Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup KTMa Adventure 790/890 standard
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC8
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:36, 17 Paź 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
na niektóre rynki motocykle z odpowiednia pojemnoscia/moca maja nizsze ubezpieczenia np. wiem ze takie rtestrykcje sa np w szwajcarii.
najlepiej motocykl sprawdzic po numerze vin w systemie


ciągnąc dalej za język, sprawdzić to można tylko w ASO KTM? czy są jakieś inne sposoby?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:07, 17 Paź 2024    Temat postu:

najszybciej zadzwonic do aso, ale nawet wyszukiwarki na stronie ktma wskaza co to za model rok itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:56, 21 Paź 2024    Temat postu:

Drążąc dalej temat Smile

czy jest sens rozważać zakup wersji R (890) do użytkuj w większości na asfalcie? lepsze zawieszenie, większy prześwit, większy skok. Zawieszenie raczej przeznaczone do enduro, a może i nawet cięższego enduro niż latanie po asfalcie i szutry, co myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:08, 21 Paź 2024    Temat postu:

czy zawiesze4nie lepsze ? to kwestia perspektywy, jest wyzsze, wiekszy skok, wiec niekoniecznie motocykl lepiej bedzie sie prowadził po asfalcie, np w zakrętach. ale duzo osób kupuje Rki dla szpanu ze ma terenówke, a jedyne szutry to widzi z daleka jadac ekspresówkami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:50, 24 Paź 2024    Temat postu:

- do czego w KTMie służy Karta KeyCode?
- miałem okazję oglądać wersję R, fajny sprzęt, ale tak jak zakładałem dla mnie będzie odpowiednia wersja standard...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:11, 24 Paź 2024    Temat postu:

karta słuzy teoretycznie do tego ze jak zgubisz wszystkie kluczyki, to po kodzie mozesz zamówic nacięty juz grot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:35, 24 Paź 2024    Temat postu:

Ja z perspektywy prawie roku używania KTM 890R stwierdzam że wg mnie nie ma lepszego dwucylindrowego enduro obecnie na rynku
Zawias/hamulce/silnik elektronika wyważenie motocykla to jest mistrzostwo świata jak dla mnie ( szczególnie że mam 162 cm wzrostu)
W weekend oblecieliśmy ze znajomym ( też na 890 adv R) Rajd Podlaski - kilkaset km offem i to jest mega sprzęt.
Jak trzeba było wlecieć na asfalt to też spokojnie 140 dało się jechać Smile,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 13:01, 24 Paź 2024    Temat postu:

to ja dodam tylko tez taki offtop troche akurat mam na serwisie tenere 700 - bezposredni "konkurent " , zastanawiam sie kto kupuje ten motocykl i po co, nie ma chyba zadnego aspektu który byłby na korzyśc yamahy, moze na złomie wyjdzie drożej bo cięższa Very Happy zawieszenie - bardzo kiepsko wybiera, mało precyzyjne, moze wygodne do spokojnej jazdy, wygodniejsze bardziej pluszowe niz ktm, na rybki ok, ale pojechac po dziurawym asfalcie szybciej ( takim mega dziurawym ) moto w ogóle nie precyzyjne i nieprzewidywalne, oddawanie mocy - podobnie, do ostrej jazdy kiepsko to działa, sprzęgło kolejny temat - bardzo zero jedynkowe. hamulce - dramat z absem podskakuje dzwignia i wchodzi w gre bardzo szybko, nawet głupia sprawa jak ekran i nawigowanie po menu w ktmie to bajka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:22, 25 Paź 2024    Temat postu:

Co do zawieszenia w 890 r to ostatnio taka historia lecę szuterkiem ok 100 a tam nagle w poprzek mam drugą polną szutrówkę z koleinami po jakiś traktorze czy terenówce ( głębokie były że hej) - lekko gazu nawet kierownica nie drgnęła i przeleciałem bez najmniejszego strachu . Kozak motocykl Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pią 6:22, 25 Paź 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:38, 25 Paź 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
tenere 700 - bezposredni "konkurent "


to bardziej chyba konkurent 790? bo mocowo to w tenerze szału nie ma, i bardziej moto nastawione na jazdę jednoosobową w porównaniu właśnie np., do 890 standard.

W moim przypadku nie widzę, za bardzo konkurencji dla KTMa 890 adv standard, coś na pewno jest, ale zazwyczaj słabsze i cięższe sprzęty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:00, 25 Paź 2024    Temat postu:

Tzn jest jeszcze bliźniak - Norden

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:16, 25 Paź 2024    Temat postu:

teraz tak jest ze prawie kazda marka ma cos w podobnej klasie
honda ma trampka
ducati desert x
kawasaki klxa
niektóre sa mocniej lub lzej nastawioen na ciezki teren, tu tez uwazam ze ktm wypada nieźle bo mozna na takim adv skoczyc autostradą w dziki górki teren gdzies w europe i tu i tu sprawdzi sie nieźle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:54, 25 Paź 2024    Temat postu:

babel napisał:
Tzn jest jeszcze bliźniak - Norden


tak wiem, akurat rano dziś przeglądałem ogłoszenia - dla mnie brzydal :O


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:38, 29 Paź 2024    Temat postu:

a śmigał ktoś dla porównania v stromem 800DE? jak wrażenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:42, 29 Paź 2024    Temat postu:

vstorm i wrażenia - to sie wuklucza, nie jeździłem jakos sczególnie ( krótka jazda testowa 1-2 km ) ale czuc ze to typowa japonia, mało sztywna "rama" obsługa przeciętna ( ekranu itd ) abs kiepski, no i oddawanie mocy tez nie takie jak powinno byc w moto tego typu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC8 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin