|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 16:51, 26 Gru 2015 Temat postu: 250excf 2008 vs sxf 350 2011 |
|
|
Panowie mam kilka pytań. Latam tylko enduro i nadchodzi czas na zmiane motocykla. Zauważyłem że do 13 tysięcy można kupić wyżej wymienione motorki.
Dużo zabawy jest z przerobieniem sxfa żeby się do endurzenia nadawał?
Czy lepiej iść na łatwizne i kupić ''gotową'' ćwiare?
Jak to jest z wytrzymałością części w sxfie gdy lata się nim w lesie? (tłok,zawory, itp)
Co waszym zdaniem będzie lepsze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateo dnia Sob 17:04, 26 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:06, 26 Gru 2015 Temat postu: Re: 250excf 2008 vs sxf 350 2011 |
|
|
Mateo napisał: | Panowie mam kilka pytań. Latam tylko enduro i nadchodzi czas na zmiane motocykla. Zauważyłem że do 13 tysięcy można kupić wyżej wymienione motorki.
Dużo zabawy jest z przerobieniem sxfa żeby się do endurzenia nadawał?
Czy lepiej iść na łatwizne i kupić ''gotową'' ćwiare?
Jak to jest z wytrzymałością części w sxfie gdy lata się nim w lesie? (tłok,zawory, itp)
Co waszym zdaniem będzie lepsze? |
kupuj excka, żeby przerobić sxfa parę tysi musisz włożyć, zawsze możesz jeźzić sxfem po lesie ale jest trudniej,
serwisowo trochę lżej niż przy jeźzie na torze( chyba że pałowanie na szutrach do odcinki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:30, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
a jak z pierwszymi rocznikami sxf 350? nie miały zbyt wielu wad "wieku dziecięcego" żeby się obawiać podczas jazdy? i odnośnie interwałów serwisów ćwiartki i 350, ta druga wytrzyma więcej czy tak samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 19:30, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli latasz tylko endruo to tak jak Kristof napisał - nawet nie patrz w stronę SXFa.
Po co się męczyć, pchać w koszta i kombinować... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:12, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
dawido175 napisał: | a jak z pierwszymi rocznikami sxf 350? nie miały zbyt wielu wad "wieku dziecięcego" żeby się obawiać podczas jazdy? i odnośnie interwałów serwisów ćwiartki i 350, ta druga wytrzyma więcej czy tak samo? |
serwisowo wyjdzie podobnie, ale pierwszy wypust 350 miał problem z zasilaniem wtrysków, łatwo sie zapychały, znany temat , z tych dwóch brałbym 250 excf , naprawdę dobre moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 20:14, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Boję się tylko że może on być za słaby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:15, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
a czym wcześniej pomykałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 22:07, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
CRF 250R
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:03, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
to juz zalezy jaki teren latasz. 250tka królem prostej nie jest ale zabawy typu superenduro, jakies wąwozy czy nawet góry to gitarka. gorzej z pałowaniem po lesie ale SXF szybszy nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 10:57, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Latam po mazurach więc gór wielkich tutaj nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 12:05, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kup sobie 450 na takie tereny i bedziesz zadowolony. Interwały serwisowe dłuższe, wiecej mocy, dłuzsza zywotnosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:31, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
tez polecam 450tke, 350tka a 250 to juz całkiem to bardzo wolne moto na przeloty, silnik sie pałuje cały czas. jak nie latasz technicznie ( kłody, superenduro, wąwozy ) to poręcznosc 250/350 nie jest ci potrzebne. oczywiscie jak zechcesz poskakać przez kłode to i exc 500 sie nada bez problemu.
tylko takie 450tki są duzo wytrzymalsze serwisowo, mniej palą, i są szybsze na przelotach ( mozesz jechac tyle samo co praktycznie v max 250tki a silnik tylko "pyrka" )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 22:36, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Myślałem też nad 400 EXC nawet nad tym na rfsie, ale dość ciężkie one są a ja mimo wzrostu 190cm waże niecałe 70kg więc może być różnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 22:46, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jak na taki wzrost to dosc mała waga 400 tez dobrze jedzie ale moim zdaniem 450 byłaby w sam raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 23:00, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No cóż taki jestem (Masa przyjdzie z wiekiem ) Nie ukrywam że na nowym moto chciałbym wystartować w Bełchatowie w przyszłym roku i w paru innych imprezach. W planach jest też Rumunia ale to bardziej turystycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|