|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qwertqq
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:12, 06 Gru 2014 Temat postu: Zablokowana kopka 620 SC |
|
|
Witam,
opiszę swój problem. Po przejechaniu około 700m motocykl zgasł, przed tym sam zahamował. Próbuję go odpalić a tu nawet kopki nie da się ruszyć w dół. W domu zdjąłem pokrywę od magneta, nałożyłem klucz i przekręciłem wałem w przeciwną stronę. Kopka zaczęła działać normalnie, motocykl odpalił. Dodam jeszcze że jeździłem przy jakichś 4-5 stopniach mrozu, jeśli to ma znaczenie jakieś.
Czym to mogło być spowodowane? I gdzie należy szukać problemu?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 9:58, 06 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Coś wpadło i zablokowało zębatki, jak przekręciłeś wał w drugą stronę to się odblokowało. Zrzuć pokrywę tą do regulacji luzów zaworowych i tam poszukaj czego brakuje, a jak tam nic nie będzie to zrzuć pokrywę sprzęgła i szukaj czego brakuje.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 9:58, 06 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qwertqq
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:07, 06 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Zostaje chyba coś po stronie sprzęgła bo wydaje mi się że gdyby to coś w zaworach się upierdzieliło to by już nie odpalił, czy może mój tok rozumowania jest błędny? Tak czy siak idę spuszczę olej i poszukam przyczyny.
Dzięki za pomoc. Sprawdzę wszystko i napiszę czy coś znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:50, 06 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie spuść olej i zobacz czy nie ma opiłków itp. z góry tez pewnie cos mogło wpaść, nie wiem jak tam w LC4 ale w exc jest szansa że cos sie odkręci i wpadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:07, 06 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
ktoś ostatnio miał przypadek z nakrętką od regulacji zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:14, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Kidys też mi zablokowalo silnik w lc4 pod pokrywą sprrzegla przy balanserze w karteze jest nadlew aluminiowy ktury się odlamal i wpadl midzy tryby walu a kosza.rozebralem wyjelem i bylo ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qwertqq
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:12, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A więc tak:
spuściłem olej, opiłków nie widać, barwa ok. Zdjąłem tą pokrywę nad zaworami, wszystko jest. Dekiel od sprzęgła też zdjęty i tam również nic nie widać. Znajomy mówi że to zablokowanie mogło być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju? Możliwe to waszym zdaniem? Jakieś dalsze wskazówki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:48, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jakby to tak było, to by był straaasznie gorący, a oleju praktycznie w ogóle nie mogło by byc. bo nawet jak jest ponizej stanu to i tak pompy costam zassają i walną na głowice itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qwertqq
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:03, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra to to możemy wykluczyć. Ale co dalej? Jakieś dalsze wskazówki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|