Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

co wybrac 450 exc czy 530 exc?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal2305




Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:27, 26 Wrz 2014    Temat postu: co wybrac 450 exc czy 530 exc?

Witam.od jakiegos czasu meczy mnie temat wyboru motocykla wiec chcialem sie poradzic znawcow tematu.stety albo nie stety jezdzilem kupe lat na sportach, plastikach o duzych pojemnosciach rzedu 1000cm rzedowe i v-ki.i teraz wpadlem na pomysl zeby zmienic klimat i zjechac z asfaltu.zaznacze ze nie mam zamiaru startowac w zawodach crossowych Wink poradzcie jaki motocykl wybrac jakiej pojemnosci zeby nie zasnac na nim a tez sie nie wystraszyc czegos. Aha moja waga to 90 kg tak dla trafnego wyboru Smile z gory dziekuje.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:43, 26 Wrz 2014    Temat postu:

doswiadczenie na motocyklach szosowych troche sie ma nijak do jazdy w terenie... 530 jezdzi sie w dolnych zakresach obrotów ze wzgledy na ogromny moment obrotowy tego silnika, 450 jest łagodna na niskich obrotach ale za to potrafi sie z łatwoscia wkrecac na wieksze obrty niz 530, dobrym wyborem była by tez 300 2T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 15:55, 26 Wrz 2014    Temat postu:

myslę że 450 EXC , chyba że teren masz bardziej płaski i więcej przelotówek to 530

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal2305




Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:58, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Dzieki za szybkie odpowiedzi.chyba nie chodzi mi o wkręcanie silnka wysoko żeby jechal, raczej wole jak z niskich idzie.wiadomo duzy moment obrotowy jest ok.dzieki za filmik KristofSX ale to dla mnie abstrakcja Wink a jeśli chodzi o serwisownie exc 525 przy jeździe naprawdę amatorskiej to jak to wygląda?aha jeszcze mam pytanie o wydech. Nie zależy mi na glosnym i sportowym wydechu a wręcz odwrotnie. jak jest w tym temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 17:57, 26 Wrz 2014    Temat postu:

michal2305 napisał:
Dzieki za szybkie odpowiedzi.chyba nie chodzi mi o wkręcanie silnka wysoko żeby jechal, raczej wole jak z niskich idzie.wiadomo duzy moment obrotowy jest ok.dzieki za filmik KristofSX ale to dla mnie abstrakcja Wink a jeśli chodzi o serwisownie exc 525 przy jeździe naprawdę amatorskiej to jak to wygląda?aha jeszcze mam pytanie o wydech. Nie zależy mi na glosnym i sportowym wydechu a wręcz odwrotnie. jak jest w tym temacie?


przy amatorskiej jeżdzie w 530 , tłok spokojnie 150mth, rozrząd też, korba ponad 200,czyli 2-3 sezony masz luz, wiadomo olej co 10-15mth, i filtr powietrza czyścimy co wyjazd-dwa w zależności od warunków,
orginalny wydech w exc jest homologowany i pyrka dosyć cicho (chyba 93db)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:33, 26 Wrz 2014    Temat postu:

nie wiem ile w tym prawdy ale 525 i 530 maja lepsza charakterystyke na nizszych obrotach przy oryginalnym tłumiku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:16, 26 Wrz 2014    Temat postu:

A ja, trochę na przekór, poradzę abyś przed zakupem 450 (tym bardziej 530) po prostu przejechał się czymkolwiek w terenie (jeśli tego jeszcze nie robiłeś), bo można się zdziwić. Wyczynowe 450 na początek to trochę jak 1000 na pierwsze moto uliczne.

Dwa lata temu byłem w bardzo podobnej sytuacji jak Ty, zacząłem od 400 (najpierw DRZ, potem EXC) i dopiero teraz mogę powiedzieć, że cośtam powoli zaczynam ogarniać... Najpewniej nie mam talentu i wolno się uczę, dlatego tym bardziej wolałbym nie przerabiać tego etapu na czymś pokroju 530 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:29, 27 Wrz 2014    Temat postu:

530 exc zajebiście mocne , ale 450 też daje rade , ostatnio jezdziłem na 350 exc i byłem zaskoczony ekki i nisko srodek cięznkosci a jak sie mocniej odkreci to moc jak w 450 exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:39, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Ja też uważam, że 450 na pierwsze enduro to troszkę na wyrost.
Zwłaszcza, że po ulicy jest przyzwyczajony do dobrej trakcji, do tego, że można brać manetę pełną łychą, inna pozycja za sterem i inaczej należy się ruszać i podstawa hamowaniem tylnym a nie przednim hamulcem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:45, 28 Wrz 2014    Temat postu:

najlepiej jak by ci sie ktos dał przejechac taka 450-tką bo to takie wruzenie z fusów, niektórzy starego enduraka 250 nie potrafia opanowac pomimo tego ze dwa sezony na sporcie 600 wyjezdzone, a jak przyszło w terenie jezdzic to juz problemy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin