|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyzek512
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: Wto 19:33, 30 Gru 2014 Temat postu: Amortyzator skrętu , co i jak ! |
|
|
Witam, mam takie pytanie, gdyż kupiłem motocykl z owym amortyzatorem, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to działa? i jak ewentualnie sprawdzić czy to działa, bo ruszając kierownicą praktycznie nie ma różnicy w oporze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:49, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
masz sobie taki słowniczek który stawia opór
tak jak siłownik w klapie bagażnika w samochodzie
jak chcesz mocno-gwałtownie skręcić kierą to wyhamuje i powinno być czuć opór
nie znam takiego japońskiego jak tutaj, nie wiem jakie ma regulacje
jednak takie ohlinsy mają sporą regulację i można je ustawić tak że działają już od małego skrętu albo dopiero przy mocnym skręcie, że chodzą lżej (mniej amortyzują) lub chodzą ciężej (bardziej amortyzują)
w motorze który ma amorek nie złapiesz shimmy ani nie walczysz z kierownicą w ciężkim piachu
jak to sprawdzić
jak weźmiesz kierownicę obiema rękami i spróbujesz naprawdę chamsko nią skręcić to jak amor działa to cie wyhamuje, jak nie działa to zajebiesz w ograniczniki
u mnie praktycznie nie dało się tak trzasnąć kierą aby dojść do ograniczników
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:52, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyzek512
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: Wto 20:21, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
coż, więc zdaje się że nie działa, bo mogę bez problemu bić po ogranicznikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:48, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
bo bedziesz bił po ogarnicznikach
po 1 to w hondach to jest smiech a nie amor skrętu raczej bajer i chwyt ale kazda ingerencja w układ jakies własciwosci inne daje.
u mnie w specyfikacji amorka pisze ze nawet rozkręcony na maxa ( na regulacjach) i tak działa. ale tego nie czuc. podejrzewam że podobnie jest u ciebie
amorek taki zwłaszcza nie jest do tego żeby czuć że działa i hamuje kierownicą, on bardziej eliminuje, albo nieco poprawia sytuacje jak moto wpada w shimme, i zaczyna trzepotać kierownicą. dopiero takie szybkie ruchy są hamowane, powolne nie muszą być. u mnie jest masa regulacji. i przy lekkich ruchach amorka nie czuć w ogóle. ale jak mocno szarpnę kierownicą to czuć opór. tylko mówie ten twój amorek to z tego co wiem ma ułamek własciwosci tego co normalne duze amorki skrętu ohlinsa, gpra czy inne ;P
no i zawsze jest opcja że pociekł ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:03, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam. Oryginalne amorki skrętu Hondy to śmiech na sali. Nie działa od nowości. Poza tym tak jak Henio mówi, tego raczej nie odczujesz machając kierownicą w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyzek512
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: Wto 21:09, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:11, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
poczujesz jak machasz kierownicą tylko trzeba machać na wariata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 11:20, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz spróbować zmienić sobie w nim olej na bardziej gesty i w ten sposób jest szansa, że nieco poprawisz efekty jego działania. Ohlins to nie bedzie ale jak sie nie ma co sie lubi... Lepsze to niz nic. Ja bym pokombinował i dał mu jeszcze jedną szansę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|