|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:38, 14 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja matowiłem bagnet, kombinowałem tez z drobnymi nacięciami, żeby było dokładniej widać gdzie olej się osadził (nie spływał tak szybko).
Najprościej byłoby chyba dekiel zmienić na wersję HF - o niebo wygodniejsze to jest.
Jakby głowica była umocowana do ramy to dopiero by się to trzęsło i mogło pękać...
Co do zrzucania całej góry bez wyciągania silnika - może by i wydało jakby od dołu odkręcić prowadnice rozrządu i je wyciągnąć. Ale to też kombinowanie mocne.
Głowicę łatwo się zdejmuje i zakłada - można przy okazji zbadać co w jakim jest stanie i poczyścić. Z gwintami nie miałem tam problemu - jeśli już to w samej czapce i do dekli - już ze 4 helicoile mam w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:33, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
czy mozliwe aby silnik pracowal prawidlowo z przestawionym rozrzadem o zabek do przodu/tylu ? punkt na kole walka rozrzadu mam troszke za daleko , doslownie o jakis 1 - 2 mm nizej za krawedzia glowicy , natomiast do kropki na magnecie mam jeszcze sporo , spogladajc pod sporym katem i swiecąc latarka widze kreske na magnecie.
jak pisalem silnik pracowal ok , jedynie zimy ciezko palil.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pią 0:00, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:43, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok w GMP i blokada wału ma trafiać w podcięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:03, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wal mam troszke za daleko , jak do odpalania po przeskoku deko jeen zabek , nie moglem znalesc tego podciecia na walek , ale czytaj jeszcze raz co napisalem bo poprawilem nieco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:11, 18 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
stara uszczelka poszla od kolka ustalacego porpzez otwor na srube i dalej na zewnatrz w poprzek silnika , mialem nie wyciagac tloka z garnka ...no ale maly ruch i wylecial , dzieki temu wiem ze tlok ELKO , stan idealny zadnych przedmuchow , garnek stan idealny , zawory od dolu czyste bez nagaru, wal tak jak reszta stan idealny - zawiecha zrobiona na orginalych czesciach , silnik w ramie i czeka na podlaczenie "mediow".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:20, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
maszina zlozona do qpy , wsio bangla az milo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:51, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
gratulacje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:34, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Gratulować
Na metalowej uszczelce z patentem czy na zwykłej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:13, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
metalowa z patentem ( dzieki za info co do tulejek) , ale bez sylikonu pod cylindrem. Jeszcze musze wymienic licznik i rozgladac sie z wolna za kopka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|