|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxs1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:58, 09 Mar 2014 Temat postu: Zna ktos szpeca do LC4 620 w okolicy Torunia, Bydgoszczy? |
|
|
Witam,
tak jak w temacie poszukuje szpeca od LC4 620.
Mam problem z odpalaniem i zganiam na Dellorto.
Palił i chodził jak trzeba aż zaczął gasnąc i ciężko się go odpalało. okazało się ze pływak był dziurawy. Zaczym otrzymałem nowy opróżniłem ten dziurawy i tak tez chodził.
W tej chwili jest już nowy pływak a odpalić się nie da za chiny, aż już zakwasy mam.
Nie do kaca jestem pewny czy to gaźnik ale tak podejrzewam.
Jak ktoś ma namiary na dobrego majstra to proszę o kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 1:01, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
zawory sprawdź - luzy! To będzie to raczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 9:18, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A sprawdziłeś poziom paliwa w komorze po wymianie pływaka??Świeca??Zawory swoją drogą ale jeżeli normalnie wcześniej jeździł i po pływaku przestał tam trzeba szukać przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxs1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:59, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja typuje tez na problemy z gaźnikiem, ale na wygląda wszystko ok. Jeśli by była to sprawka rozregulowanych zaworów to dziwnie bo działał bez zastrzeżeń przed problemem z pływakiem, ni kichał i chodził równo.
Ale szczerze to już nie mam cierpliwości i wole oddać do mechanika, tak ze jak ktoś ma namiary na kogoś co się bawi w LC4 to proszę o info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxs1
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:57, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A ma może ktoś jakiś link albo skan do opisu ustawienia poziomu paliwa? To co ja znalazłem to poziom 18,5 tak jak wskazane na PHM 40 SD.
Może robię cos złe?
Ach, i czy to prawda ze w LC4 trzeba co poł roku ustawiać luzy na zaworach i czy to może być takim nagłym powodem ze fura nie pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|