|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:14, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tulejki juz mam , co prawda przewiercone ale nie sadze aby to byl jakis klopot , jak dostane uszczelke do zabiore sie za wymiane , w kaalogu sa wymiary 9,8 X 7 X 10 - pytanie ktory jest ktory ? ktory to wysokoc , a ktory szerokosc zewnetrzna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:31, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tzn. piszesz o oryginalnym kołku ustalającym w wersji sprzed HF.
9.8 - średnica zewnętrzna
7 - średnica wewnętrzna (otwór)
10 - wysokość
w mm.
Z tym, że o ile dobrze pamiętam otwory w karterze/cylindrze mają głębokość (minimalną) ok. 5.5-6 mm i są wiercone (tzn. dno nie jest płaskie a ma kształt stożka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:58, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
musze sciagac pompe cieczy , aby zdjac walek rozrzadu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:07, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, inaczej się nie da, bo to właśnie wałek napędza pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:14, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
czyli musze ja rozkrecic w drobny mak ? aby dostac sie do segera za pompa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:25, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, po zdjęciu czapki głowicy będziesz mógł ją wymontować w całości (bez rozszczelniania jej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:01, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
pojawil sie mega problem , ktos z poprzednikow probowal wykrecic srube mocujac wahacz do ramy i ukrecil ja od strony klucza 15 na rowno z rama ( w ogole po fiszce widze ze jest wlozona z drugiej strony ale to szczegol) , teraz zastanawiam sie jak to wyjac - wybic , grzac , wiercic ?? , sruba jest delikatnie zgieta na koncu i widac na niej jakis gwint - ja sie tylko wybija czy tez wykreca ? zapodam fotki .
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wyglada sruba w oryginale - nr 12
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 0:35, 06 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:21, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
ośka z tego co widzę jest wsadzona z dobrej strony, tylko końcówka z gwintem jest ukręcona/odcięta (na końcu powinna być nakrętka pod klucz 19).
W obecnej konfiguracji powinieneś móc to po prostu wypchnąć od lewej strony (tej urwanej), choć znając życie łożyska mogły już przyrdzewieć i przyłapać (zakładając, że nie ma innych patentów).
Tak swoją drogą to nie trzeba wyciągać silnika z ramy do zdjęcia cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:59, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ale ja glowicy nie sciagam - odkrecam tylko cylinder z glowica i to tak aby nie wyciagac tloka z cylindra , udalo mi sie rozruszac owa srube - kreci sie ale z wyjsciem bedzie ciezej , zastanawia mnie po co tam gwint skoro jest tylko wsadzana i kontowana nakretka z drugiej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:39, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jakie eleementy z ulozyskowania wahacza mozna kupic w zwyklym sklepe a co musi byc w oryginale ? slyszalem o patentach na lozsyka igielkowe seryjne zamiast KTM owskich w tym celu przeabiaja tulejke na wieksza/mniejsza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:35, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Siema Rysiek24
Łożyska oraz uszczelniacze do osi wahacza dostaniesz bez problemu. Kupowałem do swojego i kosztowało mnie to coś koło 20zł za łożysko (potrzeba 4szt.) i chyba po 1.8zł za uszczelniacz(też 4 szt.). Co do łożysk do dźwigni wahacza ( tej łączącej wahacz z amortyzatorem) to tylko serwis.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:50, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
akurat tam jest juz nowe... srube chyba bede musial kupic , mysle czy uzywke czy nowa , narazie czekan na odpowiedz z aunera co do ceny za caly zestaw naprawczy tego elementu .
btw czy ktos moze mi powiedziec gdzie co idzie , tzn z oryginalnego schematu , lozsyka 41 pracuja na tulei 43 a 44 to uszczelniacz ? , a gdzie idzie tulejka 40 w blok silnika ? i do czego elelementy 42 i 14
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 21:51, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:37, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
na rysunku jest rozrysowane tylko z mocowań wahacza - w drugim jest taki sam komplet (czyli wszystkie te elementy x2).
41 to łożyska, 40 to tulejka która z nimi współpracuje , 43 uszczelniacz, 44 to kapselek nachodzący na tulejkę (40), który współpracuje z uszczelniaczem. 42 nie kojarzę szczerze pisząc, z 14 też nigdy na żywo się nie spotkałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:58, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mam juz wycene lozysk , tulejek i uszczelniaczy calosc 140 zl , niestety sruba/oska 120 zl wiec albo cos dosztukuje z innej ( mam dostep do takarni , frezarni itp calego zaplecza mechanicznego) albo kupie uzywke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:14, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ech zle policzylem ilosc sztuk , bedzie 2 razy komplet czyli 300 zl za calosc , mimo wszystko wole kupic co sie da w zwyklym sklepie a co sie da dorobic na tokarni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|