|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:27, 12 Maj 2019 Temat postu: wymiana uszczelnienia wałek zdawczy (kopka) lc4 640 2003 |
|
|
Witam , powiedzcie mi koledzy , czy w wałku zdawczym gdy sie poci jest tylko simmering do wymiany ?
W yzf 250 mi też przepuszczał , znalazlem simmering i wyminilem , tutaj nałku zdawczym jest kopka i biegi , wiecej jest przy tym robooty ?
na co zwrocic uwage?
dzieki za wszelkie rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbys20
Dołączył: 29 Kwi 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Zarczycka
|
Wysłany: Nie 17:30, 12 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniałem uszczelniacze 15minut roboty i w końcu jest sucho
Najlepiej umyj i zobacz który puszcza ja niepotrzebnie wymieniłem duzy, a popuszczał tan mały 12x16x4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:53, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
no chce sie za to zabrać , robilem to jakiś czas temu w swojej crosówce było latwiej bo to jednak tylko jedna nóżka(od biegów ) .
tutaj 2 w 1 są i sie zastanawiam czy nic wiecej tu nie trzeba .
po serwisówce z KTM PARTS pokazuje mi [link widoczny dla zalogowanych] - jeśli dobrze rozumiem to .
czyli to cudo - [link widoczny dla zalogowanych]
coś wiecej do tego tam jest potrzebne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:01, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
jest ktoś w stanie odnaleść w tym [link widoczny dla zalogowanych]
dokładne numery uszczelniacza ? zgłupiałem już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:35, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
SEAL RING DH/GR 12X16X3 pozycja nr 9 i pozycja nr 17 SHAFT SEAL RING 22X32X7 BSL ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:32, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
w starszych wersjach mimo ze budowa silnika ta sama , byly 2 oringi i v ring p. pylowy - ale uwaga , dostep do oringow doopiero po rozebraniu silnika .., w mojej 620 jak cieklo to wpasowalem jakis simmering , prawdopodobine taki jak z fiszki , widze ze wkoncu ktos poszedl tam po rozum do glowy . Ot KTM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 12:37, 14 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:56, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
2003 to jeszcze nie jest taki stary .
Na pewno nie trzeba rozbierać silnika , pytanie tylko które to simmeringi z ktm parts żebym mógł je chociaż znaleść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:40, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
[img]https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/60473406_677702302664099_8235766602314809344_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=e6b08c7f5fc5babb97e9fa5e545099c1&oe=5D69C7FD[/img]
ktoś poratuje ? jakieś wymiary ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbys20
Dołączył: 29 Kwi 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Zarczycka
|
Wysłany: Śro 16:31, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Nic nie widać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:01, 16 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
12x16x3 theszall dal linka do fiszki
mialem na mysli 620 , ale moj blad, faktycznie na fiszkach tez mam ten simmering , dodatkowe uszczelnienia sa na walku zmiany biegow , ale to w srodku silnika ( 2 oringi i V-ring pod dzwignia)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 7:15, 16 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 11:17, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Dobra Pany, po tysiącach informacji i pomocy ziomka z im Motors udało mi się znalesc odpowiednie. Większy to 22 x 32 x 7 a mniejszy od biegów to 12 x 16 x 3.
SA na pewno dobre bo już widzę że będą pasować.
Pytanie teraz jak zdjąć stare które mocno się trzymają tak aby nie uszkodzić i nie narobić krzywdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:05, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
podwazac srubokretem bo to bardzo twarda stal , albo wkrecic sie wkretem i ciagnac , jesli to blaszane oryginaly to dosc ciasno siedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:05, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
No chciałem uniknąć wkrętów ale chyba tak spróbuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:24, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie, zdemonotwałem stary nowy założyłem ale też się poci .
ogólnie dla mnie na logike to nie ma prawa działać bo oring jest metalowy wiec metal styka z metalem -nie ma to izolacji .
jakies patenty na to ?
jak to u was wygladało ? może zasmarować przed założeniem simeringu jakims klejem/uszczelniaczem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:04, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
pewnie uszkodziles przy montazu bo bardzo łatwo o to, w ktmie z 90% uszczelniaczy jest metalowych i to w zupełnosci wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|