|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 22:43, 20 Lut 2012 Temat postu: Co sadzicie na temat tego kata |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 0:00, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
z fotek ciężko cos wydumać, ale
rocznik 2007 był pierwszy z tym silnikiem i bło kilka rzeczy nie do końca dopracowanych - podobno padały pompy wody
sprzedający jest handlarzem , ta 450 też jest od niego:
[link widoczny dla zalogowanych]
ja w tej cenie wolałbym doinwestowany 2006 ze starym piecem, albo dołożyc troche i wząć 2008-2009. 2007 w sx-f raczej bym omijał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba2955
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:28, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tak, gośc ma swój warsztat (enduro i quady) naprawia i sprzedaje, kupiłem od niego husaberga...ale na temat tej sztuki nic nie wiem. moge tylko powiedzieć że chyba jest uczciwy, u mnie narazie nic się nie zepsuło (tylko skrzynia biegów dziwnie chodzi...-niby standard) , zapewniał że po remoncie i chyba tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:24, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za wypowiedzi odpuszczam te moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 9:37, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
a ten dzis spzredaje swego kata wiec rozgladam sie ppomalu za nowym moze cos byscie doradzili chcialbym by to byl ful cross
ten jest z mojego wojewodztwa wiec mam do niego zut beretem tylko cena wydaje sie niska gosc jezdzi zawodowo z tego co mowil nie ma zbyt dobrej opini o tzw szmaciazach ktorzy zapominaja na czas wymienic olej he
na co zwrocic uwage przy tym kacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 14:13, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cena dobra, 74mth - trzeba powoli szykowac wymianę tłoka+korby , i ew zawory,
po fotach ciężko cos powiedzieć, wygląda na nie katowany. i faktycznie lepiej kupic od kogoś kto wie jak sprzęt serwisować niż od placka który olej wymienia raz na sezon
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 14:49, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
"trzeba powoli szykowac wymianę tłoka+korby , i ew zawory
KristofSX a orientacyjnie mozesz pwoiedziec ile bede na klamoty musial pzreznaczyc i za robote
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:37, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zalezy jak chcesz robic mozna leciec na zamiennikach albo oryginałkach.
tłok 600-1000 zł kosztuje, korba 600-1000 zł też, kpl zaworów tez koło 1000 zł, od razu łopzyska trzeba wymienic z 600 zł za cały silnik ( nie ma co ich zostawiac i zaczepiać je za 50 mth jak sie posypią )
robocizna - jak robisz sam, to płacisz za zmiane korby koło 100 złm, wymiana zaworów tez 100-150 zł zalezy czy dojdzie jakas robota. ogólnie u mechanika rozbiórka silnika to koszt 700-1100 zł
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:47, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tłok - 500-600 , korba - 500 , uszczelki - 150, zawory (komplet)- 500, robocizna - zależy gdzie dasz ale ok 300pln
z tym że tłok + korba - koniecznie po ok 100mth, zawory - jak rozłozysz górę to będziesz wiedział czy trzeba,
jak silnik będzie w kawałkach to dobrze wymienić łożyska na wale (ok 200pln) + ew. na skrzyni.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|