Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co daje i czy warto głowica VHM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 16:37, 27 Maj 2014    Temat postu: Co daje i czy warto głowica VHM

Zastanawiam się na zakupem głowicy VHM do exc 125....Moto i tak ładnie jeździ ale czy warto kupić ją??Wydech byłaby seria jedynie zawór vforce....Dół się poprawi czy tylko góra??Jakieś elementy w silniku mogą się szybciej zużyć??Proszę o info pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:35, 27 Maj 2014    Temat postu:

Seryjnie miałeś tą zwykłą membranę? Jaka różnica w mocy po założeniu v-force'a ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 19:10, 27 Maj 2014    Temat postu:

Dopiero założyłem i czekam na dysze od hacker-a....Jak przyjdą na dniach to zmontuje całość, wyreguluje i zdam relacje Smile-a wymieniałem bo stara oryginalna miała prześwity Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:19, 27 Maj 2014    Temat postu:

szczerze moim zdaniem bez sensu ładować w performance silnika - no spoko zyskasz kilka % przyrostu mocy ale też te kilka jak nie wiecej % obniżysz wytrzymałosc silnika, przy głowicy obrywa tłok korbowód wał łozyska, przyrost mocy szybciej zuzyje sprzegło skrzynie napęd opony itp itd.

jak dla mnie do amatorki jak chcesz wiecej mocy kup 200tke ktma, bez zadnych przeróbek, i tak te sprzety wieczne nie są wiec dodatkowe obciązanie ich zeby tylko po lesie troche szybciej pojechac dla mnie sie mija z celem troche Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Czw 20:04, 29 Maj 2014    Temat postu:

Domyślam się, że chodzi Ci o tę z wymienną komorą spalania. Z tego co wiem to każda komora różni się tylko stopniem sprężania. Jeśli podniesiesz stopień sprężania to najprawdopodobniej zyskasz w dolnym zakresie obrotów, w górnym natomiast nic nie zyskasz lub nawet stracisz.

Niestety w tych głowicach "squish gap" pozostał na tym samym poziomie co w oryginalnej głowicy.

Więcej korzyści (i taniej) możesz osiągnąć modyfikując oryginalną głowicę.

Heniu, mądrze przeprowadzone usprawnienia mogą wręcz zwiększyć żywotność silnika oraz równocześnie zmniejszyć zużycia paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:12, 29 Maj 2014    Temat postu:

oczywiscie, tylko mało kto wie co i jak, i czesto widze sprzety ze sportowym wydechem, sportową głowica, moto się męczy a wcale lepiej nie jeździ ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:06, 30 Maj 2014    Temat postu:

Zastanawia mnie jedno, przy squish gap należy powiększać otwór przy zaworze wydechowym? Zwiększenie kompresji nie będzie miało negatywnego wpływu na silnik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Pią 6:08, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lecha1koks




Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:57, 11 Cze 2014    Temat postu:

Wypowiem się tak.
Kupując swojego Sx 250 miałem założoną Głowice co w pytaniu i Zawór v-force i powiem jadąc swoim katem 2009 rok a katem kumpla sx 250 2007 czuje dość dużą różnice na dolnym zakresie obrotów i co z tym idzie większą kompresję.Moto zbiera sie lepiej i jest silniejsze ale ze spalaniem jest też zmiana na większe około 0.5 litra na całym zbiorniku czyli 7 litrów jazda dość agresywna i szybka.To są moje odczucia.Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin