|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel skierniewice
Gość
|
Wysłany: Śro 10:45, 15 Lis 2006 Temat postu: znaki rozrządu lc4 ? |
|
|
Witam
Wymieniałem uszczelkę pod cylindrem, chciałem się upewnić jak ustawić rozrząd na znakach. Mam serwisówkę w pdf ale jest tylko pokazana sama góra, czyli znak na wałku i kole równo z bokiem głowicy. Nie wiem jak wygląda sprawa z dołem, czy może po drugiej stronie (w szklanym okienku) powinien znajdować się znak i wtedy góra wg. znaków ?
Bardzo proszę o opinie.
Pozdrawiam Paweł
lc4 duke (rozgrzebany)
EXC 520
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 16:42, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
ze znakami w głowicy to jest tak jak napisałes,czyli znak na wałku i zębatce równolegle do głowicy a dół również wg.znaku na kole i "strzałki" w bloku silnika lub dekla.
Grzegorz Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 19:24, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie odnośnie ustawienia rozrządu w 640ce.Chodzi o znaki w dole silnika.Tam są dwa kola zębate ze znakami jedno to chyba wałek z przeciwwaga a drugie na wale napęd kosza.Mam rozumieć ze te znaki muszą się pokrywać.I jeszcze jedna kwestia czy mogę ostawić wal za pomaca śruby do blokowania walu.I czy to będzie to położenie.Serdecznie pozdrawiam Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:16, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Na dole silnika są tylko znaki do ustawienia wałka wyrównoważającego względem wału.
Ustawianie każego rozrządu w singlu:
- tłok w GMP
- krzywki wałka do dołu
czyli dla KTM LC4: wał blokujemy śrubą od spodu silnika i wtedy mamy tłok w GMP (w najwyższym punkcie). Ustawiamy wałek krzywkami do dołu i znakami równo z powierzchnią pokrywy zaworów i rozrząd ustawiony ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|