Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zablokowana kopka 620 SC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qwertqq




Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:12, 06 Gru 2014    Temat postu: Zablokowana kopka 620 SC

Witam,

opiszę swój problem. Po przejechaniu około 700m motocykl zgasł, przed tym sam zahamował. Próbuję go odpalić a tu nawet kopki nie da się ruszyć w dół. W domu zdjąłem pokrywę od magneta, nałożyłem klucz i przekręciłem wałem w przeciwną stronę. Kopka zaczęła działać normalnie, motocykl odpalił. Dodam jeszcze że jeździłem przy jakichś 4-5 stopniach mrozu, jeśli to ma znaczenie jakieś.

Czym to mogło być spowodowane? I gdzie należy szukać problemu?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 9:58, 06 Gru 2014    Temat postu:

Coś wpadło i zablokowało zębatki, jak przekręciłeś wał w drugą stronę to się odblokowało. Zrzuć pokrywę tą do regulacji luzów zaworowych i tam poszukaj czego brakuje, a jak tam nic nie będzie to zrzuć pokrywę sprzęgła i szukaj czego brakuje.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 9:58, 06 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qwertqq




Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:07, 06 Gru 2014    Temat postu:

Zostaje chyba coś po stronie sprzęgła bo wydaje mi się że gdyby to coś w zaworach się upierdzieliło to by już nie odpalił, czy może mój tok rozumowania jest błędny? Tak czy siak idę spuszczę olej i poszukam przyczyny.

Dzięki za pomoc. Sprawdzę wszystko i napiszę czy coś znalazłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:50, 06 Gru 2014    Temat postu:

dokładnie spuść olej i zobacz czy nie ma opiłków itp. z góry tez pewnie cos mogło wpaść, nie wiem jak tam w LC4 ale w exc jest szansa że cos sie odkręci i wpadnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:07, 06 Gru 2014    Temat postu:

ktoś ostatnio miał przypadek z nakrętką od regulacji zaworów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 20:14, 07 Gru 2014    Temat postu:

Kidys też mi zablokowalo silnik w lc4 pod pokrywą sprrzegla przy balanserze w karteze jest nadlew aluminiowy ktury się odlamal i wpadl midzy tryby walu a kosza.rozebralem wyjelem i bylo ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qwertqq




Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:12, 09 Gru 2014    Temat postu:

A więc tak:

spuściłem olej, opiłków nie widać, barwa ok. Zdjąłem tą pokrywę nad zaworami, wszystko jest. Dekiel od sprzęgła też zdjęty i tam również nic nie widać. Znajomy mówi że to zablokowanie mogło być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju? Możliwe to waszym zdaniem? Jakieś dalsze wskazówki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:48, 09 Gru 2014    Temat postu:

jakby to tak było, to by był straaasznie gorący, a oleju praktycznie w ogóle nie mogło by byc. bo nawet jak jest ponizej stanu to i tak pompy costam zassają i walną na głowice itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qwertqq




Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:03, 10 Gru 2014    Temat postu:

Dobra to to możemy wykluczyć. Ale co dalej? Jakieś dalsze wskazówki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:19, 28 Sty 2015    Temat postu:

cos w skrzyni...bez rozpolowienia silnika nic nie zobaczysz ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin