|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CivicTypeR
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: Sob 14:30, 19 Lis 2016 Temat postu: Zakup LC4 620 |
|
|
Witam wszystkich mam okazję kupić w dobrej cenie taki oto zestaw [link widoczny dla zalogowanych]
Za tydz. jadę na oględziny, nie miałem jeszcze kontaktu z LC4, więc proszę o rady na co zwrócić uwagę przy tym zestawie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Sob 15:00, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Na to samo co w każdym motocyklu. Lagi, jechać bez trzymanki, praca silnika, przecieki, wolne obroty itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CivicTypeR
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: Sob 17:06, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To wiadomo.. Chodziło mi o jakieś szczególne wady tego modelu połączone z wysokimi kosztami naprawy.
A jak to wygląda dla Was wizualnie?? cenę zbiłem dość mocno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 17:50, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Lc4 nie ma jakiś szczególnych wad, które ujawniają się po czasie, wszystko zużywa się równo. Remont wystarcza spokojnie na 50 tys km, po tym czasie wymieniam wszystkie łożyska, tłok itp.
Taki remont wyniesie około 3-5 tys za silnik (cena części), do tego standard, łożyska kół, kiwaka, zawieszenie itd.
Czy warto musisz sam ocenić, jeżeli sprzęt po remoncie to może warto, najlepiej na spokojnie oglądać z kartką i długopisem i liczyć, napęd opony tarcze i klocki to już prawie 2k, jeżeli masz luz na kiwaku to zwykle minimum 300zł, łożyska w kołach po stówce i lista coraz dłuższa, a kwota rośnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:01, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
jesli tam jest silnik od lc4 600 to bym odpuscil , jesli lc4 620, to od 95 roku . Inaczej to moze byc duza skarbonka bez dna . Ten silnik od 400 to chociaż sprawny ? No i cena ... za 6500 masz koncowe roczniki LC4 620 , a nie jakiegos szczura i skladaka .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 7:02, 23 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|