|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 16:37, 27 Maj 2014 Temat postu: Co daje i czy warto głowica VHM |
|
|
Zastanawiam się na zakupem głowicy VHM do exc 125....Moto i tak ładnie jeździ ale czy warto kupić ją??Wydech byłaby seria jedynie zawór vforce....Dół się poprawi czy tylko góra??Jakieś elementy w silniku mogą się szybciej zużyć??Proszę o info pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 17:35, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Seryjnie miałeś tą zwykłą membranę? Jaka różnica w mocy po założeniu v-force'a ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 19:10, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dopiero założyłem i czekam na dysze od hacker-a....Jak przyjdą na dniach to zmontuje całość, wyreguluje i zdam relacje -a wymieniałem bo stara oryginalna miała prześwity
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:19, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
szczerze moim zdaniem bez sensu ładować w performance silnika - no spoko zyskasz kilka % przyrostu mocy ale też te kilka jak nie wiecej % obniżysz wytrzymałosc silnika, przy głowicy obrywa tłok korbowód wał łozyska, przyrost mocy szybciej zuzyje sprzegło skrzynie napęd opony itp itd.
jak dla mnie do amatorki jak chcesz wiecej mocy kup 200tke ktma, bez zadnych przeróbek, i tak te sprzety wieczne nie są wiec dodatkowe obciązanie ich zeby tylko po lesie troche szybciej pojechac dla mnie sie mija z celem troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 20:04, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Domyślam się, że chodzi Ci o tę z wymienną komorą spalania. Z tego co wiem to każda komora różni się tylko stopniem sprężania. Jeśli podniesiesz stopień sprężania to najprawdopodobniej zyskasz w dolnym zakresie obrotów, w górnym natomiast nic nie zyskasz lub nawet stracisz.
Niestety w tych głowicach "squish gap" pozostał na tym samym poziomie co w oryginalnej głowicy.
Więcej korzyści (i taniej) możesz osiągnąć modyfikując oryginalną głowicę.
Heniu, mądrze przeprowadzone usprawnienia mogą wręcz zwiększyć żywotność silnika oraz równocześnie zmniejszyć zużycia paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:12, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
oczywiscie, tylko mało kto wie co i jak, i czesto widze sprzety ze sportowym wydechem, sportową głowica, moto się męczy a wcale lepiej nie jeździ ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:06, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawia mnie jedno, przy squish gap należy powiększać otwór przy zaworze wydechowym? Zwiększenie kompresji nie będzie miało negatywnego wpływu na silnik?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Pią 6:08, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:57, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wypowiem się tak.
Kupując swojego Sx 250 miałem założoną Głowice co w pytaniu i Zawór v-force i powiem jadąc swoim katem 2009 rok a katem kumpla sx 250 2007 czuje dość dużą różnice na dolnym zakresie obrotów i co z tym idzie większą kompresję.Moto zbiera sie lepiej i jest silniejsze ale ze spalaniem jest też zmiana na większe około 0.5 litra na całym zbiorniku czyli 7 litrów jazda dość agresywna i szybka.To są moje odczucia.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|