|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:42, 12 Mar 2011 Temat postu: Wymiana oleju 620 egs 98r. |
|
|
Jak w temacie mam zamiar zabrac się do wymiany oleju ale mam pewne obawy i nie chciałbym czegoś odstawic Więc proszę o radę,mianowicie nie jestem pewien która śruba jest spustowa a która to zawór,czy zawór też wykręcac,ile oleju wlac do ramy a ile do silnika i czy ważna jest kolejnośc wlewania.Czy przed przykręceniem filtra też go zalac czy uzupełni się sam w momencie wlewania oleju do ramy i czy coś trzeba robic z tym filterkiem co jest z prawej strony w silniku,czy tylko wymienic bez żadnych dodatkowych zabiegów.Jak dokładnie ma wyglądac odpowietrzenie tego całego układu po wymianie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:52, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 18:39, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Super!Szkoda że nie wszystko rozumiem Czy z tym zaworem coś robic,sprawdzic coś?Rozumiem że w rame 0,6l trzeba wlac,po zalaniu wszystkiego odpalic z odkręconą śrubą w ramie i poczekac aż się przeleje.A co z tymi filtrami,zalewac,nasączac je czy coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:19, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Filtr metalowy napełniałem olejem przed zakręceniem. Papierowego nie napełniałem nowym olejem.
Śrubę od zaworu najlepiej nie ruszaj. Albo odkręć i zmierz długość sprężynki oraz porównaj z serwisówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:13, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie lepiej sprawdzić tą sprężynę... różne dziwne rzeczy można tam znaleźć - to teraz już też i z mojego doświadczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:17, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Czego doświadczyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:17, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A jaka ma byc długośc tej sprężynki?Na coś jeszcze zwrócic uwagę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:44, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
z tym napelnianiem filtr to przesada , w panewkowncu tego sie nie robi , a co dopiero w sprzecie z lozyskami tocznymi/igielkowymi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|