|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sidu_pl
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 6:40, 06 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
korba stuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nujorczesky
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z lasu
|
Wysłany: Pią 11:41, 10 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Po 240 mth przyszedł czas na tłok, sprzęgło, łańcuszek nierządu, ślizgi/prowadnice, regen. pompy wody, uszczelniacze zaworowe, łożyska wałków nierządu i kilka pomniejszych pierdół (wszystko OEM). Z ciekawostek - cylinder trzyma wymiar, nie jest wytarty i ma pięęękne ślady po honowaniu, tłok w bdb stanie, zawory od początku trzymają tolerancję i wszystkie płytki są nadal od początku. Sprzęgło było w bdb stanie ale jak się okazało stare było źle złożone (przez co nie wysprzęglało do końca) - teraz działa bajecznie i w zasadzie przestało hałasować. Wybaczcie tą litanię ale sam byłem ciekaw co mnie spotka po "otwarciu" 350tki (2013, u mnie od 60mth) i zero dramatu, same dobre wieści. Sprzęt latany amatorsko ale dość regularnie ( te 180 mth zrobiłem w 15 m-cy), olej co 12mth, filtr wiatru prany/zmieniany co jazdę + reg. zaworów co 30mth i nie ma się czego obawiać, bo chyba nie trafiłem na jakiś ultra-super wyjątkowy egzemplarz..
Pzdr!
m.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Pią 12:04, 10 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
nujorczesky napisał: | Po 240 mth przyszedł czas na tłok, sprzęgło, łańcuszek nierządu, ślizgi/prowadnice, regen. pompy wody, uszczelniacze zaworowe, łożyska wałków nierządu i kilka pomniejszych pierdół (wszystko OEM). Z ciekawostek - cylinder trzyma wymiar, nie jest wytarty i ma pięęękne ślady po honowaniu, tłok w bdb stanie, zawory od początku trzymają tolerancję i wszystkie płytki są nadal od początku. Sprzęgło było w bdb stanie ale jak się okazało stare było źle złożone (przez co nie wysprzęglało do końca) - teraz działa bajecznie i w zasadzie przestało hałasować. Wybaczcie tą litanię ale sam byłem ciekaw co mnie spotka po "otwarciu" 350tki (2013, u mnie od 60mth) i zero dramatu, same dobre wieści. Sprzęt latany amatorsko ale dość regularnie ( te 180 mth zrobiłem w 15 m-cy), olej co 12mth, filtr wiatru prany/zmieniany co jazdę + reg. zaworów co 30mth i nie ma się czego obawiać, bo chyba nie trafiłem na jakiś ultra-super wyjątkowy egzemplarz..
Pzdr!
m. |
Co miałeś źle złożone w sprzęgle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nujorczesky
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z lasu
|
Wysłany: Pią 13:13, 10 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Mechanik, który składał mi sprzęt powiedział, że tarcze i przekładki nie były złożone we właściwej kolejności. Jak mnie poinformował ma to znaczenie i choć (podobno) serwisówka o tym nie traktuje to powinna być zachowana pewna kolejność przy składaniu. Nie znam się natomiast fucktem jest, że coś z nim było nie tak. Na starym sprzęgle gdy motocykl nie był dobrze rozgrzany zapięcie 1go biegu bez "przegazówki" powodowało szarpnięcie, czasem moto gasło. Teraz wchodzi jak w masło, nawet luz mogę bez problemu znaleźć; czy zimny czy ciepły Dodatkowo to okrągłe zabezpieczenie z trzema "ząbkami" było już wyraźnie zmęczone, widać nawet na moje laickie oko, że to nie są naturalne zużycia materiału.. zastanawia mnie tylko czy to efekt złego złożenia po rozbieraniu motocykla ( dotykanie sprzęgła po 60 mth jest zastanawiające) czy taki wypadł z pomarańczowej fabryki.
...a sprzęgła miałem w ogóle nie wymieniać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nujorczesky dnia Pią 13:17, 10 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian5004
Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:38, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie kupiłem moto. XC-f 250. Także dołączam do pomarańczowej rodzinki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iława
|
Wysłany: Śro 22:52, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
wczoraj i dziś sporo zrobiłem w swoim nowo zakupionym 1050, wymieniłem olej, filtry powietrza i oleju, spr świece, podłączyłem scotoilera, zamontowałem gmole HEED i wyższą szybę PUIG, naklejka tankbag też trafiła na swoje miejsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 14:24, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
dzisiaj wrzuciłem nową oponkę:
X-Grip Hulkyboy 90/100 z musem X-Grip EV-2 90/100
fajnie to pracuje i myślę że będzie ciekawy zestaw w teren
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:30, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
testował ktos xgripa suepr enduro ? szukam alternatywy dla mitasa ef-07 to dla mnie swietna guma, chociaz chciałbym chociaz kilka godzin lepszej zywotnosci
ciekawi mnie jak wypada trakcyjnie/zywotność względem E07 zielony pasek
teraz planuje wrzucic na próbe mitasa C-17 ale mysle ze to bedzie bardziej kartofel do orania na polu niz precyzyjna opona do hard enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 14:45, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
macałem x-grip super enduro soft- straszna plastelina , karkas i kostka jeszcze bardziej miękka niż ef07 podwójny zielony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek2782
Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:09, 22 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Wymienilem mu gumę💪🏼
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iława
|
Wysłany: Śro 23:17, 03 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
dziś przyszedł czas na wymianę gum bo poprzednie się kończyły i były bardzo ,,szosowe " a jakiś msc temu wymieniłem kpl napęd ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pentax
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:30, 15 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
2x zdemontowałem i złożyłem głowice... co za gruz
Jak ja go uwielbiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pekin
Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:05, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem dźwignię zaworów ssących ...raczyła pęknąć przy przebiegu 9000 km w szosowym motocyklu ????? Pozbierałem cały gruz jaki się posypał zalałem nowym olejem (stary miał aż 2000 km przebiegu ) sprawdziłem luz zaworowy (wzorcowy) podłączyłem naładowany akumulator i moto przebiera na wolnych obrotach czasami gaśnie . Nie rozrząd się nie przestawił i mechanicznie wszystko jest ok ...posr...o się coś w elektryce . Ewidentnie po odłączeniu akumulatora . Czasami powoli schodzi z obrotów czasami normalnie jak jedzie to wszystko jest ok zapierdala aż miło . Ma ktoś jakieś pomysły ??? Bo nie chciałbym np po zimie znowu walczyć z materią .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:41, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
daj mi naczytać parametrów, moze sie "odnajdzie" po kilku minutach pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pekin
Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 23:40, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Robiłem ''kręcenie manetką'' oraz 15 min reset ... zgasł 2 razy po 2 i po 3 minutach potem jakoś dociągnął do końca ale to nic nie dało . Robiłem to w piątek potem polatałem i co jakiś czas na światłach gasł . Dzisiaj też pojechałem się przejechać na godzinkę i podobnie . Falowanie na wolnych i czasami powolne schodzenie z obrotów ...gdyby to był samochód to bym obstawiał silnik krokowy ale nie jest . W czasie jazdy jest moc równo ciągnie nic nie przerywa (chyba że odcinka) . Sprzęt ma 9000 km przebiegu salon Polska nie kręcony ,kapę zaworową to ja ściągałem jako pierwszy (zero śladów na śrubach , potrafię to rozpoznać bo od 30 lat naprawiam samochody)
Gdyby się okazało że po odpięciu zasilania moto gubi parametry to znaczy że jest to totalny gruz i badziew.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|