|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nuras
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:34, 10 Paź 2014 Temat postu: Zawieszenie ktm 625 SXC 04. |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Chcę w swoim sxc ustawić zawieszenie aby było twarde do pokonywania poprzecznych pagórków coś podobnych jak na torze motocrossowym dodam, że z dużą prędkością. Od jakiego najlepiej ustawienia wyjść ? Z tyłu pod sprężyną jest też pokrętło może ktoś ma wiedzę jak ustawić przód i tył aby moto nie wyrzuciło mnie z siodła? Moja waga ok 72 kg. Help.... Ps nie będę robił tego na pałę bo chcę żyć a jakieś wyjściowe muszą być od których można już dostrajać pod siebie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 19:40, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Może to w czymś pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nuras
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:30, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zawsze coś chodź ten translator to porażka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:11, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wpierw zacznij od serwisu zawieszenia.
Wymiana oleju, nabicie gazem, wymiana ewentualnie uszczelniaczy i części zużytych.
Później ustaw SAG
Jak ustawisz prawidłowy SAG to można bawić się w śrubki.
Nie myśl że 10 letni amortyzator będzie działał prawidłowo a już tym bardziej będzie podatny na ustawienia odbicia i kompresji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 9:12, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nuras
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:51, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zawiecha ma przejechane 3000 km po asfalcie od nowości bo rozebrałem sxc 2005 przywiezione z zagranicy lśniące i piękne . Wszystko jest sprawne z tyłu na górze i na dole są pokrętła co pewnie wiesz. Górę ustawiam na 1 ugina się miękko jak zwiększam jest coraz ciężej ugiąć moto czyli działa. Dolne pokrętło tak samo na 1 prostuje się moto gwałtownie a zwiększając coraz wolniej czyli 100% git. Przód to już inna bajka bo ciężko cokolwiek wyczuć. Czy mam rację że działa tak jak tył czyli dół im bardziej na minus to to szybciej odbija i góra również na minus to lżej się poddaje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|