|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:21, 06 Paź 2015 Temat postu: Beta rr 250/300 2015/16 |
|
|
Ma ktos informacje o tycm moto
mysle o takim moto nowym 2016
potrzebuje kazda informacje od ceny czesci i ich dostepnosci
jak sie tym jezdzi itp
jak zawias?
np kupi jakies klocki zamienniki?
z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukass87
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 20:38, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kolega jeździł Exc 300 2013r. W tym roku przesiadl się na betę 300 2015, mówi że zawias lepszy, wszystko co potrzebował kupuje w intermotors więc zamienniki są (klocki brembo). Ogólnie bardzo zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:40, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Też chętnie poznam opinie bo drążę temat Bety od ponad roku i powiem szczerze że opinie są tak różne że głowa mała. O samym motocyklu nie będę się wypowiadał, niech zrobią to użytkownicy Bety.
Co do części to niestety jest słabo, zamienników jest mało a oryginały są u tylko jednego dilera w PL, który podobno potrafi mieć humory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:50, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
o jakie opinie Ci chodzi dotyczace czego dokladniej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:01, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Diler Bety to mój znajomy. Z gościem jest ciężka gadka. U mnie w ekipie jeżdżą dwie Bety. Kumple sobie chwalą. Zawias przód tak samo chodzi jak w exc, tył jest dużo lepszy. Beta lepiej oddaje moc, bardziej można utrzymać trakcję na mokrej nawierzchni. Pozycja na motorze mi bardzo nie odpowiada dużo lepiej mi się jeździ na ktm'ie. Plastiki w tym motorze to porażka, są bardzo słabe. Beta w Polsce staje się coraz bardziej popularniejsza, może za kilka lat będzie lepszy dostęp do części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:53, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
może gdyby przedstawicielstwo byłoby mocniejsze to rozwój marki w Polsce byłby inny, z tymi "humorami" major trafił ;ceny też nie powalają, części - to jest główny powód który mnie zniechęcił;
aha jeśli chcecie lepszy tył to proponuję huskę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 6:54, 07 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:54, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ja nawiązałem kontakt z dilerem Bety w Niemczech, rozmawiałem z nim osobiście i jeśli chodzi o części to wszystko co oryginalne jest u mnie po 7 dniach, czyli jak w ktm. Z tego co słyszałem to u polskiego dilera ludzie czekali niekiedy miesiąc czasu na części, to jakaś kpina.
Ceny części są niższe. Klamoty typu zębatki, klocki, klamki, plastiki są dostępne w zamienniku w PL. Dla przykładu: cylinder do exc 300---3800zł(z tłokiem), do Bety 1700zł(chyba bez tłoka).
Jechałem kilka razy Betą 300rr racing i dla mnie lepsze niż w ktm są:
przedni hamulec
zawieszenie
niżej siedzenie
dyfuzor wyżej zamocowany przez co mniej podatny na uszkodzenia
Fajne moto, ja tylko czekam na potwierdzenie że te motocykle robią podobne przebiegi do exc 300 bez głupich awarii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:34, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ile kosztuje taka RR300 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:05, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
28500zł zwykła wersja, racing kosztuje 31tyś zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Śro 13:05, 07 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 15:02, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Diler Bety to mój znajomy. Z gościem jest ciężka gadka. |
Muszę niestety potwierdzić.
Bywało,że części dziś zamawiałem a jutro miałem - i to bardzo często.
Ale sprawa drobiazgu-plastikowej osłony ramy ciągnie się już któryś miesiąc i nie mam już siły dzwonić/pisać. Może sytuacja wynika może z tego,że mają mi to wymienić za zwróconą wcześniej część ale fakt pozostaje faktem.
A jak już nie ma Pani Małgosi to nic się nie da załatwić.
Pomimo,że mam Betę i może zniechęcam potencjalnych nabywców to trzeba mieć świadomość,że jedyny dealer po prostu olewa klienta. W moich oczach.
Do tego dzwonienie i w słuchawce-proszę zadzwonić za chwilę bo teraz nie mam czasu...
Chyba muszą się jeszcze sporo nauczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:28, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | 28500zł zwykła wersja, racing kosztuje 31tyś zł. |
mi za tą lepszą powiedzieli 32500 motel '15 dlatego dorzuciłem parę groszy
i wziąłem '16 huskę;
jak się nic nie zmieni z betą za 2 lata też będzie huska lub ktm, mam dwa serwisy pod nosem części na miejscu lub z dnia na dzień z dobrymi rabatami;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:44, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
W modelach 4t od 2011 pękają mocowania silnika.. ciekawe czy w innym miejscu rama nie popęka od ostrzejszej jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:06, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
widze nieciekawie a tak chce ta bete
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:20, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
tez mocno patrzyłem na bete ( gasgasa i inne marki odpusciłem od razu praktycznie ) i tez w sumie serwis, dostepność to spore minusy. do ktma duzo łatwiej dorwać częsci, ale beta ma te zalety ze niektóre częsci tansze, jest nizsza w siedzisku, i ma wyzej wydech poprowadzony. no i podobno lepiej moc oddaje niz ktm. ale to też duzo kwestia ustawień itp. podobnie moge powiedziec o zawieszeniu, mi ciezko mówić czy zawieszenie jest " lepsze czy gorsze" jak nie mam ustawionego jak najbardziej pod siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Czw 15:20, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
U nas w ekipie kilka dni temu pojawiła sie RR300 w wersji Factory model 2015 czyli bez dozownika oleju. Moto wygląda fajnie, wydaje sie bardziej poreczny niz KTM. Dla mnie pozycja bardzo wygodna. duzy plus dla rozrusznika, który odpala za kazdym razem po jednym zakreceniu. Właściciel jest zadowolony, mowi ze silnik z bardzo mocnym dołem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|