|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider171
Gość
|
Wysłany: Sob 13:46, 27 Lut 2010 Temat postu: ZAKUP LC4 640 2006 SUPERMOTO - POMOCY |
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam!
Mam problem chcę zakupic taki motorek oglądalem juz pare sztuk i jeden mi sie podoba ale mam takie pytanie czy miedzy cylindrem a karterami powstaja przecieki???
Gość ma uszczelnione tam siliconem i powiedział że on tego nie robil tylko takie moto juz kupił z angli. Dodał też że jego kolega ma lc4 640 i w serwisie ktma to mu robiuli wyciek pod cylindrem i wstawili orginalna uszczelke a nie dali dodatkowo siliconu i po pewnym czasie moto zaczel sie tam pocic i wyciekał olej!!!
Proszę o wasze opinie czy jest to normalne czy ściema???
I czy w tych motorach wyrabiają sie stacyjki bo mowił ze kluczyk strasznie sie wytarł od drgani motoru.
Pozdrawiam
Proszę o wasze opinie
Z góry dzieki!!![/b]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 14:15, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
silikon pod cylindrem? ktoś robił coś na szybko chyba...ja bym był ostrożny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:42, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Gość mówi że takiego kupił a śmiga już nim 1,5 roku a z ty, silicomem już taki kupił!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:40, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Idzie rozpoznać czy silikon na silniku jest stary czy nowy jak robiłeś trochę przy silnikach. Ogólnie to silikonu nie powinno się dawać skoro dajesz nowe uszczelki. Ja mam KTM z 96r i stacyjka nie jest wyrobiona a przejechane mam dopiero 19tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 18:14, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co do silikonu to nie mam pojecia jak go rozpoznac...
Ale zastanawia mnie takie gadanie goscia ze i tak po nowych uszczelkach sie taki motor poci dlatego on mowi ze lepiej jak jest na silikonie.
Tylko zastanawiam sie po co zagladali do srodka jak motor ma przejechane 13 tys.
Co do kluczyka to mowil ze pierwszy mu sie strasznie wytarl i uzywa tego drugiego ale i on ter moze sie wyrobic.
Sam nie wiem jak do tego sie odniesc bo mam metlik w glowie czy sie pchac w sprzeta...
Dreczy mnie ten silikon i ta stacyjka...
Bo wywalic kupe kasy na motor i jeszcze jak przejdzie silnik robic to masakra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:10, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Na nowych uszczelkach nie ma prawa się pocić, co sezon ściągamy cylinder, zakładam na nową uszczelkę i nigdy się nie poci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kula26
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 21:00, 01 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie jestes pewien to sobie odpóść, moj ma szesc lat i nigdzie sie nie poci ani nie cieknie, wszystko orginal, kluczyk tez nie wyglada na zuzyty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 19:45, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Silikonem bym się nie przejmował,jak ktoś zakłada te same uszczelki kilka razy to daje silikon dla pewności!Co prawda pod głowice/cylinder do czysta głupota-moim skromnym zdaniem ale pod dekielek 2-go filtra oleju czemu nie.Tym bardziej że olej wymiana co 1000!!!Wyrobiony kluczyk hmmm to może świadczyć o tym że moto ma nie 13 a 50tyś km i wydaje mi się że tak jest z większością lc4.pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|