|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:07, 08 Lis 2015 Temat postu: Beta xtrainer |
|
|
Miał ktoś z Was kontakt z ta Beta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:11, 08 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj widziałem test w necie i całkiem fajnie sie zapowiada. lekka zwinna maszynka. freeride jak dla mnie super ale jednak troche za słabawy ( zawieszenie i mozliwosci ) a tutaj niby cos pomiędzy freeride a typowym hard enduro typu EXC. moze byc ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:39, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Wygląda na fajny motocykl do hard enduro. Sprzedałem exc 250 2t i rozglądam się za motocyklem na kolejny sezon. Na pewno dwusuw, z nastawieniem na jazdę techniczną, czyli 2-3 bieg max, szybciej tylko na przelotówkach. Teren - beskidzkie/rumuńskie hard enduro.
Co mogłoby być lepsze w w exc 250 2t, żeby lepiej spełniał moje wymagania:
- mocniejszy dół to wolnej technicznej jazdy (tu każda 300 poprawi sytuację)
- niższe siedzenie (to jest spory problem dla mnie przy wolnej, technicznej jeździe, moim doświadczeniu i 175 cm wzrostu)
Od miesiąca ćwiczę technike na trialówce i oczywiście potrafię na niej podjechać ściany i elementy techniczne niedostępne dla mnie na enduro. Niska masa i niewielka odległość do ziemi czynią cuda. Z drugiej strony na przyszły sezon nastawiam się na rumuńskie zawody, pewnie powtórka Regimentu i Panorama. Na taki teren jednak Freeride, który teoretycznie byłby dla mnie opcją, odpada. Za mało endurowy silnik - za mało mocy na górze na długie podjazdy.
Więc zostaje mi w sumie pełnowymiarowe enduro EXC300/TE300, RR300 no i teraz ewentualnie XTrainer. Ciekawe, jak bardzo biedne jest zawieszenie w tym motocyklu w kontekście jazdy hard. Ben Hemingway objechał na niezłych pozycjach większość zawodów hard enduro na fabrycznym Xtrainerze, więc da się. Ale podejrzewam, że dobry zawodnik ukończyłby takie zawody na WSce mojego dziadka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez electro dnia Pon 11:03, 09 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Wto 11:23, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nasz forumowy kolega tooomek882 ładnie opisał Xtrainera w aktualnym Świecie Motocykli więc zapraszam do lektury.
Ja miałem przyjemność być podczas tego testu i widziałem co z tym motocyklem robił Gabryś Marcinów czyli mistrz polski w trialu.
Stwierdził, że moto super do trudnych technicznych sekcji. On sam posiada exc 250 2t i mówił że na swoim moto nie radzi sobie tak dobrze jak na exc. Oczywiście mówimy tu o technicznym terenie, typowym hard enduro.
Moje przemyślenia po spędzeniu kilku chwil na tym moto są podobne. Moto bardzo lekkie w prowadzeniu, dosyć niskie (dla mnie plus bo mam 170cm).
Charakterystyka silnika bardzo przyjemna mocny dół i średni zakres (porównywalne do exc 300 a może i nawet lepiej) ale za do na górze wyraźna zadyszka.
Odnośnie zawieszenia jak dla mnie daje rade, przy odpowiednim ustawieniu myślę że było by ok. nawet do trochę szybszej jazdy.
Zaraz po naszym teście Xtrainera kupił ojciec Pawła Szymkowskiego, który wcześniej jeździł freeraidem 2t, stwierdził ze KTM nie ma podejścia do Bety. On sam zresztą zajął bardzo dobre miejsce startując na nowym moto na Megawatt, mówił że do przedniego zawiasu pasują wkłady od KTM, ale nie dopytywałem się dokładnie co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:47, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Hej,
Dzięki za odpowiedź. Świat Motocykli już widziałem - fajne forty wyszły.
Znam ciąg resztę tej historii z XTrainerem, bo dzwoniłem wczoraj do Bety. Generalnie jest lekki problem z tym zawiasem do szybszej jazdy, ale może to tylko indywidualne preferencje obecnego właściciela.
Testówki już niestety nie ma a na nowy motocykl trzeba się zapisywać w długiej kolejce, bo fabryka nie wyrabia z produkcją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:07, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz jakieś pytania, to pisz na PW, pogadamy. Dosyć mocno objeździłem to moto, więc mógłbym trochę pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|