Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana uszczelki pod cylindrem w 620
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:38, 14 Gru 2011    Temat postu:

Ja matowiłem bagnet, kombinowałem tez z drobnymi nacięciami, żeby było dokładniej widać gdzie olej się osadził (nie spływał tak szybko).

Najprościej byłoby chyba dekiel zmienić na wersję HF - o niebo wygodniejsze to jest.

Jakby głowica była umocowana do ramy to dopiero by się to trzęsło i mogło pękać...
Co do zrzucania całej góry bez wyciągania silnika - może by i wydało jakby od dołu odkręcić prowadnice rozrządu i je wyciągnąć. Ale to też kombinowanie mocne.
Głowicę łatwo się zdejmuje i zakłada - można przy okazji zbadać co w jakim jest stanie i poczyścić. Z gwintami nie miałem tam problemu - jeśli już to w samej czapce i do dekli - już ze 4 helicoile mam w silniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:33, 15 Gru 2011    Temat postu:

czy mozliwe aby silnik pracowal prawidlowo z przestawionym rozrzadem o zabek do przodu/tylu ? punkt na kole walka rozrzadu mam troszke za daleko , doslownie o jakis 1 - 2 mm nizej za krawedzia glowicy , natomiast do kropki na magnecie mam jeszcze sporo , spogladajc pod sporym katem i swiecąc latarka widze kreske na magnecie.

jak pisalem silnik pracowal ok , jedynie zimy ciezko palil.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pią 0:00, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:43, 15 Gru 2011    Temat postu:

Tłok w GMP i blokada wału ma trafiać w podcięcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:03, 16 Gru 2011    Temat postu:

wal mam troszke za daleko , jak do odpalania po przeskoku deko jeen zabek , nie moglem znalesc tego podciecia na walek , ale czytaj jeszcze raz co napisalem bo poprawilem nieco.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:11, 18 Gru 2011    Temat postu:

stara uszczelka poszla od kolka ustalacego porpzez otwor na srube i dalej na zewnatrz w poprzek silnika , mialem nie wyciagac tloka z garnka ...no ale maly ruch i wylecial , dzieki temu wiem ze tlok ELKO , stan idealny zadnych przedmuchow , garnek stan idealny , zawory od dolu czyste bez nagaru, wal tak jak reszta stan idealny - zawiecha zrobiona na orginalych czesciach , silnik w ramie i czeka na podlaczenie "mediow".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:20, 20 Gru 2011    Temat postu:

maszina zlozona do qpy , wsio bangla az milo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:51, 20 Gru 2011    Temat postu:

gratulacje!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:34, 21 Gru 2011    Temat postu:

GratulowaćSmile
Na metalowej uszczelce z patentem czy na zwykłej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:13, 21 Gru 2011    Temat postu:

metalowa z patentem ( dzieki za info co do tulejek) , ale bez sylikonu pod cylindrem. Jeszcze musze wymienic licznik i rozgladac sie z wolna za kopka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin