Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amortyzator skrętu , co i jak !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 19:33, 30 Gru 2014    Temat postu: Amortyzator skrętu , co i jak !

Witam, mam takie pytanie, gdyż kupiłem motocykl z owym amortyzatorem, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to działa? i jak ewentualnie sprawdzić czy to działa, bo ruszając kierownicą praktycznie nie ma różnicy w oporze.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:49, 30 Gru 2014    Temat postu:

masz sobie taki słowniczek który stawia opór
tak jak siłownik w klapie bagażnika w samochodzie
jak chcesz mocno-gwałtownie skręcić kierą to wyhamuje i powinno być czuć opór
nie znam takiego japońskiego jak tutaj, nie wiem jakie ma regulacje
jednak takie ohlinsy mają sporą regulację i można je ustawić tak że działają już od małego skrętu albo dopiero przy mocnym skręcie, że chodzą lżej (mniej amortyzują) lub chodzą ciężej (bardziej amortyzują)
w motorze który ma amorek nie złapiesz shimmy ani nie walczysz z kierownicą w ciężkim piachu

jak to sprawdzić
jak weźmiesz kierownicę obiema rękami i spróbujesz naprawdę chamsko nią skręcić to jak amor działa to cie wyhamuje, jak nie działa to zajebiesz w ograniczniki
u mnie praktycznie nie dało się tak trzasnąć kierą aby dojść do ograniczników


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:52, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 20:21, 30 Gru 2014    Temat postu:

coż, więc zdaje się że nie działa, bo mogę bez problemu bić po ogranicznikach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:48, 30 Gru 2014    Temat postu:

bo bedziesz bił po ogarnicznikach

po 1 to w hondach to jest smiech a nie amor skrętu Very Happy raczej bajer i chwyt ale kazda ingerencja w układ jakies własciwosci inne daje.

u mnie w specyfikacji amorka pisze ze nawet rozkręcony na maxa ( na regulacjach) i tak działa. ale tego nie czuc. podejrzewam że podobnie jest u ciebie

amorek taki zwłaszcza nie jest do tego żeby czuć że działa i hamuje kierownicą, on bardziej eliminuje, albo nieco poprawia sytuacje jak moto wpada w shimme, i zaczyna trzepotać kierownicą. dopiero takie szybkie ruchy są hamowane, powolne nie muszą być. u mnie jest masa regulacji. i przy lekkich ruchach amorka nie czuć w ogóle. ale jak mocno szarpnę kierownicą to czuć opór. tylko mówie ten twój amorek to z tego co wiem ma ułamek własciwosci tego co normalne duze amorki skrętu ohlinsa, gpra czy inne ;P


no i zawsze jest opcja że pociekł ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:03, 30 Gru 2014    Temat postu:

Potwierdzam. Oryginalne amorki skrętu Hondy to śmiech na sali. Nie działa od nowości. Poza tym tak jak Henio mówi, tego raczej nie odczujesz machając kierownicą w garażu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 21:09, 30 Gru 2014    Temat postu:

Ok, dzięki za info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:11, 30 Gru 2014    Temat postu:

poczujesz jak machasz kierownicą tylko trzeba machać na wariata

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:20, 02 Sty 2015    Temat postu:

Możesz spróbować zmienić sobie w nim olej na bardziej gesty i w ten sposób jest szansa, że nieco poprawisz efekty jego działania. Ohlins to nie bedzie ale jak sie nie ma co sie lubi... Lepsze to niz nic. Ja bym pokombinował i dał mu jeszcze jedną szansę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin