|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kyourion
Dołączył: 04 Gru 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 17:54, 04 Gru 2014 Temat postu: Wymiana za KTM LC4 600 1992 |
|
|
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum.
Dostałem ostatnio śmiałą propozycję zamiany roweru!! na w/w. KTMa
Jako że mój obecny rower jest w dość dobrym stanie i złożony przeze mnie, wyceniłem go w granicach 2700,-.
Ogromne zdziwienie pojawiło się na mojej twarzy gdy zobaczyłem wiadomość że ktoś chce zamienić się za KTMa, sprzedawca napisał że motocykl miał robioną przez niego górę, jest zarejestrowany i opłacony do połowy przyszłego roku. Na motocyklach to jeździłem głównie rekreacyjnie i mniejszymi pojemnościami największy to cb500.
Czy ta wymiana jest dla mnie opłacalna, czytałem na forach że części do 600 to tylko ebay.de albo gdzieś polować na popularnym serwisie aukcyjnym
Na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach, wyczytałem że łożyska w zawieszeniu często padają i silnik mimo że singiel to powinien w sprawnym egzemplarzu pracować w miarę cicho i w zasadzie to wszystko bo zależy jak kto użytkował, ja będę jeździł raczej bardzo rekreacyjnie po takich drogach jak rowerem ( Cross country )
Wiem że składnia tego postu wymaga sporego doświadczenia polonistycznego, lub obycia na polskich forach . Serdecznie Pozdrawiam.
EDIT:
Dodaję wiadomość o motocyklu którą otrzymałem od sprzedawcy:
"Cylinder jest pokryty oryginalna powloka nicasil zadnej tulei tylko oryginalna powloka, wyslalem go do honowania gdzie rowniez zostal dobrany nowy tlok wraz z pierscieniami, na korbowodzie nie stwierdzilem zadnych niepokojacych luzow tak wiec dol silnika zostawilem nietkniety. Glowica zostala wyslana do firmy motor-tech katowice gdzie zostala zregenerowana. Wymienilem rowniez zaworek by-pass ktory znajduje sie u dolu silnika, jest odpowiedzialny za smarowanie i czytalem ze ponoc lubi sie zaciac wiec dla swietego spokoju go wymienilem. Silnik zalany nowym olejem syntetycznym Castrol PowerRacing1 10W40 nowy filtr oleju oraz powietrza, chlodnice jakis miesiac temu zalalem zimowym plynem chlodniczym takze przez najblizsze kilka sezonow motorek nie potrzebuje najdrobniejszej ingerencji mechanika."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kyourion dnia Czw 18:00, 04 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:23, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Odpuść sobie ten motocykl. Kupisz i będziesz płakał. Wszyscy pozbywają się LC4 600 bo to już stare konstrukcje. Jak były 5 letnimi maszynami to było ok ale w tej chwili to już mocno wyeksploatowane sztuki i nie opłaca się tego naprawiać bo niektóre czesci sa ju niedostępne a inne piekielnie drogie.
Nawet mimo rzetelnej informacji sprzedającego co do wykonanych napraw odradzam LC4 600 i wynika to z doświadczenia z modelem LC4:)
W ogóle nie polecam zakupu motocykla za 2700zł chyba, że będzie to zadbane Suzuki GS 500E to wtedy warto.
pozDRawiam
MarianT.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Wto 11:31, 09 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:37, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
mariantofana napisał: | Odpuść sobie ten motocykl. Kupisz i będziesz płakał. Wszyscy pozbywają się LC4 600 bo to już stare konstrukcje. Jak były 5 letnimi maszynami to było ok ale w tej chwili to już mocno wyeksploatowane sztuki i nie opłaca się tego naprawiać bo niektóre czesci sa ju niedostępne a inne piekielnie drogie.
Nawet mimo rzetelnej informacji sprzedającego co do wykonanych napraw odradzam LC4 600 i wynika to z doświadczenia z modelem LC4:)
W ogóle nie polecam zakupu motocykla za 2700zł chyba, że będzie to zadbane Suzuki GS 500E to wtedy warto.
pozDRawiam
MarianT. |
złote słowa
rowerem pojeździsz zawsze i za friko
a tym starym lc4 to będziesz kasę pompował i może pojeździsz jak nic nie pierdyknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|