Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobiłeś dla swojego KTM-a?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sidu_pl




Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 6:40, 06 Sie 2018    Temat postu:

korba stuka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 11:41, 10 Sie 2018    Temat postu:

Po 240 mth przyszedł czas na tłok, sprzęgło, łańcuszek nierządu, ślizgi/prowadnice, regen. pompy wody, uszczelniacze zaworowe, łożyska wałków nierządu i kilka pomniejszych pierdół (wszystko OEM). Z ciekawostek - cylinder trzyma wymiar, nie jest wytarty i ma pięęękne ślady po honowaniu, tłok w bdb stanie, zawory od początku trzymają tolerancję i wszystkie płytki są nadal od początku. Sprzęgło było w bdb stanie ale jak się okazało stare było źle złożone (przez co nie wysprzęglało do końca) - teraz działa bajecznie i w zasadzie przestało hałasować. Wybaczcie tą litanię ale sam byłem ciekaw co mnie spotka po "otwarciu" 350tki (2013, u mnie od 60mth) i zero dramatu, same dobre wieści. Sprzęt latany amatorsko ale dość regularnie ( te 180 mth zrobiłem w 15 m-cy), olej co 12mth, filtr wiatru prany/zmieniany co jazdę + reg. zaworów co 30mth i nie ma się czego obawiać, bo chyba nie trafiłem na jakiś ultra-super wyjątkowy egzemplarz..

Pzdr!
m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Pią 12:04, 10 Sie 2018    Temat postu:

nujorczesky napisał:
Po 240 mth przyszedł czas na tłok, sprzęgło, łańcuszek nierządu, ślizgi/prowadnice, regen. pompy wody, uszczelniacze zaworowe, łożyska wałków nierządu i kilka pomniejszych pierdół (wszystko OEM). Z ciekawostek - cylinder trzyma wymiar, nie jest wytarty i ma pięęękne ślady po honowaniu, tłok w bdb stanie, zawory od początku trzymają tolerancję i wszystkie płytki są nadal od początku. Sprzęgło było w bdb stanie ale jak się okazało stare było źle złożone (przez co nie wysprzęglało do końca) - teraz działa bajecznie i w zasadzie przestało hałasować. Wybaczcie tą litanię ale sam byłem ciekaw co mnie spotka po "otwarciu" 350tki (2013, u mnie od 60mth) i zero dramatu, same dobre wieści. Sprzęt latany amatorsko ale dość regularnie ( te 180 mth zrobiłem w 15 m-cy), olej co 12mth, filtr wiatru prany/zmieniany co jazdę + reg. zaworów co 30mth i nie ma się czego obawiać, bo chyba nie trafiłem na jakiś ultra-super wyjątkowy egzemplarz..

Pzdr!
m.


Co miałeś źle złożone w sprzęgle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 13:13, 10 Sie 2018    Temat postu:

Mechanik, który składał mi sprzęt powiedział, że tarcze i przekładki nie były złożone we właściwej kolejności. Jak mnie poinformował ma to znaczenie i choć (podobno) serwisówka o tym nie traktuje to powinna być zachowana pewna kolejność przy składaniu. Nie znam się natomiast fucktem jest, że coś z nim było nie tak. Na starym sprzęgle gdy motocykl nie był dobrze rozgrzany zapięcie 1go biegu bez "przegazówki" powodowało szarpnięcie, czasem moto gasło. Teraz wchodzi jak w masło, nawet luz mogę bez problemu znaleźć; czy zimny czy ciepły Smile Dodatkowo to okrągłe zabezpieczenie z trzema "ząbkami" było już wyraźnie zmęczone, widać nawet na moje laickie oko, że to nie są naturalne zużycia materiału.. zastanawia mnie tylko czy to efekt złego złożenia po rozbieraniu motocykla ( dotykanie sprzęgła po 60 mth jest zastanawiające) czy taki wypadł z pomarańczowej fabryki.
...a sprzęgła miałem w ogóle nie wymieniać... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nujorczesky dnia Pią 13:17, 10 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian5004




Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:38, 29 Paź 2018    Temat postu:

Ja właśnie kupiłem moto. XC-f 250. Także dołączam do pomarańczowej rodzinki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM




Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iława

PostWysłany: Śro 22:52, 20 Mar 2019    Temat postu:

wczoraj i dziś sporo zrobiłem w swoim nowo zakupionym 1050, wymieniłem olej, filtry powietrza i oleju, spr świece, podłączyłem scotoilera, zamontowałem gmole HEED i wyższą szybę PUIG, naklejka tankbag też trafiła na swoje miejsce Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 14:24, 19 Kwi 2019    Temat postu:

dzisiaj wrzuciłem nową oponkę:
X-Grip Hulkyboy 90/100 z musem X-Grip EV-2 90/100
fajnie to pracuje i myślę że będzie ciekawy zestaw w teren



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 14:30, 19 Kwi 2019    Temat postu:

testował ktos xgripa suepr enduro ? szukam alternatywy dla mitasa ef-07 to dla mnie swietna guma, chociaz chciałbym chociaz kilka godzin lepszej zywotnosci
ciekawi mnie jak wypada trakcyjnie/zywotność względem E07 zielony pasek
teraz planuje wrzucic na próbe mitasa C-17 ale mysle ze to bedzie bardziej kartofel do orania na polu niz precyzyjna opona do hard enduro Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 14:45, 19 Kwi 2019    Temat postu:

macałem x-grip super enduro soft- straszna plastelina , karkas i kostka jeszcze bardziej miękka niż ef07 podwójny zielony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek2782




Dołączył: 21 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:09, 22 Kwi 2019    Temat postu:

Wymienilem mu gumę💪🏼

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM




Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iława

PostWysłany: Śro 23:17, 03 Lip 2019    Temat postu:

dziś przyszedł czas na wymianę gum bo poprzednie się kończyły i były bardzo ,,szosowe " a jakiś msc temu wymieniłem kpl napęd ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pentax




Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:30, 15 Sie 2019    Temat postu:

2x zdemontowałem i złożyłem głowice... co za gruz Very Happy
Jak ja go uwielbiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:05, 17 Sie 2019    Temat postu:

Wymieniłem dźwignię zaworów ssących ...raczyła pęknąć przy przebiegu 9000 km w szosowym motocyklu ????? Pozbierałem cały gruz jaki się posypał zalałem nowym olejem (stary miał aż 2000 km przebiegu ) sprawdziłem luz zaworowy (wzorcowy) podłączyłem naładowany akumulator i moto przebiera na wolnych obrotach czasami gaśnie . Nie rozrząd się nie przestawił i mechanicznie wszystko jest ok ...posr...o się coś w elektryce . Ewidentnie po odłączeniu akumulatora . Czasami powoli schodzi z obrotów czasami normalnie jak jedzie to wszystko jest ok zapierdala aż miło . Ma ktoś jakieś pomysły ??? Bo nie chciałbym np po zimie znowu walczyć z materią .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:41, 17 Sie 2019    Temat postu:

daj mi naczytać parametrów, moze sie "odnajdzie" po kilku minutach pracy silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 23:40, 17 Sie 2019    Temat postu:

Robiłem ''kręcenie manetką'' oraz 15 min reset ... zgasł 2 razy po 2 i po 3 minutach potem jakoś dociągnął do końca ale to nic nie dało . Robiłem to w piątek potem polatałem i co jakiś czas na światłach gasł . Dzisiaj też pojechałem się przejechać na godzinkę i podobnie . Falowanie na wolnych i czasami powolne schodzenie z obrotów ...gdyby to był samochód to bym obstawiał silnik krokowy ale nie jest . W czasie jazdy jest moc równo ciągnie nic nie przerywa (chyba że odcinka) . Sprzęt ma 9000 km przebiegu salon Polska nie kręcony ,kapę zaworową to ja ściągałem jako pierwszy (zero śladów na śrubach , potrafię to rozpoznać bo od 30 lat naprawiam samochody)
Gdyby się okazało że po odpięciu zasilania moto gubi parametry to znaczy że jest to totalny gruz i badziew.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
Strona 15 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin