|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:39, 31 Sty 2012 Temat postu: Zaworek sprężynka by-pass |
|
|
Przy wymianie oleju znajomemu postanowiłem zmierzyć od razu sprężynkę by-pass...okazało się że jej nie ma wcale... Tłoczka z resztą też.
VALVE PISTON D=10MM nr.kat 58038028000
PRESSURE SPRING L=25MM D=1MM nr. kat 58038023300
Będą dobre dla 600? We wszystkich 620/640 sa takie same?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Wto 22:53, 31 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:46, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W 600 to chyba tego w ogóle nie ma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:02, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mój 600 z 93r ma ten zaworek+sprężynkę. Ten silnik jest starszy... Serwisówki szukałem od 600 i nie znalazłem(może ktoś ma?). Tylko od 620.
Jeżeli ktoś ma silnik 600 to proszę o informację w temacie czy zakładać ten zaworek czy nie?
Edit:
Rozmawiałem z 2właścicielami 600 i wszyscy mają zaworek. Z rozmów to 2/3 silniki mały kulkę a jeden tłoczek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Śro 18:32, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 8:38, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kulka jest w 600 tce do 93, tłoczek jest w 600tce przejściówce z 1993 (napis ktm na cylindrze już bez "kółka", ramam taka jak 620) i 620 w górę.\
Jęsli nie miałeś zaworka silnik nadaję sie do księgi rekordów guinessa, bo jeździł bez smarowania, jesli masz 600tkę z kulką to nie dostaniesz juz tego kupić a te na dole co podaleś nie będą pasować.
Z tego co widze na fiszce to 600tka ma nawet dwa takie zaworki, jeden jest z boku po lewej stronie silnika na wysokości śruby spustowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:15, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Może ktoś zmierzyć tą kulke?
zdjęcie z internetu...
Najwyżej dopasuje na "oko"... Lepiej próbować niż go popsuć świadomie. Ze zdjęcia mniej więcej wymiary się zdejmie..mam porównanie do śruby.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Czw 17:26, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 15:36, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich, w moim KTM-ie pojawił się ostatnio nowy problem, mianowicie dotyczy on ciśnienia oleju. W mojej maszynie mam duży obieg (w ramie) ostatnio moto zgubił ciśnienie oleju , z silnika nie daje pompa na ramę , myślałem ze pompa oleju sie uszkodziła wyjąłem ją ale wszystko było ok przedmuchałem wszystkie kanały wychodzące od pompy i złożyłem. Wtedy ciśnienie wróciło i obieg był w najlepszym początku, motorek chodził jak powinien do czasu aż pojechałem w grubszy teren i dostał trochę ''w dupę'' po powrocie obiegu znów nie było. dziś wyjąłem zaworek przelewowy u dołu silnika kolo korka spustowego przetarłem go papierem wodnym i wsadziłem po odpaleniu obieg i ciśnienie wróciło. Co może być przyczyną nagłego gubienia ciśnienia?? Gdzie szukać usterki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:23, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
moze ten zaworek zuzyty ? warto wymienic profilaktycznie wraz ze sprezyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:42, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie tego nie wiem i zgłosiłem się na forum z tym kłopotem ale co miałby zaworek może sprężyna nie trzyma i ciśnienie co powinno iść w ramę ucieka w skrzynie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 10:07, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
bypass się blokuje, lepeij to zrób bo korba jest droga do lc4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 13:40, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego wiem że korbo droga bo już zmieniałem :] którego by-passa masz na myśli? tego u dołu silnika czy w komorze korbowej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 9:27, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
za brak ciśnienia odpowiedzialny jest ten u dołu. dziala on na zasadzie że normalnie jest zamkniety, jeśli pompa pompuje za duże ciśnienie to spręzynka się poddaje i otwiera bypass czyli pominięcie obiegu, ciśnienie spada aż do zamknięcia zaworu. jesli sie zablokuje w pozycji otwartej nie ma wogole cisnienia oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 13:41, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak wiem juz na jakiej zasadzie to działa, ale dzięki :] wymieniłem zaworek bo mam drugi silnik w częściach różnica w sprężynkach była w granicach 1,5 mm teraz jest świetny obieg i zobaczymy jak bedzie dalej ale wydaje mi się że będzie dobrze. Mam tylko jedną obawę, bo jest taka sytuacja bo ten motorek skradziono mi i po 2 miesiącach odzyskałem w takim stanie w jakim jest, a nie mam pojęcia ile nim jeździli... czy jak w silniku nie ma opiłków to jeździć i się nie martwić czy rozbierać ?? przed kradzieżą robiłem remont i moto dostał wiele nowych części takich jak tłok korba i łożyska a nie chciałbym żeby zaraz się zużyły z takiego powodu... co doradzacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 8:52, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
nowa spręzynka kosztuje już nie pamiętam ale około 10zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:14, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja sobie zamowilem nowy zestaw bay passu tak na zas - tylko jak to montowac , sprezynka szersza strona do korka ? jak wyjac tloczek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 9:37, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
podgrzać palnikiem silnik, ale i tak moze być cięzko, najlepiej to wyjąc spręzynkę i przegazowac silnik tłoczek powinien wystrzelić w kosmos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|