|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubik444
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice NS
|
Wysłany: Czw 21:22, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
barek253
jak się obniża iglice ? mi chodzi o proporcje mieszanki ile oleju i ile benzyny.. a ja chyba zajarzyłem o co chodzi jak przekręcę zaworek na otwarty to chodzi 2 minuty ... a jak przekręcę zaworek na rezerwę to ktm-ka chodzi tylko się dławi ... wiec za dożo paliwa dostaje czy co ? jak dodam nagle gazu to się muli i chce gasnąc jaka to przyczyna ...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:45, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jaki zaworek ? kranik... powiem ci tak - oddaj moto do mechanika 4 strony bezsensownych wypowiedzi i moto jak nie działało tak nie działa. krótko i na temat - gaźnik wyczysc tak jak i filtr powietrza, sprawdź membranki ( zawór dolotowy, króciec ssacy ) membranki musza przylegać ładnie. gaxnik wyreguluj zgodnie z serwisówką, a po odpaleniu reguluj konkretnie pod swoje moto. jeżeli masz jakis wiekszy tuning robiony ( zmieniana głowica wydech , króciec itp ) skonsultuj najlepiej ustawianie gaxnika z kims kto sie zna. podczas czyszczenia gaźnika sprawdź czy dysze są w fabrycznych rozmiarach ( chyba że masz włąsnie jakis tuning to wtedy moga rozmiary byc inne) jezeli nie umiesz jakiejs z powyzszych rzeczy zrobic/ sprawdzić oddaj do fachowca bo sam mozesz sobie uszkodzic sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubik444
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice NS
|
Wysłany: Czw 21:55, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
zaworek - kranik jeden hu* ... a moto jak nie chodziło tak chodzi... trzeba tylko wyregulować gaźnik mam nadzieje a nie do mechanika bo by mnie skasował z 200 zl ...a w dodatku sam się uczę ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 22:06, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
regulacja za 2 stówy, dobry biznes
jak mi wyslesz to ci wyczyszcze i ustawie wg serwisowki za piwo.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:29, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika to koszt 40 zł... w dobrym serwisie. zagadasz z mechanikiem to ci przy tobie zrobi regulacje i powie co i jak i Cie nauczy... i bedziesz miał sprzęt do jazdy, a nie że stoi tyle czasu bo nie potrafisz gaźnikiem sie zajać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|