|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal2305
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:27, 26 Wrz 2014 Temat postu: co wybrac 450 exc czy 530 exc? |
|
|
Witam.od jakiegos czasu meczy mnie temat wyboru motocykla wiec chcialem sie poradzic znawcow tematu.stety albo nie stety jezdzilem kupe lat na sportach, plastikach o duzych pojemnosciach rzedu 1000cm rzedowe i v-ki.i teraz wpadlem na pomysl zeby zmienic klimat i zjechac z asfaltu.zaznacze ze nie mam zamiaru startowac w zawodach crossowych poradzcie jaki motocykl wybrac jakiej pojemnosci zeby nie zasnac na nim a tez sie nie wystraszyc czegos. Aha moja waga to 90 kg tak dla trafnego wyboru z gory dziekuje.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:43, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
doswiadczenie na motocyklach szosowych troche sie ma nijak do jazdy w terenie... 530 jezdzi sie w dolnych zakresach obrotów ze wzgledy na ogromny moment obrotowy tego silnika, 450 jest łagodna na niskich obrotach ale za to potrafi sie z łatwoscia wkrecac na wieksze obrty niz 530, dobrym wyborem była by tez 300 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 15:55, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
myslę że 450 EXC , chyba że teren masz bardziej płaski i więcej przelotówek to 530
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal2305
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:58, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki za szybkie odpowiedzi.chyba nie chodzi mi o wkręcanie silnka wysoko żeby jechal, raczej wole jak z niskich idzie.wiadomo duzy moment obrotowy jest ok.dzieki za filmik KristofSX ale to dla mnie abstrakcja a jeśli chodzi o serwisownie exc 525 przy jeździe naprawdę amatorskiej to jak to wygląda?aha jeszcze mam pytanie o wydech. Nie zależy mi na glosnym i sportowym wydechu a wręcz odwrotnie. jak jest w tym temacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:57, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
michal2305 napisał: | Dzieki za szybkie odpowiedzi.chyba nie chodzi mi o wkręcanie silnka wysoko żeby jechal, raczej wole jak z niskich idzie.wiadomo duzy moment obrotowy jest ok.dzieki za filmik KristofSX ale to dla mnie abstrakcja a jeśli chodzi o serwisownie exc 525 przy jeździe naprawdę amatorskiej to jak to wygląda?aha jeszcze mam pytanie o wydech. Nie zależy mi na glosnym i sportowym wydechu a wręcz odwrotnie. jak jest w tym temacie? |
przy amatorskiej jeżdzie w 530 , tłok spokojnie 150mth, rozrząd też, korba ponad 200,czyli 2-3 sezony masz luz, wiadomo olej co 10-15mth, i filtr powietrza czyścimy co wyjazd-dwa w zależności od warunków,
orginalny wydech w exc jest homologowany i pyrka dosyć cicho (chyba 93db)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:33, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem ile w tym prawdy ale 525 i 530 maja lepsza charakterystyke na nizszych obrotach przy oryginalnym tłumiku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:16, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A ja, trochę na przekór, poradzę abyś przed zakupem 450 (tym bardziej 530) po prostu przejechał się czymkolwiek w terenie (jeśli tego jeszcze nie robiłeś), bo można się zdziwić. Wyczynowe 450 na początek to trochę jak 1000 na pierwsze moto uliczne.
Dwa lata temu byłem w bardzo podobnej sytuacji jak Ty, zacząłem od 400 (najpierw DRZ, potem EXC) i dopiero teraz mogę powiedzieć, że cośtam powoli zaczynam ogarniać... Najpewniej nie mam talentu i wolno się uczę, dlatego tym bardziej wolałbym nie przerabiać tego etapu na czymś pokroju 530
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:29, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
530 exc zajebiście mocne , ale 450 też daje rade , ostatnio jezdziłem na 350 exc i byłem zaskoczony ekki i nisko srodek cięznkosci a jak sie mocniej odkreci to moc jak w 450 exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:39, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też uważam, że 450 na pierwsze enduro to troszkę na wyrost.
Zwłaszcza, że po ulicy jest przyzwyczajony do dobrej trakcji, do tego, że można brać manetę pełną łychą, inna pozycja za sterem i inaczej należy się ruszać i podstawa hamowaniem tylnym a nie przednim hamulcem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:45, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej jak by ci sie ktos dał przejechac taka 450-tką bo to takie wruzenie z fusów, niektórzy starego enduraka 250 nie potrafia opanowac pomimo tego ze dwa sezony na sporcie 600 wyjezdzone, a jak przyszło w terenie jezdzic to juz problemy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|