Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciekawoska
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:25, 05 Lis 2016    Temat postu: Ciekawoska

Ponownie stanąłem przed wyborem zakupu nowego moto i dość poważnie analizowałem zakup bety (cena 3-sety poniżej 30tys Shocked )
rozmawiałem z kilkoma posiadaczami tych sprzętów - wiadomo każdy chwali co ma, ale ale czy wiecie, że w betach na pierwszy montaż często się zdarza, że wkładają tłok B a nawet C - dopasowują to oczywiście do cylindra który przychodzi z fabryki nie trzymając wymiaru Shocked
podobno takie "klocki" nie tylko w betach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:58, 05 Lis 2016    Temat postu:

W KTM jest tak samo. Wiele razy widziałem montowaną drugą selekcję(według KTM) jako pierwszy tłok. To jest tak jak mówisz, cylinder się nie udał zabardzo to pakują odrazu większe średnice tłoka.
U mnie w ekipie wkońcu pojawiła się Beta, model 350rr 2016. Gośc narazie 2 razy z nami latał. Bardzo chwali zawieszenie, mówi że sporo lepsze od WP. Silnik bardzo liniowo oddaje moc, ma się wrażenie że jest słabszy od 350 exc. Chamulce żylety, KTM nie hamuje. No i Beta jest niższa od KTM. Z minusów standardowo plastiki, dalej są dramatycznej jakości. Kilka takich pierdół którę psują radość z użytkowania, nóżka hamulca nożnego łączona z popychaczem dalej za pomocą jakiegoś bolca, gdzie odrazu pojawia się luz. Otwór wlewu oleju schowany gdzieś za wydechem. Tylna rama dalej o skomplikowanej budowie.
Ale generalnie to fajne moto. Za tą kasę naprawdę warto. Będę obserwował ten egzemplarz i sypał informacjami jakby co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 18:15, 05 Lis 2016    Temat postu:

a czy na takie coś przysługuje jakaś gwarancja ? lub w serwisie to wymieniają na orginalne selekcje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:17, 05 Lis 2016    Temat postu:

trascy napisał:
a czy na takie coś przysługuje jakaś gwarancja ? lub w serwisie to wymieniają na orginalne selekcje ?
Nie. Pozatym kto rozbiera nowe moto żeby sprawdzić jaką selekcję tłoka mu założyli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 18:20, 05 Lis 2016    Temat postu:

nie o to chodzi że nowe rozbierasz Smile robisz sobie za jakis czas zmiane selekcji no i co ? czy to sam czy oddasz do serwisu no to i tak sie wkońcu dowiesz co tam zostało wsadzone- i wtedy zonk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:51, 05 Lis 2016    Temat postu:

ale to ze jest selekcja b to nie znaczy ze załozysz C i cylinder na smietnik, powłoka jest takiej samej grubosci jak trzeba, tylkjo po prostu wyzsze selekcje beda dłuzej stosowane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:43, 05 Lis 2016    Temat postu:

ta tylko gdzie tłoka znaleźć? znajomemu jako drugi wyszedł D - i tak dobrze, że się pojawiły takie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:03, 05 Lis 2016    Temat postu:

no to znaczy że cylinder wadliwy wyszedł z fabryki ? ja akurat pracuje przy poduszkach powietrznych do samochodu i to co tam sie dzieje często mnie nie dziwi, ale przy takich elementach silnikowych jak cylinder czy dopasowanie tłoka no to troche jednak coś nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:10, 05 Lis 2016    Temat postu:

W takiej sytuacji jak to mówią "masz pecha" Very Happy
Tak na serio to KTM od dawna zabezpiecza się w tym temacie. Poczytajcie Repair Manual. Dla 4t od dawna są przewidziane dwa rozmiary cylindra i tłoka. Dla 2t dwa rozmiary tłoka i bardzo szeroki zakres pasowania.
A druga kwestia, że tłoki w zamienniku są robione z reguły na 4 selekcję i mają inne pasowania. Napewno nie ma możliwości żeby ktoś komu wsadzili drugą selekcję na pierwszym montażu nagle obudził się z ręką w nocniku że nie ma już tłoków pod jego wymiar. Jak ktoś wyskakuję z selekcji drugiej(w oryginale) na ostatnią(w zamienniku) to sory ale to świadczy tylko o jego użytkowaniu motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:46, 06 Lis 2016    Temat postu:

jak to napisałeś użytkownik miał pecha i tyle, również podczas eksploatacji, niemniej ja bym się lekko zdenerwował gdyby mnie spotkał taki "kwiatek"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:03, 06 Lis 2016    Temat postu:

Jak pamiętam na cylindrze jest gdzieś wybite jaka selekcja cylindra.
Więc jak będziesz kupował motocykl z salonu który stoi fizycznie to jest szansa to obadać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:10, 06 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jak pamiętam na cylindrze jest gdzieś wybite jaka selekcja cylindra.
Więc jak będziesz kupował motocykl z salonu który stoi fizycznie to jest szansa to obadać.
Tak. W silnikach 450/530/500 numer selekcji jest wybity w miejscu napinacza łąńcucha rozrządu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:17, 06 Lis 2016    Temat postu:

Ja w 380 też miałem wybite - powiedział mi o tym szlifierz cylindrów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 10:28, 06 Lis 2016    Temat postu:

W starym 300 też jest. Praktycznie na każdym oryginalnym cylindrze powinno być wybite, wydaje mi się że podczas montażu na linii według tego dobierany jest tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuhacz




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 21:14, 07 Lis 2016    Temat postu:

W którym miejscu szukać tego oznaczenia? To jest jakaś cyfra czy litera?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin