|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lc4 600 - 91r.
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:09, 30 Maj 2012 Temat postu: zaworek bypass lc4 600 |
|
|
Witam !
Wiem że zaworek bypass jest bardzo ważnym elementem smarowania lecz nie wiem gdzie on jest i jak go sprawdzić przy wymianie oleju na LC4 600 rok 91. i czy ten model ma wiekszy obieg oleju, "czy przechodzi przez lagi " ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:52, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
w jaki sposob olej ma przechodzic przez lagi ? nie rozumiem..
oryginalnie masz krotki obieg oleju ....chyba ze masz rame z innego modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lc4 600 - 91r.
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:08, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
gdzies tak mi sie obilo o uszy ze posiadaja maly i duzy obieg oleju, ze wlewa sie czesc oleju do silnika a czesc do ramy.. a wiec jak w temacie jak to u mnie jest jak go wymienic i gdzie sprawdzic ten bypass??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
werver4
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:42, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zaworek by-pass jest wkręcany od spodu silnika, tam gdzie są śruby spustowe oleju. Ale w twoim modelu nie ma długiego obiegu oleju.
Nie, przez lagi nie płynie olej silnikowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:51, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ty niemasz się o co martwić masz mały obieg oleju, coś ala zaworek by-pass znajduje się z lewej stronie(od strony sprzęgła) wkręcone w karter na skrzyni korbowej (powinna zaraz żucić ci się taka samotna dostyć duża śruba w oczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lc4 600 - 91r.
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:54, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a ta sruba co sie powinna rzucac w oczy od lewej strony to jest tez sruba spustowa oleju ? i co powinno byc w moim modelu gdy odkrece ta srube jak ten bypass powinien wygladac sprawny? i gdzie mam filtry do wymiany?pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:55, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
filr do wymiany masz pod pokrywką koło pokrywy magneta (mała pokrywka są do niej podłaczone 2 przewody i jest na 3 śruby (zalecał bym nie odkręcac tych przewodów nieumiejętnym wkręcaniem można sobie gwint uszkodzić) pod tą pokrywką znajduje się filtr oleju natomiast drugi filtr(mikrofiltr który zmienia się co 2-3 zmiany oleju i filtra w silniku) znajduje się w srebrnej aluminiowej puszce która w twom przypadku powinna znajdować się pod bakiem. śruba spustowa oleju znajduje się pod silnikiem(jedna jest do spustu oleju druga zaś jest do skrzyni(znajduje się pod nia kulka i sprężyna i nie zalecam jej odkręcać bo po co się potem męczyć z wkładaniem tego). zaworek który znajduje się po lewej stronie silnika to jest zwykła kulka i sprężyna. to by bylo na tyle jeśli jeszcze coś to prosze pisać postaram się pomóc na tyle na ile moja wieda pozwala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Czw 13:56, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lc4 600 - 91r.
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:43, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
szakul dzieki za odpowiedz powiedz mi jaki preferujesz olej do skrzyni bo czasem troche ciezej mi wchodzi jakies bieg wiec bym go wymienil, czyli sruba spustowa oleju ze skrzyni to ta, pod ktora jest jakas kulka i sprezyna wystarczy wykrecic srube i olej zleci a ta kulka i sprezyne nie musze odkrecac tak ? a ta zwykla spustowa oleju to zwykla duza sruba obok ktorej jest tak wlasnie od oleju ? Z GORY DZIEKI!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:57, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
do silnika w lc4 jest jeden olej(tzn skrzynie biegów i skrzynię koroboą smaruje ten sam olej) w swojej lc4 600 z 1991 roku miałem repsol 4t moto offroad czy jakoś tak i nie nażekałem wszystko śmigalo elegancko. teraz będę wlewal castrol power racing 10w50 syntetyk. Śruba spustowa oleju(chyba to jest ta większa jak mnie pamięć nie myli); tylko i wyłącznie ją odkręcasz i żadnej więcej (przed odkręcenem tej śruby rozgrzej silnik olej lepiej spłynie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lc4 600 - 91r.
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:28, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rozumie,a gdzie moge kupic online ten mikrolitr + filtr oleju bo nie moge znalesc? dostane go gdzies poza allegro bo na allegro nie widzialem,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:21, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
w serwisie ktm-a np. auner mikrofiltr to koszt około 80 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Sob 20:32, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Sory że odgrzebuje ale nie mogę się powstrzymać.
''czy ten model ma wiekszy obieg oleju, "czy przechodzi przez lagi " ?''
A później się dziwić że LC4 mają awarie. . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|