|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k1
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw 17:17, 31 Maj 2018 Temat postu: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto) |
|
|
Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 18:33, 31 Maj 2018 Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto) |
|
|
mani3k1 napisał: | Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii . |
hej , montowałem ciężkie koło w 450 SXF - moto wkręca się spokojniej i nie zrywa tak bardzo trakcji, ale nie robi się mułowate, i ciężej je zadusić, kupowałem w steahlyoffroad.com, ale poszukaj na Brytyjskim ebayu, powinno być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Pią 5:59, 01 Cze 2018 Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto) |
|
|
mani3k1 napisał: | Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii . |
Jak będziesz coś miał to podrzuć na forum, też planuję ten zabieg tylko chciałbym znać.wage i zrobić to sam na tokarni. Może ktoś zna wagę jaka jest potrzebna do sxf 350.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Pią 6:57, 01 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DjLeonn dnia Pią 8:09, 01 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k1
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Sob 9:54, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Około 200gram z tego co pamiętam , tak przynajmniej pisało gdzieś na stronie . Powiem szczerze ze też chciałem to komuś zlecić ale w mojej pipidówie nie ma nikogo kto był by kompetentny i widział by o co mi chodzi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek123
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łapy
|
Wysłany: Sob 21:15, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Tez cały czas się zastanawiam nad obciążnikiem.
Zwłaszcza patrząc jak sxf przerobił kristof.
Problem mam taki ze do sxf 250 z 2011 roku chyba wogole nie ma a przynajmniej nie widzę tego na stronie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 21:34, 02 Cze 2018 Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto) |
|
|
Cytat: |
Jak będziesz coś miał to podrzuć na forum, też planuję ten zabieg tylko chciałbym znać.wage i zrobić to sam na tokarni. |
Jak byś zrobił to zrób więcej, to też wezmę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Nie 5:39, 03 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Można zrobić na koło magneto i wtedy dać wymiar na minusie, włożyć magneto do zamrażarki i pierścienie nagrzać (połączy się świetnie bez kleju) lub zrobić obciążnik na sprzęgło. Spróbuję coś zrobić ale najprędzej w przyszłym tygodniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 7:59, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Witam.
Jeździmy z ciężkimi kołami w Gas Gas'ach EC 300.
Robi to robotę zwłaszcza w ciężkim terenie.
Z informacji które posiadam wynika,że to samo koło pasuje do KTM'ów.
Trzeba by sprawdzić na fiszkach rozmiar gwintu.
Moje koła są cięższe niż 200gr a oryginalne z firmy S3 waży aż ... 660gr.
I nie dławi to nijak motocykla.
Gdyby ktoś chciał to mogę dorobić wg wzoru itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S. Chwilę po wrzuceniu tutaj linka ogłoszenie zostało usunięte przez moderatora- czekam na odp. z jakiego powodu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zapek dnia Pon 8:09, 04 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek123
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łapy
|
Wysłany: Pon 15:54, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Jesteś w stanie dorobić do sxf 250 z 2011?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 16:03, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Muszę znać wymiary.
Prawdopodobnie pasuje to samo koło co u mnie.
Mogę wysłać na próbę - do sprawdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ml
Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:58, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Podobno obciążenie na sprzęgło daje lepszy efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:07, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
zaleta pierscienia na magneto jest takie że jest duzej średnicy i relatywnie małej masie - bo o średnice tu bardziej chodzi - można dać przykładowo 3 kg w centrum wału, albo 1 kg na średnicy 10 cm od wału - masa wirowa bedzie podob. tutaj blacha na sprzegło im blizej srodka tym daje wiekszy niepotrzebny balast wiec jak dla mnie wiecej wad niz zalet
mozna sobie podpatrzeć jak w trialówkach jest to zrobione magneto o bardzo duzej srednicy, na sprzegle tez jest odważnik - ale w roli ostatniej przekładki ( pierscien około pól cm gruby ) wtedy całosc konstrukcji jest lekka w stosunku do generowanego momentu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Sob 12:46, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
No więc lepiej robić na magneto czy na sprzęgło, bo będę działał w przyszłym tygodniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ml
Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:29, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
No właśnie o średnicę chodzi. W 300 exc średnica sprzęgła jest większa niż magneta. I dodatkowo łatwiejszy montaż.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ml dnia Sob 13:34, 09 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|