powietrza. I to rzygał tak, że powstała pod nim spora plama oleju. Można coś z tym zrobić? To normalne w tym motocyklu czy coś może być nie tak? Poziom oleju powinien być dobry ponieważ tydzień temu wymieniałem olej i zalałem tyle ile potrzeba (2,1l).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 5:40, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ten typ tak ma , ze wzgledu na mala skrzynie korbowa , ludzie montuja plastikowe puszki w okolicy airboxa i doprowadzaja tam owy wezyk , jak sie nazbiera oleju to przelewaj do silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:46, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Genialna rada, żeby rozpierdolić silnik - chcesz lać do silnika olej z syfem z odmy/airboxu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:55, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wylatuje do filtra jak się nie wlewa powyżej max do silnika ;] Sprawdzone w rzeczywistości. Po zakupie non stop walił mi do filtra olejem. Wystarczyło, że to co było powyżej max wyleciało i przestał wyrzucać olej do filtra.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MajkiWroc
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:15, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
lukasz_vip napisał: | Nie wylatuje do filtra jak się nie wlewa powyżej max do silnika ;] Sprawdzone w rzeczywistości. Po zakupie non stop walił mi do filtra olejem. Wystarczyło, że to co było powyżej max wyleciało i przestał wyrzucać olej do filtra. |
Wlałem tyle ile podaje serwisówka. Sugerujesz, że producent się myli?
Na oko wyrzygał mi ok 0,2L. Nie jest to już poziom zagrażający smarowaniu silnika?
Co do zbiorniczka zbierającego wylatujący olej to nie głupi pomysł, tylko przed wlaniem do silnika trzeba by go dla pewności przepuścić przez jakąś gaze żeby zebrać ewentualne śmieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:35, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wlałeś tyle ile sugeruje... a sprawdzałeś na ciepło jaki jest stan oleju w silniku? Ja też wlałem 2,1l ale jednak poziom był powyżej max. Wszystko zależy w jak dużym stopniu udało ci się spuścić olej z silnika, ramy, przewodów itp...
Tutaj foto zbiornika jaki miałem na początku. Widać go za ramą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do niego spływał olej a później był wylewany do pieca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MajkiWroc
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:37, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A poziom oleju sprawdzamy na wkręconym czy wykręconym bagnecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:41, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Na wkręconym bagnecie i motocykl zagrzany dość dobrze.
Na zimno powinno być w okolicach połowy stanu, a po zagrzaniu dochodzi do max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MajkiWroc
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:58, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Siema.
lukasz_vip faktycznie masz rację. Prawdopodobnie przed wymianą oleju nie dokładnie spuściłem stary i po zalaniu świeżego miałem nadmiar. Kat wyrzucił tyle ile było nadmiaru i teraz już jest ok Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|