Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brać 300 tpi z homolgacją czy bez?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:50, 27 Wrz 2019    Temat postu:

Witka

Bez blach czy crosem to chyba legalnie można polatac tylko po zamkniętych obiektach na których dopuszcza się taką jazdę .
Jezeli poza to zwracam uwagę ze jeśli pojazd nie zarejestrowany to nie ma przeglądu. Jak nie ma ważnego przeglądu i spowodujesz wypadek to owszem ubezpieczyciel może i zapłaci a potem wystąpi z regresem do ciebie.
Co znaczy w Polsce jazda w terenie? Ano są drogi nie utwardzone publiczne lub prywatne. Nawet na polnych drogach publicznych możesz się legalnie poruszać tylko zarejestrowanym pojazdem. Po prywatnych za zgoda właściciela. Zakładami, ze zezwoleń na prywatne, jak my chyba wszyscy, nie masz. Jak spowodujesz szkodę ubezpieczyciel nic nie wyłoży. Poza tym są różne ścieżki i jazda po tzw miękkim. Jeśli to państwową ściółka to jest to zabronione, jeśli prywatne łąki, nieużytki czy ściółką to formalnie musiszmiec pozwolenie właściciela.
Konkluzja: jak coś się nie dodaj Boże stanie czy cie zlapia to masz juz na starcie przechlapane. Jak to sam zdazy ci się na zarejestrowanym i ubezpieczonym motku jesteś po części kryty i zawsze możesz się tłumaczyć, zbladziles, ze myslales ze droga publiczna itp co czasem pozwala rozpocząć negocjacje. Nie twierdze ze koniecznie zakończone sukcesem. Jak jesdzisz po państwowej ściółce to tak czy siak zwykle po bombkach, jak jezdzisz po miękkim prywatnym to nie jest problemem to jak jesteś smarkiem z tej czy pobliskiej wsi. Jak strugasz "warsiawiaka" (pardon dla warszawiaków) to może juz byc lipa. Tu rejestracja, przegląd czy OC raczej nie pomogą.
Osobiście latam zawsze z blachami. Jestem gotowy ponieści konsekwencje tego, co często nie legalnie czy legalnie, co świadomie czy przypadkowo zrobię. Przez 25 lat endurowania nigdy nie zapłaciłem zadnego mandatu czy grzywny za jazde w offie. Tyle, że bez gwarancji bezkarności trzeba zawsze się zatrzymać, zdjąć garnek i rozmawiać. To obniża ciśnienie interlokutota. Badzimy dorośli bo tzw władza rozwiąże sprawy definitywnie.

Pozdr rr


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wild




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:04, 27 Wrz 2019    Temat postu:

ja zwykle jeżdżę z tablicami paierowymi, zafoliowanymi bo już kilka razy zgubiłem blachy a wymiana kosztuje. Z daleka wygladają jak prawdziwe Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin