henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 16:47, 09 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
w pompie jak dzwignia jest nie wcisnięta, to pompa jest zbudowana tak że masz zbiorniczek który wpuszcza płyn małą dziurką do układu i dalej w przewod idzie - jeden "obieg" jak zaczynasz wciskac dzwignie hamulca ( czy sprzęgła - wszędzie jedna zasada ) to po 1mm około gumka tłocząca przymyka otwór do zbiorniczka płynu - i dalej zaczyna sprężać płyn. - czyli zaciskac hamulec. teraz jak puszcisz dzwignie tłoczek sie cofa i otwiera znowu ten przepływ do zbiorniczka - jak jedziesz i zgrzejesz hamulec to płyn się rozszerza jak po puszczeniu hamulca dziurka jest przesłonięta to sie nie ma gdzie cofnać - i zaciska hamulec. wystarczy ze guma tłoczka jest czasem spuchnięta i juz moze byc problem. czasem jest blokowana zabezpieczeniem segera i bywa ze seger zardzewieje i "spuchnie" i to samo moze byc problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|