Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wysoka temp.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:35, 12 Cze 2011    Temat postu: wysoka temp.

więc moje zmartwienie to ktm lc4 540
objaw jest taki ze kiedy jadę 70-100km/h temp na dworze ok 20stopni to silnik ma 75C wszystko jest ok nie nagrzewa sie jakoś przeraźliwie szybko ale wiezdzająć do miasta trzyma 80c pierwsze światła i łapie 90 drugie to obłoki dymu 100c w mieście nie mam szans na zbicie temp kiedy jadę te 50km/h to temp utrzymuje sie taka sama z każdymi światłami wzrasta ale juz nie spada. jest to wersie bez wentylatora. ale dla sprawdzenia dołożyłem wentylator z auta i to nic nie zmienia temp cały czas rośnie. teraz co zrobiłem: nowa uszczelka pod głowicą, nowy wirnik pompy i sprawdzenie ciśnienia, sprawdziłem przeloty chłodnic, gaźnik wyregulowany, zapłon, zawory ustawione, kompresja jak nowy dodam ze robiłem tez korbę ale wcześniej był ten sam objaw dodam ze wyjołem termostat, skończyły mi sie juz pomysły ratujcie !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:32, 13 Cze 2011    Temat postu:

wentylator z auta ??? w jaki sposob ??? imho unikaj miasta, ja jakis czas temu zagotowalem vfr 800 fi , obecnie w miescie mam 90 - 105 stopni i caly czas wyje wentylator. Wentylator nawet seyjny w LC4 gowno daje, jak nie ma pedu powietrza to nie schlodzic silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:50, 13 Cze 2011    Temat postu:

na skręconej kierownicy wepchałem jakoś ten wentylator. mi przy 105C wywalił wode na światlach a o zbiciu temp moge zapomnieć, albo rośnie albo nic sie nie zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:18, 13 Cze 2011    Temat postu:

a poza miastem ? w trasie czy w lesie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:26, 13 Cze 2011    Temat postu:

Hej,
ostatnio miałem śmieszną przygodę ze swoją LC4 - wypadł mi wężyk podciśnienia od pompy paliwa i przez to silnik zaczął łapać lewe powietrze - mieszanka zrobiła się bardzo uboga. Pomijając inne towarzyszące temu atrakcje zauważyłem, że silnik błyskawicznie się grzał i co chwilę odpalał się wentylator - sprawdź może ten trop (skład mieszanki).
Normalnie u mnie wnetylator odpala się ekstremalnie rzadko (przez długi czas po złożeniu moto nie byłem wręcz pewien czy działa), mimo, że jeżdżę po wawie i czasem trzeba chwile postać w korku.
No i jeszcze kiedyś na jakimś syfnym paliwie mi się zagrzał motór strasznie.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:05, 13 Cze 2011    Temat postu:

w trasie 75/80C w lesie tak jak w mieście 10 min jazdy i 105/110C
pompa paliwa ?? nie mam takiego ustroistwa u siebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:39, 13 Cze 2011    Temat postu:

Pompy nie masz, ale ubogą mieszankę możesz.

U mnie nawet w mieście przy ostatnich upałach wentylator rzadko się włącza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:26, 13 Cze 2011    Temat postu:

gaznik tez juz sprawdzalem czyscilem regulowalem i nic, czepiłem sie teraz zapłonu i czy wie moze ktoś czy jeśli wezme oscyloskop to powinny mi sie zgrywać znaki podczas pracy silnika czy tak sie nie da sprawdzić, bo kręce deklem z regulacjią i nic obroty sie nie zmieniają wkreca sie jak wkręcł a znaków za cholere nie moge ustawić na oscyloskopie, tak jak serwisówka kaze tez ustawiałem i nic, normalnie juz mi ręce opadają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekzprzyszlosci




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:29, 13 Cze 2011    Temat postu:

przy takiej pogodzie taki silnik dostaje po temperaturze sromotnie. nic nie grzeje motorka bardziej od stania na biegu jałowym i pyrkania. po prostu... unikaj miasta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:26, 14 Cze 2011    Temat postu:

Rozumiem ze jednocylindrowce szybko lapią temp. Ale to ze w zaden sposob nie mozna jej zbic to juz normalne nie jest, tymbardziej bez termostatu, ja mieszkam w centrum to trudno mi unikac miasta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:15, 14 Cze 2011    Temat postu:

jeszcze jedno pytnie do posiadaczy lc4, jak silnik ma 100C to twardnieją wam węrze chłodnicy czy są take same jak na zgaszonym, bo w autach twardnieja i to ostro a u mnie w moto lipa moze to jest jakiś trop?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:00, 14 Cze 2011    Temat postu:

To by mogło sugerować, że nie ma ciśnienia w układzie. Z drugiej strony jak wyrzuca to raczej jest...
Nie miałeś może tulei do cylindra wstawianej? Ponoć jak się to schrzani to może być zaburzony przepływ cieczy chłodzącej.
Ew. jeśli jesteś z wawy lub okolic to odezwij się (fxrider@xtzclub.pl) - mam w piwnicy jakiś wentylator z LC4 luzem - mogę udostępnić w celach testowych.
Z tym, że od czwartku mnie nie będzie przez weekend czy dwa.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:18, 14 Cze 2011    Temat postu:

jestem ze szczecina troszke daleko Smile ale dzięki, odkryłem ze mam nieszczelny korek poprawiłem go i juz trzyma dlatego tak szybko wywalało wode, ale nie zmienia to faktu ze moto sie grzeje, a dziwne jest to ze dziś do testów wlałem kranówy i pojechałem z tym korkiem było lepiej przez 20 min jazdy 50/60km/h 70/80C i znowu po przekroczeniu 90C juz nie spadała ale teraz jest zagadka przekroczyłem 100C na wodzie zatrzymałem sie oczywiście, a woda nie wywaliła ani węrze sie nie zrobiły twarde poziom taki sam jak był termometr sprawdziłem z 2 innymi elektronicznym i rtęciowym rużnica +-2C jak to mozliwe, a i cylek seria

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asd dnia Wto 15:19, 14 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 11:08, 17 Cze 2011    Temat postu:

a co przy 100st woda ma wrzeć?? to przecież non stop by wrała Laughing
temp wrzenia cieczy w układzie zależy głównie od korka, przy jakim ciśnieniu puszcza, oraz nieznacznie zależy od płynu chłodniczego.
W układzie jest ciśnienie i zwykła woda spokojnie przy dobrym korku dochodzi do 105-110st


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:50, 17 Cze 2011    Temat postu:

wydech masz seryjny ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin