Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zaworek bypass lc4 600

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lc4 600 - 91r.




Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:09, 30 Maj 2012    Temat postu: zaworek bypass lc4 600

Witam !
Wiem że zaworek bypass jest bardzo ważnym elementem smarowania lecz nie wiem gdzie on jest i jak go sprawdzić przy wymianie oleju na LC4 600 rok 91. Confused i czy ten model ma wiekszy obieg oleju, "czy przechodzi przez lagi " ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:52, 30 Maj 2012    Temat postu:

w jaki sposob olej ma przechodzic przez lagi ? nie rozumiem..

oryginalnie masz krotki obieg oleju ....chyba ze masz rame z innego modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lc4 600 - 91r.




Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:08, 30 Maj 2012    Temat postu:

gdzies tak mi sie obilo o uszy ze posiadaja maly i duzy obieg oleju, ze wlewa sie czesc oleju do silnika a czesc do ramy.. a wiec jak w temacie jak to u mnie jest jak go wymienic i gdzie sprawdzic ten bypass??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
werver4




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:42, 30 Maj 2012    Temat postu:

Zaworek by-pass jest wkręcany od spodu silnika, tam gdzie są śruby spustowe oleju. Ale w twoim modelu nie ma długiego obiegu oleju.
Nie, przez lagi nie płynie olej silnikowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:51, 30 Maj 2012    Temat postu:

ty niemasz się o co martwić masz mały obieg oleju, coś ala zaworek by-pass znajduje się z lewej stronie(od strony sprzęgła) wkręcone w karter na skrzyni korbowej (powinna zaraz żucić ci się taka samotna dostyć duża śruba w oczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lc4 600 - 91r.




Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:54, 30 Maj 2012    Temat postu:

a ta sruba co sie powinna rzucac w oczy od lewej strony to jest tez sruba spustowa oleju ? i co powinno byc w moim modelu gdy odkrece ta srube jak ten bypass powinien wygladac sprawny? i gdzie mam filtry do wymiany?pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:55, 31 Maj 2012    Temat postu:

filr do wymiany masz pod pokrywką koło pokrywy magneta (mała pokrywka są do niej podłaczone 2 przewody i jest na 3 śruby (zalecał bym nie odkręcac tych przewodów nieumiejętnym wkręcaniem można sobie gwint uszkodzić) pod tą pokrywką znajduje się filtr oleju natomiast drugi filtr(mikrofiltr który zmienia się co 2-3 zmiany oleju i filtra w silniku) znajduje się w srebrnej aluminiowej puszce która w twom przypadku powinna znajdować się pod bakiem. śruba spustowa oleju znajduje się pod silnikiem(jedna jest do spustu oleju druga zaś jest do skrzyni(znajduje się pod nia kulka i sprężyna i nie zalecam jej odkręcać bo po co się potem męczyć z wkładaniem tego). zaworek który znajduje się po lewej stronie silnika to jest zwykła kulka i sprężyna. to by bylo na tyle jeśli jeszcze coś to prosze pisać postaram się pomóc na tyle na ile moja wieda pozwala Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Czw 13:56, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lc4 600 - 91r.




Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:43, 31 Maj 2012    Temat postu:

szakul dzieki za odpowiedz Smile powiedz mi jaki preferujesz olej do skrzyni bo czasem troche ciezej mi wchodzi jakies bieg wiec bym go wymienil, czyli sruba spustowa oleju ze skrzyni to ta, pod ktora jest jakas kulka i sprezyna wystarczy wykrecic srube i olej zleci a ta kulka i sprezyne nie musze odkrecac tak ? a ta zwykla spustowa oleju to zwykla duza sruba obok ktorej jest tak wlasnie od oleju ? Z GORY DZIEKI!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:57, 01 Cze 2012    Temat postu:

do silnika w lc4 jest jeden olej(tzn skrzynie biegów i skrzynię koroboą smaruje ten sam olej) w swojej lc4 600 z 1991 roku miałem repsol 4t moto offroad czy jakoś tak i nie nażekałem wszystko śmigalo elegancko. teraz będę wlewal castrol power racing 10w50 syntetyk. Śruba spustowa oleju(chyba to jest ta większa jak mnie pamięć nie myli); tylko i wyłącznie ją odkręcasz i żadnej więcej (przed odkręcenem tej śruby rozgrzej silnik olej lepiej spłynie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lc4 600 - 91r.




Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:28, 02 Cze 2012    Temat postu:

rozumie,a gdzie moge kupic online ten mikrolitr + filtr oleju bo nie moge znalesc? dostane go gdzies poza allegro bo na allegro nie widzialem,pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:21, 03 Cze 2012    Temat postu:

w serwisie ktm-a np. auner mikrofiltr to koszt około 80 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raku




Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z cyrku

PostWysłany: Sob 20:32, 19 Sty 2013    Temat postu:

Sory że odgrzebuje ale nie mogę się powstrzymać.
''czy ten model ma wiekszy obieg oleju, "czy przechodzi przez lagi " ?''
A później się dziwić że LC4 mają awarie. . .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin