Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wydech akrapovic a dedykowana mapa.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Śro 17:06, 24 Lip 2019    Temat postu: Wydech akrapovic a dedykowana mapa.

Czesc !

W swoim KTM Duke 690 ’13 posiadam wydech akrapovic. Zakładał go pierwszy właściciel. Drugi, od ktorego motocykl kupiłem ja nie był w stanie stwierdzić czy została pod niego wgrana mapa dedykowana.

Napisałem juz do eurorider w Katowicach i czekam na odpowiedz, czy mi to sprawdzą i ewentualnie wgrają dedykowaną mapę pod akrapovica jesli sie okaze, ze jest standardowa

Natomiast, czy gra jest w ogole warta świeczki ? Zacząłem sie nad tym zastanawiac, gdy czytałem forum. Nie mam odniesienia do innych Motocykli KTM, gdyż wszyscy moi znajomi maja japońskie maszyny. Natomiast wiele osob pisało, ze DUKE bez problemu powininem isc na koło z gazu z trzeciego biegu. Przy czym u mnie z gazu stawia go w górę najwyzej z jedynki. Nie zależy mi na tym, natomiast jest to jakiś odnośnik i wyznacznik oddawania mocy.

Czytałem jeszcze na forum supermoto, ze niektore roczniki KTM SMC 690 miały elektroniczna blokadę drugiego i trzeciego biegu. W zawadzie to ten sam silnik lc4. Czy mozliwe, ze moj sprzęt ma jakieś blokady? Mam z tylu zębatkę, ktora ma dwa zęby mniej wiec motocykl tym bardziej powininem sie mocniej odpychać.

A moze jest tutaj serwisant ze śląska ? 😉


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kruz dnia Śro 17:27, 24 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:45, 24 Lip 2019    Temat postu:

bez mapy odpowiedniej mogą byc problemy z odpowiednia praca silnika, bo ten silnik a raczej jego sterowanie jest bardzo czułe na wszystko, wiec mapa powinna byc wgrana, najlepiej podjedź do ASO ktma to ci sprawdzą i wgraja
co do oddawania mocy - serwisuje te moto na codzien i wieloma jeździłem nie mam pojecia od czego to zalezy ale jedne są po prostu mocne a inne nie, nie wyczaiłem co jest regułą bo sie nie zagłębiałem, moze to kwestia rocznika, moze modelu, ale jednymi strach dawać gazu, a inne takei dosyc spokojne są


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 0:50, 25 Lip 2019    Temat postu:

Przyznam szczerze, ze mnie zaskoczyłeś. Moze to kwestia dotarcia ? A moze niektore modele mają rzeczywiście jakieś blokady ? Szkoda, ze nie mieszkasz na Śląsku bo dałbym Ci moja maszynę, porównanie jakieś masz.
W zasadzie to teraz bede siedział i sie zastanawiał ... 😛


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:39, 25 Lip 2019    Temat postu:

ciezko powiedziec, bardziej bym stawiał na własnie jakies parametry samoadaptacyjne, moze jest tak że jak ktos spokojnie jeździ to komp sie uczy takeigo stylu jazdy i tak steruje silnikiem,

a po co masz sie zastanawiac, masz moto, jak pasują tobie osiągi to o to chodzi


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 8:40, 25 Lip 2019    Temat postu:

Podejrzewam, ze kazdy Duke na hamowni pokazałby mniej więcej taką samą moc, natomiast jesli mówimy o jakiś parametrach samoadaptacyjnych to moze dałoby sie coś z tym zrobic ? Kalibracja przepustnicy ? Da sie ją zrobic w domowych warunkach - znalazłem jakiś poradnik. Poprzedni właściciel na pewno jezdzil spokojnie o czym świadczy spalanie w motostat. Oprocz Duke mam jeszcze 180 konnego sporta, wiec mocy, czy nawet jej oddawania w moim mieszczuchu nigdy nie za wiele 😉

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:16, 25 Lip 2019    Temat postu:

samemu nic nie zrobisz, niestety moze jakies odpiecie na kilka dni akumulatora skasuje te parametry ale tak jak pisałem to tylko mój domysł wcale tak nie musi byc, moim zdaniem warto przede wszystkim mape zweryfikować, jak bedzie podpiety pod kompa skasowanie parametrów adaptacyjnych to dwa klikniecia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 9:21, 25 Lip 2019    Temat postu:

Zweryfikować mapę pod wydech, tak?

Tak czy siak, jesli powiem serwisantowi, zeby skasował parametry adaptacyjne, to nie zrobie z siebie idioty ? Hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:36, 25 Lip 2019    Temat postu:

nie zrobisz, chociaz tak tez jak napisalem moze to nie wpłynac na nic, mało tego jak by wgrywali inna mape to te parametry i tak bedą wyzerowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 10:39, 25 Lip 2019    Temat postu:

Czyli sprawa jest prosta. Jesli bede miał juz mapę pod akrapa to poproszę tylko o skasowanie parametrów adaptacyjnych. Jesli bedzie mapa standardowa to po prostu wgraja pod akrapa i zobaczymy jak to bedzie wyglądało Smile

Dam znać co i jak. Moze sie komuś przyda, jako ciekawostka Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kruz dnia Czw 10:41, 25 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 15:38, 25 Lip 2019    Temat postu:

Przepraszam za osobny post ale warto.

Eurorider odpisał, ze do mojego tłumika nie potrzeba wgrywać mapy.
Wyglada on tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Napisałem, ze najprawdopodobniej to model AKRAPOVIC ”SLIP-ON LINE” Ref. 76005999200 - wyglada jak moj.

Czekam wiec na odp czy mogę przyjechac na Skasowanie parametrów adaptacyjnych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:56, 25 Lip 2019    Temat postu:

mozliwe, nie kazdy wydech wymaga innej mapy, jak kojarze w starszych lc4 były jako tako 3 mapy, jedna zwykla, jedna stage 1 to chyba koncówka wydechu i inny filtr powietrza, i stage 2 kompletny wydech od poczatku do konca i zmieniona pokrywa airboxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kruz




Dołączył: 18 Lip 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk / Wisła

PostWysłany: Czw 16:53, 25 Lip 2019    Temat postu:

Czyli na sile nie ma co wgrywać bo nic to u mnie nie da.

Jestem umówiony za 2 tygodnie. Mam nadzieje, ze motocykl bedzie miał więcej wigoru Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:27, 25 Lip 2019    Temat postu:

jak wgrasz mape pod dany typ "tuningu": a bedziesz miał np sama koncówke cichą to moze sie nawet temat pogorszyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin