Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobiłeś dla swojego KTM-a?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:17, 22 Mar 2016    Temat postu:

Sai napisał:
Wymiana łańcuszka rozrządu EXC 500. Przy okazji sprawdzenie stanu tłoka i cylindra.


Witam jak ci sie sprawuje 500ceta jakies problemy awarie miałeś co ile tłoka zmieniasz? i jak zawory często regulacje? pytam bo też mam 500 tylko nową dopiero 14mth nalatane Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:24, 23 Mar 2016    Temat postu:

Hej, kupiłem moją w zeszłym sezonie, teraz mam nabite ok. 200 mth. Tłok wymieniony przez poprzedniego właściciela, ponoc przy 150 mth, na nominał. Myślę, że przy eksploatacji do jakiej został stworzony ten motocykl, co tyle trzeba tłok wymieniać.
Zawory sprawdzałem ale luz w normie. Czytałem też na thumpertalk, że bardzo rzadko wymagają regulacji. Na początku trzeba częściej sprawdzać luz bo zawory mogą się „ułożyć”, potem ponoć już trzymają zadany luz, będę pewnie sprawdzał co 30-40 mth.
Do tej pory w moim nic szczególnego się nie działo ale pare rzeczy zrobiłem:
- Dostosowanie zawieszenia pod moją wagę (wymiana sprężyn na mocniejsze przód i tył) + pełny serwis
- Wymiana łańcuszka rozrządu
- Wymiana tarcz hamulcowych
- Wymiana uszczelniacza w wysprzęgliku (często pada od wytarcia)
- Wymiana łożysk
- oleje filtry itp.

Największy problem we wtryskach takich jak 500 to chyba układ zasilania paliwem – trzeba pilnować tego filterka co jest w przewodzie paliwowym, już dwa razy mi się zapchał. Ale odkąd wymieniłem też filtr główny, który jest w baku (polecam raz na jakieś 100 mth) to wszystko gra.

Z dodatków mam zamontowaną płytę pod silnik i przełącznik map – fajny bajer choć zmienia charakterystykę tylko trochę.

W ogóle dużo wiedzy jest na forum thumpertalk – w stanach exc 500 to najbardziej popularny model.
W sumie się nie dziwię bo moto jest zajebiste, wcześniej miałem (i mam) DRZ 400 to za każdym razem jak się przesiadam jestem w szoku jaka jest róznica na plus dla KTM.
Ciekaw jestem jak będzie teraz po dostosowaniu zawieszenia.
Jak masz nowy to pamiętaj żeby go odblokować z katalizatorów i innych dławików. Dobrze jest też wyregulować napięcie na TPS.
Jak coś to pisz, chętnie wymienię się doświadczeniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 13:16, 24 Mar 2016    Temat postu:

ja dziś zrobiłem....
dziurę w chłodnicy k**wa!

powrót z lasu na przyczepce :/
zamówiłem zamiennik Nachmana u Olka , niby o zwiększonej sztywnośći, zobaczymy czy to coś warte Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DaSe




Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:31, 24 Mar 2016    Temat postu:

Nowa oponka, handbary, olej i filtr, gotowy do jazdy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:30, 24 Mar 2016    Temat postu:

Sai napisał:
Hej, kupiłem moją w zeszłym sezonie, teraz mam nabite ok. 200 mth. Tłok wymieniony przez poprzedniego właściciela, ponoc przy 150 mth, na nominał. Myślę, że przy eksploatacji do jakiej został stworzony ten motocykl, co tyle trzeba tłok wymieniać.
Zawory sprawdzałem ale luz w normie. Czytałem też na thumpertalk, że bardzo rzadko wymagają regulacji. Na początku trzeba częściej sprawdzać luz bo zawory mogą się „ułożyć”, potem ponoć już trzymają zadany luz, będę pewnie sprawdzał co 30-40 mth.
Do tej pory w moim nic szczególnego się nie działo ale pare rzeczy zrobiłem:
- Dostosowanie zawieszenia pod moją wagę (wymiana sprężyn na mocniejsze przód i tył) + pełny serwis
- Wymiana łańcuszka rozrządu
- Wymiana tarcz hamulcowych
- Wymiana uszczelniacza w wysprzęgliku (często pada od wytarcia)
- Wymiana łożysk
- oleje filtry itp.

Największy problem we wtryskach takich jak 500 to chyba układ zasilania paliwem – trzeba pilnować tego filterka co jest w przewodzie paliwowym, już dwa razy mi się zapchał. Ale odkąd wymieniłem też filtr główny, który jest w baku (polecam raz na jakieś 100 mth) to wszystko gra.

Z dodatków mam zamontowaną płytę pod silnik i przełącznik map – fajny bajer choć zmienia charakterystykę tylko trochę.

W ogóle dużo wiedzy jest na forum thumpertalk – w stanach exc 500 to najbardziej popularny model.
W sumie się nie dziwię bo moto jest zajebiste, wcześniej miałem (i mam) DRZ 400 to za każdym razem jak się przesiadam jestem w szoku jaka jest róznica na plus dla KTM.
Ciekaw jestem jak będzie teraz po dostosowaniu zawieszenia.
Jak masz nowy to pamiętaj żeby go odblokować z katalizatorów i innych dławików. Dobrze jest też wyregulować napięcie na TPS.
Jak coś to pisz, chętnie wymienię się doświadczeniami.



Ja filter w baku mam od nowośći w przewodzie paliwowym zmieniam jak serwis zaleca spręzyny w zawieszeniu też zmieniałem za miekki był ja mam jeszcze zamontowanego akropovica i zmieniałem tps bo mieszanka za biedna była na ten tłumik jak wyciągłem db killera to ustawiłem na 6.4v i powiem ci że różnica odczuwalna dość mocno na plus w przyszłym tygodniu montuje reklusa Smile już sie doczekać nie moge


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Czw 22:22, 24 Mar 2016    Temat postu:

a ja zamieniłem 520 na 530 exc Smile najlepsze co mogłem zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bastek345




Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:47, 27 Mar 2016    Temat postu:

Dzisiaj tylko przepaliłem. Wkrótce rozpocznie się sezon Smile Już nie mogę się doczekać!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:18, 30 Mar 2016    Temat postu:

kazdy cos pisze ze robi przy pomaranczy to moze ja tez cos wspomne, po robocie mówie do zony ze na budowe lece, a ja w garaz, hehe
dzis ćwiara dostała nowy naped złoty vx2 i uchwyt tylny do wyciagania, jutro nowy tłumik pójdzie , a z rzeczy które robiłem na urlopie to:
-nowe oponki
-nowe dętki
-serwis zawiechy przód/tył na czesciach oem
-nowe łożyska i usczelniacze kół, wahacza, wału, tulejka wałka zdawczego
-nowe plastiki oem
-nowe reflektor oem
-nowe zębatki
-nowy nicasil
-nowy tłok oem
-nowa korba
-nowa świeca oem
-nowy filter powietrza oem
-nowe gripy, gabki gripów, listki oem
-nowe tulejki bedixa i koła posredniego oem
-nowe uszczelki silnika oem
-nowa podstawa lampy tył
-nowa gabka na kiere
-nowa płyny
-nowe kratki chłodnicy
-nowy dyfuzor fmf
-nowa alu płyta zintegrowana
i jeszcze kilka innych co pewnie zapomniałem

-prostawanie chłodnicy i spawanie ucha owiewki chłodniy do stanu oryginału, nitonakretka i nie do poznania
-polerowanie na błysk piast kół (srodek)
-mycie lekkim kwasem do aluminium wahacza, chłodnic, piast (boki), cylindra, głowicy


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Śro 21:39, 30 Mar 2016    Temat postu:

Jaki to ten lekki kwas do alu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:01, 30 Mar 2016    Temat postu:

nazwy kwasu nie pamietam, pozstaram sie jutro zerknac, masz tu porównanie piaste przed myciem kwasem i po myciu tak samo i z chłodnica, młotek gumowy w takim kolorze tak mi sie spodobał w prakikerze ze musiałem go miec Wink do polerowania aluminium i nierdzewki, niklu, mosiadzu polecam ta amerykańska paste, wydajna i daje czadu

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 22:15, 30 Mar 2016    Temat postu:

Po fotkach widzę że masz piękną trzysetke Smile Co do środka daj nazwę bo sam go muszę już mieć Very Happy Młotek czad totalny.

Co ja zrobiłem:

-porządne szorowanie i mycie kaciora
-wymiana membrany na v-force3
-zmiana ustawienia zaworu wydechowego
-kliszowanie lag
-wymiana chłodnicy
-wyplakowany cały
-czyszczenie filtra, pranie suszenie itp.
-czyszczenie air boxa
-wymiana płynu chłodzącego

Jutro rezam od rańca Very Happy Zmienie tylko manetki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 22:45, 30 Mar 2016    Temat postu:

pasta do ALU zamówiona!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 22:56, 30 Mar 2016    Temat postu:

Jeśli biega o lekki kwas do amelinium to są środki do czyszczenia alufelg na bazie tego ustrojstwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Śro 23:29, 30 Mar 2016    Temat postu:

Dziś wyregulowałem zawór wydechowy tak że i z dołu trochę ma lepsze odejście, kata zabrałem na naukę jazdy na jednym kole. Tą drugą czynność będę musiał jeszcze kilka razy powtórzyć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:53, 31 Mar 2016    Temat postu:

Alumyt tak się nazywa, tyko mialem w bance 10L ale widziałem tez w 1L bankach. Środek do surowego aluminium, pól na pól z woda i gitara. Pachnie jak Tymbark jabłkowy.
Tłumik dotarł Smile i juz w moto. Co bym jeszcze polecił, zamiast benzyny ekstrakcyjnej odtłuszczacz do hamulców, idealnie usuwa tłuszcz i idealny na plastiki pod nowa okleine, tego ze zdj nie kupicie w motoryzacyjnym tylko serwis daf, kupicie wurth, forch itp.

A na koniec dnia zaskoczenie, moto sprzegła nie ma, hmm? Otwieram dekielek na pompie, a tu muł. Muł, ze az czarno. Niestety zdechł tłoczek i sprezyna peknieta. Rany julek, w niedziele dograny wypad, a ja bez sprzegła. Sobota wolna wiec pedałowanie mnie czeka do znajomych po tłoczek bo kurier juz nie dowiezie na sobote.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Czw 21:25, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 5 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin