Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaworek sprężynka by-pass
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:39, 31 Sty 2012    Temat postu: Zaworek sprężynka by-pass

Przy wymianie oleju znajomemu postanowiłem zmierzyć od razu sprężynkę by-pass...okazało się że jej nie ma wcale... Tłoczka z resztą też.

VALVE PISTON D=10MM nr.kat 58038028000
PRESSURE SPRING L=25MM D=1MM nr. kat 58038023300

Będą dobre dla 600? We wszystkich 620/640 sa takie same?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Wto 22:53, 31 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:46, 31 Sty 2012    Temat postu:

W 600 to chyba tego w ogóle nie ma ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:02, 01 Lut 2012    Temat postu:

Mój 600 z 93r ma ten zaworek+sprężynkę. Ten silnik jest starszy... Serwisówki szukałem od 600 i nie znalazłem(może ktoś ma?). Tylko od 620.

Jeżeli ktoś ma silnik 600 to proszę o informację w temacie czy zakładać ten zaworek czy nie?



Edit:
Rozmawiałem z 2właścicielami 600 i wszyscy mają zaworek. Z rozmów to 2/3 silniki mały kulkę a jeden tłoczek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Śro 18:32, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 8:38, 02 Lut 2012    Temat postu:

kulka jest w 600 tce do 93, tłoczek jest w 600tce przejściówce z 1993 (napis ktm na cylindrze już bez "kółka", ramam taka jak 620) i 620 w górę.\
Jęsli nie miałeś zaworka silnik nadaję sie do księgi rekordów guinessa, bo jeździł bez smarowania, jesli masz 600tkę z kulką to nie dostaniesz juz tego kupić a te na dole co podaleś nie będą pasować.

Z tego co widze na fiszce to 600tka ma nawet dwa takie zaworki, jeden jest z boku po lewej stronie silnika na wysokości śruby spustowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:15, 02 Lut 2012    Temat postu:

Może ktoś zmierzyć tą kulke?

zdjęcie z internetu...
Najwyżej dopasuje na "oko"... Lepiej próbować niż go popsuć świadomie. Ze zdjęcia mniej więcej wymiary się zdejmie..mam porównanie do śruby.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Czw 17:26, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 15:36, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Witam wszystkich, w moim KTM-ie pojawił się ostatnio nowy problem, mianowicie dotyczy on ciśnienia oleju. W mojej maszynie mam duży obieg (w ramie) ostatnio moto zgubił ciśnienie oleju , z silnika nie daje pompa na ramę , myślałem ze pompa oleju sie uszkodziła wyjąłem ją ale wszystko było ok przedmuchałem wszystkie kanały wychodzące od pompy i złożyłem. Wtedy ciśnienie wróciło i obieg był w najlepszym początku, motorek chodził jak powinien do czasu aż pojechałem w grubszy teren i dostał trochę ''w dupę'' po powrocie obiegu znów nie było. dziś wyjąłem zaworek przelewowy u dołu silnika kolo korka spustowego przetarłem go papierem wodnym i wsadziłem po odpaleniu obieg i ciśnienie wróciło. Co może być przyczyną nagłego gubienia ciśnienia?? Gdzie szukać usterki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:23, 01 Kwi 2012    Temat postu:

moze ten zaworek zuzyty ? warto wymienic profilaktycznie wraz ze sprezyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:42, 01 Kwi 2012    Temat postu:

No właśnie tego nie wiem i zgłosiłem się na forum z tym kłopotem ale co miałby zaworek może sprężyna nie trzyma i ciśnienie co powinno iść w ramę ucieka w skrzynie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 10:07, 02 Kwi 2012    Temat postu:

bypass się blokuje, lepeij to zrób bo korba jest droga do lc4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 13:40, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Kolego wiem że korbo droga bo już zmieniałem :] którego by-passa masz na myśli? tego u dołu silnika czy w komorze korbowej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 9:27, 03 Kwi 2012    Temat postu:

za brak ciśnienia odpowiedzialny jest ten u dołu. dziala on na zasadzie że normalnie jest zamkniety, jeśli pompa pompuje za duże ciśnienie to spręzynka się poddaje i otwiera bypass czyli pominięcie obiegu, ciśnienie spada aż do zamknięcia zaworu. jesli sie zablokuje w pozycji otwartej nie ma wogole cisnienia oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 13:41, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Tak wiem juz na jakiej zasadzie to działa, ale dzięki :] wymieniłem zaworek bo mam drugi silnik w częściach różnica w sprężynkach była w granicach 1,5 mm teraz jest świetny obieg i zobaczymy jak bedzie dalej ale wydaje mi się że będzie dobrze. Mam tylko jedną obawę, bo jest taka sytuacja bo ten motorek skradziono mi i po 2 miesiącach odzyskałem w takim stanie w jakim jest, a nie mam pojęcia ile nim jeździli... czy jak w silniku nie ma opiłków to jeździć i się nie martwić czy rozbierać ?? przed kradzieżą robiłem remont i moto dostał wiele nowych części takich jak tłok korba i łożyska a nie chciałbym żeby zaraz się zużyły z takiego powodu... co doradzacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:52, 04 Kwi 2012    Temat postu:

nowa spręzynka kosztuje już nie pamiętam ale około 10zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:14, 04 Kwi 2012    Temat postu:

ja sobie zamowilem nowy zestaw bay passu tak na zas - tylko jak to montowac , sprezynka szersza strona do korka ? jak wyjac tloczek ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 9:37, 05 Kwi 2012    Temat postu:

podgrzać palnikiem silnik, ale i tak moze być cięzko, najlepiej to wyjąc spręzynkę i przegazowac silnik Laughing tłoczek powinien wystrzelić w kosmos.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin