Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szukam repair manula do sxf 250 2011
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Manuale & serwisówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Sob 20:32, 04 Kwi 2015    Temat postu:

tylko nie wiem co z lancuszkiem jaki ma byc ale to na jesien mysle ze nic sie nie uwali to zawioze do krakowa do serwisu i zrobie calkowity przeglad i wymienie co bedzie trzeba a powiedz jakie sa objawy korby jesli ma luzy to slychac jakis stukot czy cos takiego czy wystarczy sprawdzic krecac magnetem i wyczuwac jaki jest luz motorek chyba nie byl jezdzony po torze bo lagi i tylni wachac sa jak nowe zadnych luzow chyba ze koles wymienial wszysto na nowe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 22:29, 04 Kwi 2015    Temat postu:

korbę ciężko usłyszeć chyba że już wali dosyć mocno, wtedy słychac charakterystyczne dzwonienie takie jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=BbJ5dOu_McQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Nie 7:21, 05 Kwi 2015    Temat postu:

w okolicy najblizszy jest w lublinie 120 km od demnie ale z zaworkami to sobie sam poradze wiem co i jak juz kupilem caly zestaw plytek zaworowych o srednicy 8,90 mierzylem luzy i sa troszke duze bo tak na jednym ssacym jest 0,16 na drugim jest 0,20 na wydechowym jest 0,21 a na drugim jest 0,15 to ten jest ok ale reszta do regulacj przed rozkrecaniem klawiaturki trzeba ustawic walki na znaki nastepnie odkrecic w dole silnika srube blokujaca i sciagnac podkladke i wkrecic spowrotem ruszajac przy tym magnetem w lewo i prawo zeby sruba blokujaca siadla w miejsce na wale nastepnie trzeba odkrecic napinacz lancuszka i mozna zabierac sie za rozkrecanie walkow oczywiscie po opisniu na kartce jakie luzy maja zawory zeby wiedziec jakie plytki trzeba bedzie zastosowac luzy na ssacym zawoze maja byc 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,12 do 0,22 tylko nie wiem czy trzymac sie tej dolnej granicy czy lepiej troszke wyzej niz 0,10 no i skrecamy w odwrotnej kolejnosci a i zapomnialbym o wcisnieciu napinacza i zablokowaniu go w pozycji wcisnietej jesli cos pominolem to powiedz z tego co wyczytalem w ksiazce napraw to tak to wyglada powiedz czy jest ok to co napisalem czy jeszcze cos
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Nie 19:35, 05 Kwi 2015    Temat postu:

kolego kristof jeszcze jedno powiedz czy to jest normlne jak na zgaszonym wbije 1 czy jaki kolwiek biek to jak za kolo tylne zakrece to jest taki wiekszy luz na zembatce tzn na biegu powinno byc ze obruce kolem w tyl i w przod jakies jedna piata moze szusta obrotu czy raczej cos jest nietak bo jakos ostatnio jak na stolku mialem motor to tak z ciekawosci zlapalem za kolo jak byl na biegu i mnie troszke zaskoczylo o ze tylke mozna zakrecic kolem i tak jest na kazdym biegu czy to normalne
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:01, 05 Kwi 2015    Temat postu:

zawory ustaw pośrednio - najbezpieczniej, rób krok po kroku jak w manualu i będzie ok, z tym kęceniem koła - to raczej zależne od modelu moto , jeśli skrzynia chodzi dobrze , moto jeżdzi dobrze - nie przejmował bym się tym zbytnio, nigdy nie porównywałem skoku koła w różnych moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Pon 8:10, 06 Kwi 2015    Temat postu:

ok dzieki tylko powiedz co znaczy posrednio bo nie rozumiem zabardzo
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 13:27, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Pośrednio to znaczy jeśli masz podany luz od 0.10 do 0,20 to ustawiasz na 0,15 tak to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Pon 20:00, 06 Kwi 2015    Temat postu:

koledzy to juz ostatnie moje pytanie juz nie bede was meczyl moimi durnymi pytaniami mianowice czy da sie wymienic uszczelniacze od strony zembatki bo cos delikatnie cieknie olej czy trzeba rozpolawiac silnik z gory wam dziekuje za pomoc pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:02, 06 Kwi 2015    Temat postu:

uszczelnienie wałka zdawczego wymieniasz bez rozpoławiania silnika. Trzeba tylko zdjąć zębatkę i wszystko widać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Pon 20:56, 06 Kwi 2015    Temat postu:

super dzieki to moj pierwszy ktm takze nie wiem za bardzo co i gdzie bardzo wielkie dzieki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 21:18, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Po to jest to forum,masz pytania to pytasz...a koledzy w miarę umiejętności,doświadczenia pomagają Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Wto 7:09, 07 Kwi 2015    Temat postu:

ok dzieki to w przyszlosci napewno skorzystam z waszej pomocy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro151
Gość






PostWysłany: Nie 9:32, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Witam koledzy po pierwszych jazdach po zakupie ktm okazalo sie ze korba jest do wymiany bo dosyc glosno slychac jak wali korba jak sie jedzie przewaznie na niskoch obrotach jak sie jedzie to wtedy slychac jak wali korba jak dokrecam manetke jakie czesci najleiej zastosowac oryginal czy zamienniki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Manuale & serwisówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin