Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana za KTM LC4 600 1992

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kyourion




Dołączył: 04 Gru 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 17:54, 04 Gru 2014    Temat postu: Wymiana za KTM LC4 600 1992

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum.


Dostałem ostatnio śmiałą propozycję zamiany roweru!! na w/w. KTMa

Jako że mój obecny rower jest w dość dobrym stanie i złożony przeze mnie, wyceniłem go w granicach 2700,-.

Ogromne zdziwienie pojawiło się na mojej twarzy gdy zobaczyłem wiadomość że ktoś chce zamienić się za KTMa, sprzedawca napisał że motocykl miał robioną przez niego górę, jest zarejestrowany i opłacony do połowy przyszłego roku. Na motocyklach to jeździłem głównie rekreacyjnie i mniejszymi pojemnościami największy to cb500.

Czy ta wymiana jest dla mnie opłacalna, czytałem na forach że części do 600 to tylko ebay.de albo gdzieś polować na popularnym serwisie aukcyjnym Smile

Na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach, wyczytałem że łożyska w zawieszeniu często padają i silnik mimo że singiel to powinien w sprawnym egzemplarzu pracować w miarę cicho i w zasadzie to wszystko bo zależy jak kto użytkował, ja będę jeździł raczej bardzo rekreacyjnie po takich drogach jak rowerem ( Cross country )

Wiem że składnia tego postu wymaga sporego doświadczenia polonistycznego, lub obycia na polskich forach Smile. Serdecznie Pozdrawiam.

EDIT:
Dodaję wiadomość o motocyklu którą otrzymałem od sprzedawcy:
"Cylinder jest pokryty oryginalna powloka nicasil zadnej tulei tylko oryginalna powloka, wyslalem go do honowania gdzie rowniez zostal dobrany nowy tlok wraz z pierscieniami, na korbowodzie nie stwierdzilem zadnych niepokojacych luzow tak wiec dol silnika zostawilem nietkniety. Glowica zostala wyslana do firmy motor-tech katowice gdzie zostala zregenerowana. Wymienilem rowniez zaworek by-pass ktory znajduje sie u dolu silnika, jest odpowiedzialny za smarowanie i czytalem ze ponoc lubi sie zaciac wiec dla swietego spokoju go wymienilem. Silnik zalany nowym olejem syntetycznym Castrol PowerRacing1 10W40 nowy filtr oleju oraz powietrza, chlodnice jakis miesiac temu zalalem zimowym plynem chlodniczym takze przez najblizsze kilka sezonow motorek nie potrzebuje najdrobniejszej ingerencji mechanika."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kyourion dnia Czw 18:00, 04 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:23, 09 Gru 2014    Temat postu:

Odpuść sobie ten motocykl. Kupisz i będziesz płakałSmile. Wszyscy pozbywają się LC4 600 bo to już stare konstrukcje. Jak były 5 letnimi maszynami to było ok ale w tej chwili to już mocno wyeksploatowane sztuki i nie opłaca się tego naprawiać bo niektóre czesci sa ju niedostępne a inne piekielnie drogie.
Nawet mimo rzetelnej informacji sprzedającego co do wykonanych napraw odradzam LC4 600 i wynika to z doświadczenia z modelem LC4:)

W ogóle nie polecam zakupu motocykla za 2700zł chyba, że będzie to zadbane Suzuki GS 500E to wtedy warto.

pozDRawiam
MarianT.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Wto 11:31, 09 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 12:37, 09 Gru 2014    Temat postu:

mariantofana napisał:
Odpuść sobie ten motocykl. Kupisz i będziesz płakałSmile. Wszyscy pozbywają się LC4 600 bo to już stare konstrukcje. Jak były 5 letnimi maszynami to było ok ale w tej chwili to już mocno wyeksploatowane sztuki i nie opłaca się tego naprawiać bo niektóre czesci sa ju niedostępne a inne piekielnie drogie.
Nawet mimo rzetelnej informacji sprzedającego co do wykonanych napraw odradzam LC4 600 i wynika to z doświadczenia z modelem LC4:)

W ogóle nie polecam zakupu motocykla za 2700zł chyba, że będzie to zadbane Suzuki GS 500E to wtedy warto.

pozDRawiam
MarianT.


złote słowa

rowerem pojeździsz zawsze i za friko
a tym starym lc4 to będziesz kasę pompował i może pojeździsz jak nic nie pierdyknie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin